• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Julen är stressig om man vill hinna med alla SINN ar
God jul på er i tråden 🧑‍🎄


IMG_E0926.JPG
 
God fortsättning!
Verkar finnas runt 50 kvar av denna;

Även den här verkar gå att beställa, med en tysk adress..
God fortsättning.
Tycker inte den är särskilt stilfull tyvärr.

Även denna verkar svårsåld. Något för @Jamterik
 
Gör det säkert. Ställer mig dock lite tveksam till varför man tar fram en variant av en klocka och sedan väljer att limitera den till ett land. Gör mig lite skeptisk även om jag gillar 358C som sådan 😉
Jag kan såklart ha fel men om jag fattat det rätt så är det Sinn själva som bestämmer att specialmodeller framtagna med/för någon samarbetspartner bara får säljas i ett land eller liknande
 
Jag kan såklart ha fel men om jag fattat det rätt så är det Sinn själva som bestämmer att specialmodeller framtagna med/för någon samarbetspartner bara får säljas i ett land eller liknande
Du har säkert rätt. Vilket ju bara förstärker min känsla av inlåsning. Men det är som det är helt enkelt🤷‍♂️
 
29D790F4-7AFF-4C4D-9AFF-0FF7841E2C47.jpeg
2F4DFF41-3984-4686-B413-10AF188D3587.jpeg
Tror @perhog lyckats få mig tycka om alligator, ägnar mig åt planlöst bandsurfande och kommer tillbaka till dessa två, den helsvarta är ”äkta” med allt vad priset innebär, den med vit söm är bara mönsterpräglad. Tur att plånboken ekar tom, annars hade jag nog klickat hem ett…
 
29D790F4-7AFF-4C4D-9AFF-0FF7841E2C47.jpeg
2F4DFF41-3984-4686-B413-10AF188D3587.jpeg
Tror @perhog lyckats få mig tycka om alligator, ägnar mig åt planlöst bandsurfande och kommer tillbaka till dessa två, den helsvarta är ”äkta” med allt vad priset innebär, den med vit söm är bara mönsterpräglad. Tur att plånboken ekar tom, annars hade jag nog klickat hem ett…
Jag har gått helt bananas på mörka band med vit tråd. Så lyckat. Vad det är för djur som fått sätta livet till spelar mindre roll 😀
AE9A41A0-A6CA-4C49-ACF8-043364859404.jpeg
 
Tillbaka
Topp