Kan man få ett ws från lite längre avstånd?Nykomlingen sitter på idag också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan man få ett ws från lite längre avstånd?Nykomlingen sitter på idag också
Funkar denna?Kan man få ett ws från lite längre avstånd?
Å så kanske man skulle lägga till bilden åxåKan man få ett ws från lite längre avstånd?
Looking goodÅ så kanske man skulle lägga till bilden åxå
Tycker det här verkar vara en trevlig klubb.
Smygläst tråden länge nu, och snart kanske man får vara med. Jag säger inte att jag har nåt inkommande paket eller så, jag bekräftar ingenting, men det kan vara så. Det kan vara ett paket på ingång. Kanske.
Men. Fram till dess att det eventuellt kommer ett paket som eventuellt innehåller ett tyskt ur som eventuellt är adresserat till mig... Patrick Swayze när han var som coolast i kultrullen Point Break säger hej!
Ahhh! Grattis! Mycket trevlig den där
Det är svårt att inte gilla de här överkonstruerade skapelserna!!!
Ahhh! Grattis! Mycket trevlig den där
Det är svårt att inte gilla de här överkonstruerade skapelserna!!!
Hur sitter den på armen? Känns den "lagom"?
Jääää! Välkommen
Verkar ju bra. Jag vill gärna kunna växla mellan metall och läder.Det är superenkelt eftersom 556i har lug-holes.
Klart du ska ha en!
Så rätt, grattis!!
Vore fantastiskt kul!Jääää! Välkommen
Så många feta Sinn i den här tråden nu asså!
Vi bara måste styra upp en GTG med ALLA innan nyår! Deal?
Kvällsbild.
Stenhård liten kloss!
@Aquastaren föreslog FrankfurtJääää! Välkommen
Kvällsbild.
Haha! Kul förslag! Mm, kanske är genomförbart?@Aquastaren föreslog Frankfurt
Lätt påJääää! Välkommen
Kvällsbild.
Det måste vi! Se bara till att säga till i tid så man hinner skaffa sig en Sinn igen.Jääää! Välkommen
Kvällsbild.
Så du knep den! Riktigt jäkla ball den där!
Vet inte exakt. Ring eller maila Eriksons vetja!Fråga till er rävar: Originalgummi med clasp... Hur lyder den ekonomiska domen på det?
Vet inte exakt. Ring eller maila Eriksons vetja!
Önskar att gummit skulle följa boetten
@Chuck 2800 SEK kostar det. 900 för gummit och 1900 för viklåset.
Samma priser oavsett om du handlar i sumpan eller från sinns hemsida.
Ja, det kan man ju också göra.. Ringa eller maila, alltså. Men det är ju inte rätt.
Hur är kvaliteten på gummit? Jag har väldigt, väldigt sällan vägarna förbi Sundbyberg... Kör på ett Hirsch Pure till min Seiko Prospex, och tycker att kvalitetskänslan på det är riktigt, riktigt bra - men man blir ju sugen på att bekosta den här lille krabaten något från den egna familjen..
Fast det var väl gummit till U1 och det passar inte till EZM13, eller...?@Wydestream hade prisuppgift tidigare i tråden!
2800 SEK kostar det. 900 för gummit och 1900 för viklåset. ;-)
Kvista förbi Norberg så ska du få smaka gummiJa, det kan man ju också göra.. Ringa eller maila, alltså. Men det är ju inte rätt.
Hur är kvaliteten på gummit? Jag har väldigt, väldigt sällan vägarna förbi Sundbyberg... Kör på ett Hirsch Pure till min Seiko Prospex, och tycker att kvalitetskänslan på det är riktigt, riktigt bra - men man blir ju sugen på att bekosta den här lille krabaten något från den egna familjen..
Nej det passar inte tyvärr, men priset borde ligga ungefär lika.Fast det var väl gummit till U1 och det passar inte till EZM13, eller...?
Ah. True True.Fast det var väl gummit till U1 och det passar inte till EZM13, eller...?
Fråga till er rävar: Originalgummi med clasp... Hur lyder den ekonomiska domen på det?
Det var ju goda nyheter! Då kan man få på ett kurvat gummi på ezm13 iaf!Det finns tyvärr inget som passar på pricken, men Sinn själva rekommenderar gummit till 856 som är kurvat.
Priset är detsamma 900+1900. Jag kommer att köpa den kombon till nästa sommar och tänker gå på det lilla viklåset som jag tycker passar bättre till Ezm-boetten.