Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske ska anmäla alla mina 9 så blir det 19 totaltRedo för owgm!
Såg i deltagarlistan att det blir ca 10 Sinns som deltar
OWGM är att frottera sig i självplågande. Det måste vara lika plågsamt som att en varm sommarkväll neka sig en väl kyld öl till en ny grillad biff eller som att cykla på en månads semester dagen efter man köpt ny bil. Kom igen när det blir en utmaning att ha en ny klocka varje dagRedo för owgm!
Såg i deltagarlistan att det blir ca 10 Sinns som deltar
Självplågeri är lite härligt ändå när det sker för en god saks skullOWGM är att frottera sig i självplågande. Det måste vara lika plågsamt som att en varm sommarkväll neka sig en väl kyld öl till en ny grillad biff eller som att cykla på en månads semester dagen efter man köpt ny bil. Kom igen när det blir en utmaning att ha en ny klocka varje dag
Frestar med en arkivbild på 142 ST
Det finns väl en sån utmaning också? Kördes iaf en sån i april förra året.OWGM är att frottera sig i självplågande. Det måste vara lika plågsamt som att en varm sommarkväll neka sig en väl kyld öl till en ny grillad biff eller som att cykla på en månads semester dagen efter man köpt ny bil. Kom igen när det blir en utmaning att ha en ny klocka varje dag
Frestar med en arkivbild på 142 ST
Absolut för den goda saken. Men det går att lösa med månadsöverföring till något behjärtansvärt utan att man ska få klockabstinensSjälvplågeri är lite härligt ändå när det sker för en god saks skull
Blir det en sådan i år ska jag vara med.. Dvs om man får använda samma band till olika klockor.. hmm tror inte jag har 31 olika bandDet finns väl en sån utmaning också? Kördes iaf en sån i april förra året.
Välkommen till tråden! Ett bra köp onekligen, vi väntar glatt på bilder!På riktigt? Då kan jag just ha beställt deras sista. Spanat på den länge, så extra glad att jag slog till i så fall. Första kvalitetsklockan. Första posten här på KS. Kan bli fler när jag fått hem klockan
Dessa alligatorband, jag kommer bli tvungen att skaffa ett snart såsom du postar!För att trösta alla OWGM självplågare bjuder jag på ett aligaorband och SINN 103 klassik 12
Ja för nu blev jag ju inte ett dugg nyfiken på vad du vill veta...Hej alla glada. Är det någon som har en 556 med det integrerade gummit som skulle kunna dra ett PM till mig? Har en fråga jag skulle vilja reda ut. Kan ev vara lite känsligt, därför PM. Tackar på förhand!
En riktigt Flieger borde väl klara G-krafterna i padelcourten kan man troKlockbyte inför padel. Ingen owgm här
När @Laddsladd rör sig spricker uret, nytt klocksnackordspråk!En riktigt Flieger borde väl klara G-krafterna i padelcourten kan man tro
Måste ha kvarts. Rotorn i 7750 får mig ur balansEn riktigt Flieger borde väl klara G-krafterna i padelcourten kan man tro
Självklart, blir skruv på varje boll!Måste ha kvarts. Rotorn i 7750 får mig ur balans
Jag körde OWGM i fjol med min 104a, easy peasy!Dag två som owg. Känns bra hittills!
Ja den har allt jag behöver egentligen, så förväntar mig att gå i mål segrandeJag körde OWGM i fjol med min 104a, easy peasy!
Känns just som att Sinnister sällan har problem med OWGM, så länge man har en Sinn på armen…Jag körde OWGM i fjol med min 104a, easy peasy!
Helt rätt med F-länken på den där, snyggt!Alltså, den tavlan! Helt rätt val av första kvalitetsklocka om jag får säga det själv (gissar på medhåll i den här tråden ). Även nöjd med F-länk och ser fram emot att testa med brunt läderband och kanske något nato-band till sommaren?