U1, U2 och UX vore ju optimalt!Självklart U2:n så att vi får lite trevliga resebilder i tråden. Blir mer och mer sugen på en U2...skulle bli världens hårdaste duo tillsammans med U1:n.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
U1, U2 och UX vore ju optimalt!Självklart U2:n så att vi får lite trevliga resebilder i tråden. Blir mer och mer sugen på en U2...skulle bli världens hårdaste duo tillsammans med U1:n.
Härligt! Är så jäkla sugen på en U1, men 144:n lockar också.
Det finns ju mycket skoj i 20 mm. Har köpt en hel del på ebay.Jag tänkte slänga på ett brunt vintageläder på min 103 st. Någon som har tips på något snyggt, bra och prisvärt?
Är också ett stort fan av grönt!Resultat efter sommaren...0 bad, och det lär inte bli något i höst heller så nu har gummit gjort sitt Måste säga att det gröna har trängt sig in mellan svart och rött som nummer två i rangordning. Svårfotat dock...har en aningens mörkare nyans än vad som kommer fram på bilderna.
Håller verkligen med, och det finns många nyanser av grönt att testa ocksåÄr också ett stort fan av grönt!
Det gröna gummit ska inhandlas så småningom. Var så jäkla sugen på det blåa gummit som sitter på t1. Det passade dock inte enligt uppgift.
Du har redan fått ett väldigt bra tips här på hemmaplan men Rios1931 är också bra och prisvärt. Theleatherstraps på eBay kan vara värt att kolla in också.Jag tänkte slänga på ett brunt vintageläder på min 103 st. Någon som har tips på något snyggt, bra och prisvärt?
Det är det lilla extra som är värt mestStort tack till Daniel @ERIKSON URHANDEL för bra service idag! Hade beställt en extra länkbit till min 556, men Sinn hade levererat fel bit (polerad mittlänk). Daniel fixade snabbt en borstning som såg jättebra ut, så nu har jag klockan på armen, i rätt storlek för mig
Vilken luggbredd har du på klockan?Stort tack!
Vilken luggbredd har du på klockan?
Jag har ett NDC över, 20mm, helt nytt
En hel kappsäck Är det hela Sinnkollektionen som gömmer sig i den därÄntligen! Snart hemma med klockorna
En hel kappsäck Är det hela Sinnkollektionen som gömmer sig i den där
Det måste vara som att uppleva alla paketöppningar en gång tillYes.. de ligger där i dvala tillsammans med sina vänner Känns nästan lite konstigt att få hem klockorna igen.
Detta kanske? Helt OK band för liten peng.Jag tänkte slänga på ett brunt vintageläder på min 103 st. Någon som har tips på något snyggt, bra och prisvärt?
Det måste vara som att uppleva alla paketöppningar en gång till
Måste också tvätta mina band. Vad kör du för program? Torktumlar du också?I dag blir det nato! Har inte kört den här kombon på hela sommaren då bandet suttit på en annan klocka när jag utfört renoveringsarbeten hemma. Så nu är det nytvättat efter att ha varit täckt av slipdamm, spackel och annat
Det jag märkte efter tvätten var att bandet är mjukare nu, innan så var det lite stelt. Tycker faktiskt att det blev till det bättre så de andra natobanden kommer åka med i nästa tvätt.
Tack för tipset! Jag slängde precis in mina 10 band tillsammans med massa tvätt!I dag blir det nato! Har inte kört den här kombon på hela sommaren då bandet suttit på en annan klocka när jag utfört renoveringsarbeten hemma. Så nu är det nytvättat efter att ha varit täckt av slipdamm, spackel och annat
Det jag märkte efter tvätten var att bandet är mjukare nu, innan så var det lite stelt. Tycker faktiskt att det blev till det bättre så de andra natobanden kommer åka med i nästa tvätt.
Haha, eftersom att du frågar så körde jag det ihop med barnens kläder Parfymfritt tvättmedel, 40° och bommullsprogrammet. Det fick torka på en krok. Efter centrifugering så är det i princip torrt redan.Måste också tvätta mina band. Vad kör du för program? Torktumlar du också?
No worries, hoppas du blir nöjd med resultatet Du fegade i alla fall inte när du tog hela bandhögenTack för tipset! Jag slängde precis in mina 10 band tillsammans med massa tvätt!
Haha nej dessa jävla natoband tål fan vad som helst, inget att oroa sig överNo worries, hoppas du blir nöjd med resultatet Du fegade i alla fall inte när du tog hela bandhögen
Det tycker jag inte! Klockor kan (nästan) inte bli för små. Har du sett Leif GW och hans DJ tex? Det är lite samma och det ser inte konstigt ut, förutom att han har lite väl lång länk kanskeVar brutalt ärliga nu, tycker ni denna blir aningen för liten på mig?
NEJ! Ser kanon ut, jag tycker precis som @leiden, klockor kan nästan inte blir för små. För stort däremotVar brutalt ärliga nu, tycker ni denna blir aningen för liten på mig?
Absolut, skönt bilhandlarhäng på gubben!Det tycker jag inte! Klockor kan (nästan) inte bli för små. Har du sett Leif GW och hans DJ tex? Det är lite samma och det ser inte konstigt ut, förutom att han har lite väl lång länk kanske