• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Resultat efter sommaren...0 bad, och det lär inte bli något i höst heller så nu har gummit gjort sitt :) Måste säga att det gröna har trängt sig in mellan svart och rött som nummer två i rangordning. Svårfotat dock...har en aningens mörkare nyans än vad som kommer fram på bilderna.

IMG_20170918_165750.jpg

Resultat efter sommaren...0 bad, och det lär inte bli något i höst heller så nu har gummit gjort sitt :) Måste säga att det gröna har trängt sig in mellan svart och rött som nummer två i rangordning. Svårfotat dock...har en aningens mörkare nyans än vad som kommer fram på bilderna.

IMG_20170918_165750.jpg
Är också ett stort fan av grönt!
Det gröna gummit ska inhandlas så småningom. Var så jäkla sugen på det blåa gummit som sitter på t1. Det passade dock inte enligt uppgift.

WP_20170513_19_48_40_Pro.jpg

WP_20170517_08_51_37_Pro.jpg

I dag blir det nato! Har inte kört den här kombon på hela sommaren då bandet suttit på en annan klocka när jag utfört renoveringsarbeten hemma. Så nu är det nytvättat efter att ha varit täckt av slipdamm, spackel och annat :)
Det jag märkte efter tvätten var att bandet är mjukare nu, innan så var det lite stelt. Tycker faktiskt att det blev till det bättre så de andra natobanden kommer åka med i nästa tvätt.
DSC_2788.JPG

I dag blir det nato! Har inte kört den här kombon på hela sommaren då bandet suttit på en annan klocka när jag utfört renoveringsarbeten hemma. Så nu är det nytvättat efter att ha varit täckt av slipdamm, spackel och annat :)
Det jag märkte efter tvätten var att bandet är mjukare nu, innan så var det lite stelt. Tycker faktiskt att det blev till det bättre så de andra natobanden kommer åka med i nästa tvätt.
DSC_2788.JPG
Måste också tvätta mina band. Vad kör du för program? Torktumlar du också? :p

DSC_2788.JPG
Tack för tipset! Jag slängde precis in mina 10 band tillsammans med massa tvätt! :)

Det tycker jag inte! Klockor kan (nästan) inte bli för små. Har du sett Leif GW och hans DJ tex? Det är lite samma och det ser inte konstigt ut, förutom att han har lite väl lång länk kanske :)
Absolut, skönt bilhandlarhäng på gubben!
Jag håller faktiskt med dig där om att klockor sällan blir för små, 35 hade dock varit lite litet på mig kan jag tro. Men det är riktigt behaglig storlek på 556:an faktiskt, skönaste klockan jag burit tror jag!

Tillbaka
Topp