• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Hmmm... Hade ju andra tankar för den här godbiten, men som det ser ut nu så måste jag nog sälja den. Någon som är sugen? :oops::sorry:
IMG_3967.JPG
Klart! Men @Moorflax får låna den ett tag tills jag kan köpa den :p

Fick med det här läderbandet med 356:an men tyvärr kan jag inte använda det då det är lite för långt. Har 17 cm handled och på sista hålet sitter det inte riktigt så tight som jag hade önskat. Det är lite kapitalförstöring att det bara ligger så tänkte försöka mig på ett byte.
Finnes: Ett svart Sinn-läder 20mm med svart söm som mäter 110+80 exkl spännet. Bra skick, inga konstigheter.
Sökes: Ett kortare Sinn-läder i bra skick som kan passa 556/356.

DSC_2768.JPG
DSC_2772.JPG
DSC_2769.JPG

Intresserad? Hör av dig i PM :)

Rollekopian ;) Nä, men U2:an flyger väl under radarn på de som eventuellt är ute efter att sno klockor. Bara mina två cent :)
Förvisso sant. Måste ju tåla vatten, stryk, fylleslag ...och kyla då man slocknar på stranden framåt småtimmarna.
Det är jag och 160 av mina kollegor som ska åka ner. Lär bli städat.

Skämt å sido, är för gammal för att svira runt helt för mycket. Men ja, den lär väl flyga lite under radarn som sagt. Alternativet är Skydiver eller en Seiko Monster.

Förvisso sant. Måste ju tåla vatten, stryk, fylleslag ...och kyla då man slocknar på stranden framåt småtimmarna.
Det är jag och 160 av mina kollegor som ska åka ner. Lär bli städat.

Skämt å sido, är för gammal för att svira runt helt för mycket. Men ja, den lär väl flyga lite under radarn som sagt. Alternativet är Skydiver eller en Seiko Monster.
I det sammanhanget kan det väl inte vara fel med en U2 :) Seiko monster skulle vi bara kännas tråkigt?

Tillbaka
Topp