Men fotade du översta bilden uppifrån?Foto nr 2 i ljustältet med Lumix GX1.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men fotade du översta bilden uppifrån?Foto nr 2 i ljustältet med Lumix GX1.
Båda är fotade framifrån. Detta foto nr 3 är uppifrån med mobil.Men fotade du översta bilden uppifrån?
Den där har jag med. Enda kritiken jag har är att bakgrunderna är lite för grovmönstrade för att "försvinna" om man inte har riktigt kort skärpedjup eller använder nån form av distans för att öka avståndet till den.Fyra färger + svart och vit. Man fota genom hålet i taket och stoppa in arm med klocka framifrån.
Tänkte också på det. Man kanske kan testa att göra egna utav färgat papper.Den där har jag med. Enda kritiken jag har är att bakgrunderna är lite för grovmönstrade för att "försvinna" om man inte har riktigt kort skärpedjup eller använder nån form av distans för att öka avståndet till den.
Tänker att svart och vitt är väl de enda färgerna man behöver men jag kanske har fel?Tänkte också på det. Man kanske kan testa att göra egna utav färgat papper.
Du fick mig att skratta högt. Tack.Otroligt stor kaka på gång...
PS. Fick en tokig klockbild-idé.
Handsprit är verkligen handy...
Hmm… fick oförklarligt inspiration till att ”arkivera” lite gammalt pappersarbete.
Toppen! Ingår den också retroaktivt i ett 103 klassik 12 köp ?Bästa Sinnister,
Till er som unnar sig en Sinn så medföljer det även nästa års Sinn almanacka i köpet.
Det låter väl som en självklarhet, eller?? ;-)Toppen! Ingår den också retroaktivt i ett 103 klassik 12 köp ?
Toppen! Ingår den också retroaktivt i ett 103 klassik 12 köp ?
Undrar om inte det där var ett jul erbjudande..Det låter väl som en självklarhet, eller?? ;-)
Tror det var den @Clark Kent kommenterade tidigare i tråden. Saknades väl en del önskemål vad jag förstodAmazing Sinn Chronograph Valjoux 7733 Bakelite Bezel Serviced | eBay
Amazing Sinn Chronograph, Valjoux 7733, Bakelite Bezel, Stainless Steel Case, 38x42mm Size.www.ebay.com
This, hur mycket är riktigt eller oriktigt på denna?
En gång för länge sedan flög Gripen en uppvisning under Stockholms vattenfestival. Slutade sådär bra....för flygplanet i fråga. Efter att olyckan hade utretts och flygplanet rensats från hemligt och farligt material, skickades resterna till skrotning. En bit av denna flyghistoria ligger hemma hos mig och kan ses som bakgrund i dessa 2 foton.
Och bakgrunden på den här bilden är en bit av plåttaket på entrén till Madickens skola -Pilutta dig va!
Kul.. en till som samlar vrakdelar från gamla flygplan, det där är en raritetEn gång för länge sedan flög Gripen en uppvisning under Stockholms vattenfestival. Slutade sådär bra....för flygplanet i fråga. Efter att olyckan hade utretts och flygplanet rensats från hemligt och farligt material, skickades resterna till skrotning. En bit av denna flyghistoria ligger hemma hos mig och kan ses som bakgrund i dessa 2 foton.
Japp. Jag känner väl inget skriande behov av att föra något i bevis, men det var jag som bytte ut det i somras när jag renoverade den entrén, bytte en gavel på storhuset och målade om hela fasaden.Det får du stå för. (Själv har jag bevis. Egna foton på hela vraket och serienr på vrakdelar som jag gärna visar för dem som tvivlar).
Vilket hus!Japp. Jag känner väl inget skriande behov av att föra något i bevis, men det var jag som bytte ut det i somras när jag renoverade den entrén, bytte en gavel på storhuset och målade om hela fasaden.
Ja, det går utmärkt att lägga in på duken. Brukar använda vanligt A3 och tejpa upp på ett stativ när jag fotar större saker.Tänkte också på det. Man kanske kan testa att göra egna utav färgat papper.
Japp. Jag känner väl inget skriande behov av att föra något i bevis, men det var jag som bytte ut det i somras när jag renoverade den entrén, bytte en gavel på storhuset och målade om hela fasaden.
Kul.. en till som samlar vrakdelar från gamla flygplan, det där är en raritet
Grymt vacker. Stort grattis och välkommen in i värmenHämtade ut den här i Måndags. Min första Sinn. Grymt nöjd så långt, lite så att man tittar på klockan och sen tittar upp utan att veta tiden.
Har handlat nångång, men inte till summor 10k+. Har bara handlat av säljare med goda omdömen och som varit registrerade sedan flera år, självklart ingen säkerhet men känns ju mer rätt. Precis som alla internetaffärer finns väl inga säkra case. Har använt mig av paypal när jag handlat.Ni som har köpt klockor via EBay-Kleinanzeigen, hur kan man få något slags säkerhet? Det finns ju ett ratingsystem för säljare (TOP, OK och Naja …) men utöver det?
Det här handlar om runt 20k. Säljaren vill också använda PayPal, och det ger iofs lite säkerhet för min del (om det är vanlig Paypal och inte F&F).Har handlat nångång, men inte till summor 10k+. Har bara handlat av säljare med goda omdömen och som varit registrerade sedan flera år, självklart ingen säkerhet men känns ju mer rätt. Precis som alla internetaffärer finns väl inga säkra case. Har använt mig av paypal när jag handlat.