• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Snygga band gör hon, och hört mycket gott om henne. Alla de nya i olika färger kan ju knappast misstas för fallskärmssnören heller.
Sedan är ju faktiskt låskonstruktionen hennes egen, men av eran konversation att dömma vet jag inte om det är något bra eller dåligt😂
Bra är mitt omdöme.
Köpt ett orginal från Frankrike.
Visst kul färg och så men helt jävla värdelöst spänne 😅
 
Något foto så vi vet vad vi missat?
Självklart, skulle aldrig komma på tanken att undanhålla denna godbit från trådens medlemmar :)

Sinn.JPG
 
Bra är mitt omdöme.
Köpt ett orginal från Frankrike.
Visst kul färg och så men helt jävla värdelöst spänne 😅
Jag köpte ett från britten.
Har kört rätt många dykare på det och gillar det skarpt.
Världens simplaste spänne, men det gör jobbet och är lätt att ta på när man fått in knixet.
Luktar tyvärr inte överskottslager längre😪
20211217_183857.jpg
 
Dubbelt under boetten är säkert och bra :).
Vill minnas att man kan montera det så att det går en gång under boetten men två gånger på undersidan av handleden. Effekten skulle bli att även om spännet krokar ur hänger klockan kvar men lösare. Kan vara speciellt anpassade MN för ändamålet. Det jag köpte från strapped fungerade.
 
Det börjar bli kris i 103 lådan.. Slänger jag ut Heuern så blir det plats för en 103:a till, sen så får det vara bra med 103:eek:r. Eller jag kanske ska möblera om.. En låda för pandor, en för BW liknade klockor, en för övriga SINN, en för Vintage, en för övriga klockor och en eller två för oförutsedda inköp 🤔

IMG_0886.JPG
 
Det börjar bli kris i 103 lådan.. Slänger jag ut Heuern så blir det plats för en 103:a till, sen så får det vara bra med 103:eek:r. Eller jag kanske ska möblera om.. En låda för pandor, en för BW liknade klockor, en för övriga SINN, en för Vintage, en för övriga klockor och en eller två för oförutsedda inköp 🤔

IMG_0886.JPG
Den där lådan är så bra att en annan skulle kunna bli religiös!
 
Den är ju rätt kul!
DE212088-2F35-454A-9484-4074EFB1FF88.jpeg

 
Den är ju rätt kul!
DE212088-2F35-454A-9484-4074EFB1FF88.jpeg

Tycker man ska vara lite försiktig med att lägga in för mycket kopplingar till flyget i designen.
Hade hellre haft subdials utan radar och horisont.
 
Tillbaka
Topp