Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har gubben eller pojken en Sinn på sig?
kanske har en i blöjan ocksåHar gubben eller pojken en Sinn på sig?
Sitter du oxå hemma och smuttar vin??kanske har en i blöjan också
Hur lång tid tig det för kundservice att svara dig? Jag har väntat i 5 dagar nu utan svar!Fick mail från Sinn idag att de har mottagit klockan och garanti jobb tar ca 6-8 veckor.
Reparationer och service tar ca 18 veckor!!
Menar du från första kontakten? Var några dagar bara, du borde få ett svar närsomhelst.Hur lång tid tig det för kundservice att svara dig? Jag har väntat i 5 dagar nu utan svar!
Finns en lätt lösning, köp en Sinn tillKänns redan jobbigt att vara utan min Sinn, det var ju ändå min dagliga bruks klocka under en månad . Den är saknad
Jodå den tanken har allt slagit migFinns en lätt lösning, köp en Sinn till
Minst....Finns en lätt lösning, köp en Sinn till
Finn ett felMinst 5 st. helst 9 eller fler
Nix.. det är ursprunget till 103 klassik. Heuer gjorde den modellen på 70 talet så den har sin givna plats i samlingen liksom Heuer 1550 har sin plats tillsammans med SINN 158 och dark starFinn ett fel
Våga inte påstå att 1550 är fel! Det blir inte bättre än så. Underbar klocka.Nix.. det är ursprunget till 103 klassik. Heuer gjorde den modellen på 70 talet så den har sin givna plats i samlingen liksom Heuer 1550 har sin plats tillsammans med SINN 158 och dark star
Troligen, när ska ett svenskt lag göra en sådan med S&S? (OT! Men jag var tvungen…) - personligen har jag lite svårt för klockor där man petat in en logga på tavlan, hellre ett graverat baklock isf.De som köper den här bor nog i Frankfurt och gillar hockey..
På riktigt? Då kan jag just ha beställt deras sista. Spanat på den länge, så extra glad att jag slog till i så fall. Första kvalitetsklockan. Första posten här på KS. Kan bli fler när jag fått hem klockanVar inne på Erikson idag och hörde att den bruna 556:an har slutat tillverkas, kan det kanske komma någon annan rolig färg istället? Det var förövrigt ett otroligt kul besök med väldigt trevlig personal och suget efter en Sinn är väldigt stort just nu