Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe.Om man är sugen?
Sover Dolly Parton på rygg?
Bär påven en lustig mössa?
Den blir nog inte svårsåld kan jag tänka.
Den bärs mindre än en subC. Jag har 17 i handled.Synd att den är alldeles för stor för mig. Annars hade jag tagit den
Du är ju värd den! Unna digKlart! Men @Moorflax får låna den ett tag tills jag kan köpa den
Nej för bövelen! Jag har inte råd så länge han ska ha över fem siffror i beloppet!Klart! Men @Moorflax får låna den ett tag tills jag kan köpa den
Jag kanske kan ta din U1 och 9999 cash.Nej för bövelen! Jag har inte råd så länge han ska ha över fem siffror i beloppet!
Har köpt klockor som besatt ett tag.
Det hade varit grymt men jag kan inte göra det med gott samvete just nuDu är ju värd den! Unna dig
U1:an byts inte mot något!Jag kanske kan ta din U1 och 9999 cash.
Rollekopian Nä, men U2:an flyger väl under radarn på de som eventuellt är ute efter att sno klockor. Bara mina två centDrar till Split på torsdag.
Ska man dra med U2an eller något lite billigare?
Haha, the chase is always better than the catch, eller?Sugen på Sinn igen, kan inte hjälpa det.
Hojta om du har en U1a tillsalu!
Känns faktiskt så.Haha, the chase is always better than the catch, eller?
Inget fel med det heller. Har nog flippat 12-15 klockor de senaste 12 månaderna,men med två Sinn nu så har jag inte alls det behovet längreKänns faktiskt så.
Förvisso sant. Måste ju tåla vatten, stryk, fylleslag ...och kyla då man slocknar på stranden framåt småtimmarna.Rollekopian Nä, men U2:an flyger väl under radarn på de som eventuellt är ute efter att sno klockor. Bara mina två cent
I det sammanhanget kan det väl inte vara fel med en U2 Seiko monster skulle vi bara kännas tråkigt?Förvisso sant. Måste ju tåla vatten, stryk, fylleslag ...och kyla då man slocknar på stranden framåt småtimmarna.
Det är jag och 160 av mina kollegor som ska åka ner. Lär bli städat.
Skämt å sido, är för gammal för att svira runt helt för mycket. Men ja, den lär väl flyga lite under radarn som sagt. Alternativet är Skydiver eller en Seiko Monster.
Va? Ser ingen sådan till salu?Nu får någon av er ta och köpa Jaggis EZM13!
GRYM TOOLWATCH!!
Nä men fråga honom via PM!!Va? Ser ingen sådan till salu?
Nu får någon av er ta och köpa Jaggis EZM13!
GRYM TOOLWATCH!!
Va? Ser ingen sådan till salu?
@JaggisNä men fråga honom via PM!!
Nu får någon av er ta och köpa Jaggis EZM13!
GRYM TOOLWATCH!!
Får du en stroke?Nä men fråga honom via PM!!
@klockodile vill kanske hetsa till ett nytt gruppköpFår du en stroke?
Haha!!!! Precis@klockodile vill kanske hetsa till ett nytt gruppköp
Drar till Split på torsdag.
Ska man dra med U2an eller något lite billigare?
Är också sugen på att komplettera med U1Självklart U2:n så att vi får lite trevliga resebilder i tråden. Blir mer och mer sugen på en U2...skulle bli världens hårdaste duo tillsammans med U1:n.
Självklart ska du ha en U2:a!Självklart U2:n så att vi får lite trevliga resebilder i tråden. Blir mer och mer sugen på en U2...skulle bli världens hårdaste duo tillsammans med U1:n.
Självklart ska du ha en U2:a!
Har du tagit tillbaka dina klockor föresten? Vill se lite bilder på dem, främst 144:an och U1.
Härligt! Är så jäkla sugen på en U1, men 144:n lockar också.Har hämtat U1 och resten kommer hem senare ikväll