Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur gick det, skickade du in klockan? Om ja, hur lång tid sa de att det skulle ta?Och jag tycker det är jobbigt att vänta en helg på ny klocka.. 6-8 veckor, mardrömmen.
Svart är riktigt snyggt på SDR! Trevlig advent på dig!snart jul lämnade röda bandet för att prova svarta! svårt och bestämma vilken färg som är. snyggast![]()
ja det vart lite av en annan klocka. trevlig adventSvart är riktigt snyggt på SDR! Trevlig advent på dig!
Matchningen med bandet är verkligen superbra i den där kombination!Fjärde advent firas med 105 UTC. Hoppas att ni har en bra söndag!
![]()
[EDIT] Fel datum{/EDIT}
Ja, bandet från @Royal Straps är som gjort för den svarta 105:anMatchningen med bandet är verkligen superbra i den där kombination!
Ja, dom är riktigt bra. Har ett med beige söm till min U1SE även där perfekt färgmatch! - funderade på att köpa ett blått till 240:n men har inte kommit mig för…Ja, bandet från @Royal Straps är som gjort för den svarta 105:an![]()
Om du är en mesh-kille, kolla In post 34523 https://klocksnack.se/threads/den-stora-tråden-om-sinn.45897/post-3868288 där finns en bild på en UX SDR med samma mesh som jag har på min U1SEja det vart lite av en annan klocka. trevlig advent![]()
Om det är någon 103 jag skulle kunna tänka mig är det nog den där…Veckan börjar med SInn 103 St Sa E
![]()
Absolut det är dessutom blått alligatorband.![]()
[Erledigt] - Sinn Regulateur 6100 Klassik B, aus 2007 (1. Hand)
Guten Tag, hiermit möchte ich meine Sinn Regulateur 6100 Klassik B, aus dem Jahr 2007 zum Kauf anbieten. Die Uhr ist 1. Hand, gekauft am 26.02.2007 in Frankfurt am Main direkt bei der Sinn Spezialuhren GmbH & Co KG. Dies ist ein Privatverkauf unter Ausschluss der Gewährleistung bzw...uhrforum.de
@perhog känner du inte att du villhöver även denna??![]()
Snygg som tusan på länk, men jag är ju väldigt länkpartisk.Har inte haft länken på sedan 2015, men plötligt hände det (nåja, att få dit fanskapet tog sin lilla tid…)!
Är egentligen ingen fanboy av länk, men den här sitter faktiskt bättre än vad jag kom ihåg. Diggar clasp:en, men saknar så klart mikrojustering. Summa summarum en riktigt trevlig länk!
![]()
Snyggt! Är det där Sa varianten ? Med tanke på att det är finelänk.Har inte haft länken på sedan 2015, men plötligt hände det (nåja, att få dit fanskapet tog sin lilla tid…)!
Är egentligen ingen fanboy av länk, men den här sitter faktiskt bättre än vad jag kom ihåg. Diggar clasp:en, men saknar så klart mikrojustering. Summa summarum en riktigt trevlig länk!
![]()