• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Det ska jag göra👍

Hade känts betydligt bättre å smidigare att bara knalla in på Eriksons urhandel å låta de fixa allt. Men jag får lösa det själv, är nog inga problem 😬
Om du har en garantiåtgärd att avkräva dem så skulle jag tro att du får frakten gratis.
Har skickat till dem flera ggr och det brukar vara både smidigt och gå relativt fort.

Det man får vara vaksam för är vilka som har det lokala UPS-utlämningsstället, om det är dit den går på hemvägen sen.
Det kan suga så in i h-e...

Jag bor långt från Erikson så åka dit var inget alternativ för mig.

Men det var enkelt att skriva ut ett serviceformulär från Sinns hemsida, packa klockan själv och begära hämtning. Man nyttjar Sinns fraktavtal och fraktkostnaden kom på serviceräkningen. Vill minnas att Sinn skickade fraktsedeln via e-post. Jag kontaktade Sinn först så att jag var säker på att jag gjorde rätt.

Jag beskrev förfarandet vid service men vill minnas att det var samma procedur vid garantiärende men det stod 0€ på sista raden.

Fasen, jag är kär.. 🤣🤣
16450336748712194608241079325670.jpg

Ok, hur många B-Uhr finns det
Yes! Gillar att bryta av den här typen av boetter (polerat, glansigt etc.) med gummit, tycker kontrasten gifter sig bra.
Hakat upp mig på kombon ända sedan jag första gången såg det på Yachtmaster roséguld.
Sen gillar jag Sinns gummi också.. :)
Ni vet om att det är fredags feeling som gäller nu va?? Jag misstolkar allt som skrivs just nu! :)

Tillbaka
Topp