Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har läget för datumjustering via kronan trots att det inte finns datumvisning.Vad tusan är en spökposition??
En variant på binddate alltså....Du har läget för datumjustering via kronan trots att det inte finns datumvisning.
Det är tråkigt att det har skett, men allt har ju pekat i den här riktningen i ett par månader, det var ju aldrig en fråga om ”om” utan bara en fråga om ”när”En sorgens dag idag . Lider med befolkningen i Ukraina.
Ska fundera på hur jag ska förklara det som sker för barnen. Trodde inte detta skulle ske 2022.
Ta hand om er!
Gillar den där skarpt.Förmodligen den bildskönaste klocka jag har! Den får sitta på ett tag. Vi går ju fort mot OWGM....
Denna köpte jag på Chrono24. Smidigt som tusan.Gillar den där skarpt.
Vart var det som du hittade din, någon tysk sida eller hur var det ?
Jo tack det vet vi.....min 356 KANSKE kommer tillbaks i mars. Skickade in den slutet av oktober.....Fick mail från Sinn idag att de har mottagit klockan och garanti jobb tar ca 6-8 veckor.
Reparationer och service tar ca 18 veckor!!
6-8 är bättre än 18, tänk så.Fick mail från Sinn idag att de har mottagit klockan och garanti jobb tar ca 6-8 veckor.
Reparationer och service tar ca 18 veckor!!
Absolut, var inställd på 10veckor... Nu kanske det "bara" tar 6veckor6-8 är bättre än 18, tänk så.
Skulle det vara möjligt att gå se detta på 856B? Please!Tips om ngn vill ha ett fint grönt läderband.
Imorgon - kanskeSkulle det vara möjligt att gå se detta på 856B? Please!
Vad står OWGM för om man får fråga? Är rätt. ny inom communitynFörmodligen den bildskönaste klocka jag har! Den får sitta på ett tag. Vi går ju fort mot OWGM....
Du kan läsa mer här https://klocksnack.se/threads/utmaning-owg-1-månad-2022.160548/Vad står OWGM för om man får fråga? Är rätt. ny inom communityn
Bilder!!!
Ihhhhh äntligen!!
Tack! registrerade mig också nyss
Ska faktiskt invänta min andra 356a, den kommer att bli perfekt på den länken. Mailat uncle seiko och frågade om han kan fixa till fler sinn.Bilder!!!
Sluta nu! Byt för bövelen!Ska faktiskt invänta min andra 356a, den kommer att bli perfekt på den länken. Mailat uncle seiko och frågade om han kan fixa till fler sinn.
Skulle det vara möjligt att gå se detta på 856B? Please!
Fråga om blästrade när du är igångSka faktiskt invänta min andra 356a, den kommer att bli perfekt på den länken. Mailat uncle seiko och frågade om han kan fixa till fler sinn.