• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Avverkar sista stunden på kontoret innan det är dags för träning. Slängde på grönt canvas på den gamla häcken, Tycler det fungerade riktigt bra.
A93CB22B-C7E5-4690-852E-B45C3EB8B55B.jpeg

Avverkar sista stunden på kontoret innan det är dags för träning. Slängde på grönt canvas på den gamla häcken, Tycler det fungerade riktigt bra.
A93CB22B-C7E5-4690-852E-B45C3EB8B55B.jpeg
På tal om den gamla häcken, det gick en likadan på Tradera i somras, var det någon här som lyckades plocka den? Jag sparkar fortfarande på mig själv för att jag missade den. Den gick billigt.....

Bam, scamer spärrad!

Hallo,

am 22.02.2022 um 10:52 Uhr hattest du Kontakt zu einem Nutzer auf eBay Kleinanzeigen. Dies betraf die Anzeige 'Sinn 6000 Frankfurt Finanzplatz Chronograph complete Set' (Anzeige 2030270115).

Der Zugang des Nutzers, mit dem du Kontakt hattest, wurde vorübergehend durch uns eingeschränkt.

Wann wird ein Nutzerkonto beispielsweise durch uns eingeschränkt?

Verstoß gegen unsere Nutzungsbedingungen, unsere Grundsätze oder geltendes Recht
Ware wurde nicht geliefert oder nicht bezahlt
Übernahme des Nutzerkontos durch einen Dritten
Bitte wäge sorgfältig ab, ob du mit diesem Nutzer tatsächlich handeln möchtest.

På tal om den gamla häcken, det gick en likadan på Tradera i somras, var det någon här som lyckades plocka den? Jag sparkar fortfarande på mig själv för att jag missade den. Den gick billigt.....
Det är inte denna iaf. Den här kommer från staterna. Hade jag vetat om den hade jag nog köpt den också, så pass gillar jag den 😁

Är lite sugen på den MOP som finns på k&s och modda den till LHD. Dessvärre ryker garantin isf. Insåg sedan att dessa har spökposition (rätta mig om jag har fel?) och det är jag allergisk mot så får nog lägga ner den planen. Får nog bli att hitta en vanlig 556i samt hitta ett LHD datumhjul.
Jag tror det stämmer att dom har spökposition, dock tror jag det är rätt lättmoddat att bli av med ”stoppet” där…

Tillbaka
Topp