Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
God fortsättning.God fortsättning!
Verkar finnas runt 50 kvar av denna;
Webshop - Produkte
shop.loewen-frankfurt.de
Även den här verkar gå att beställa, med en tysk adress..
Produkt-Kategorie: <span>Uhren & Accessoires</span>
Das Portal für hochwertige mechanische Uhrendigital.watchtime.net
358 C är snygg.God fortsättning.
Tycker inte den är särskilt stilfull tyvärr.
Även denna verkar svårsåld. Något för @Jamterik
Sinn Spezialuhren | 836 WUH | purchase online
836 WUH - The 836 WUH anniversary watch, limited to 125 units, perfectly combines functional instrumental robustness with objectively simple design. Equipped with hour, minute, second and date displaywww.sinn.de
Håller med. Synd att den är 42mm med 22mm bandbredd för annars hade jag nog beställt en. Någon som har en 358a? Hur bärs den?358 C är snygg.
358 C är snygg.
Brrrrr nope!God fortsättning.
Tycker inte den är särskilt stilfull tyvärr.
Även denna verkar svårsåld. Något för @Jamterik
Sinn Spezialuhren | 836 WUH | purchase online
836 WUH - The 836 WUH anniversary watch, limited to 125 units, perfectly combines functional instrumental robustness with objectively simple design. Equipped with hour, minute, second and date displaywww.sinn.de
Finns väl shippingproxys att använda även i tyskland gissar jag? Så borde en beställning vara enkel….God fortsättning!
Verkar finnas runt 50 kvar av denna;
Webshop - Produkte
shop.loewen-frankfurt.de
Även den här verkar gå att beställa, med en tysk adress..
Produkt-Kategorie: <span>Uhren & Accessoires</span>
Das Portal für hochwertige mechanische Uhrendigital.watchtime.net
Finns väl shippingproxys att använda även i tyskland gissar jag? Så borde en beställning vara enkel….
Du är värd en ny, det är ju trots allt jul!Kastar in en sista julönskning innan det blir att köpa från ad. Någon som har en 556i rs som samlar damm? Nu är det inte mycket kvar som håller mig från att klicka hem en ny. Det var väldigt nära igår efter några glöggkoppar..
Jag kan såklart ha fel men om jag fattat det rätt så är det Sinn själva som bestämmer att specialmodeller framtagna med/för någon samarbetspartner bara får säljas i ett land eller liknandeGör det säkert. Ställer mig dock lite tveksam till varför man tar fram en variant av en klocka och sedan väljer att limitera den till ett land. Gör mig lite skeptisk även om jag gillar 358C som sådan
Du har säkert rätt. Vilket ju bara förstärker min känsla av inlåsning. Men det är som det är helt enkeltJag kan såklart ha fel men om jag fattat det rätt så är det Sinn själva som bestämmer att specialmodeller framtagna med/för någon samarbetspartner bara får säljas i ett land eller liknande
Ja det är ju ändå jul =)Kastar in en sista julönskning innan det blir att köpa från ad. Någon som har en 556i rs som samlar damm? Nu är det inte mycket kvar som håller mig från att klicka hem en ny. Det var väldigt nära igår efter några glöggkoppar..
Kastar in en sista julönskning innan det blir att köpa från ad. Någon som har en 556i rs som samlar damm? Nu är det inte mycket kvar som håller mig från att klicka hem en ny. Det var väldigt nära igår efter några glöggkoppar..
Tycker den är både snygg och häftig men inte riktigt läge tyvärrOm någon här från tråden vill ta över min EZM 7 så får ni gärna höra av er, vore kul om den finns kvar i Sinn-tråden
Om ngn den 1 mars 2020 skulle sagt att du kommer jobba hemifrån januari 2022 skulle jag inte trott på det..Tar fram fynduret för att få lite feeling 7gen. Sitta hemma hela januari är inget jag längtar efter, nu börjar det vara nog med covid va??
Jag har gått helt bananas på mörka band med vit tråd. Så lyckat. Vad det är för djur som fått sätta livet till spelar mindre rollTror @perhog lyckats få mig tycka om alligator, ägnar mig åt planlöst bandsurfande och kommer tillbaka till dessa två, den helsvarta är ”äkta” med allt vad priset innebär, den med vit söm är bara mönsterpräglad. Tur att plånboken ekar tom, annars hade jag nog klickat hem ett…