• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Yoko

Panerai
2-Faktor
"One more thing..."
Det damp ner en liten sak till idag, nämligen ett NDC canvas strap från @Daniel1978 :) Funkar svinbra på min 356 Roberto :snaphappy:

356_2.jpg

356_1.jpg


Tack @Daniel1978 som envisades med att skänka bort bandet. Skänker en slant till BCF istället :)
 
Det gör du helt rätt i, skickar ett pm!
Sitter med den runt handleden just i detta nu och svävar handleden ovanför skrivbordet för att bevara det fina skicket inför försäljning, känns alltid blandat när man lägger ut en klocka man gillar.
Just nu sitter jag och kollar på youtube videos ang Sinn 103 ST och den är så jäkla smäcker, men den kanske är lite för lik 104an.
 

Kråksaltarn

Panerai
2-Faktor
Tycker det här verkar vara en trevlig klubb.

Smygläst tråden länge nu, och snart kanske man får vara med. Jag säger inte att jag har nåt inkommande paket eller så, jag bekräftar ingenting, men det kan vara så. Det kan vara ett paket på ingång. Kanske.

Men. Fram till dess att det eventuellt kommer ett paket som eventuellt innehåller ett tyskt ur som eventuellt är adresserat till mig... Patrick Swayze när han var som coolast i kultrullen Point Break säger hej!
point-break-1991-10-g.jpg
 

skarpheden

Cartier
2-Faktor
Inne på Erikssons idag för att först och främst titta på en 358 och U1.
Fastnade istället pladask för en EZM13:D

Satans vad fin. Perfekt storlek.
Dum fråga kanske men finns det nån som sitter på en för försäljning? :cool:
 

Yoko

Panerai
2-Faktor
Just nu sitter jag och kollar på youtube videos ang Sinn 103 ST och den är så jäkla smäcker, men den kanske är lite för lik 104an.
Skulle snarare säga att de syns att de båda kommer från Sinn och att boetten, visuellt, är lika. I övrigt är det ju liksom helt olika klockor. Om du har möjlighet och känner ett sug, så säger jag, go for it!
 
Skulle snarare säga att de syns att de båda kommer från Sinn och att boetten, visuellt, är lika. I övrigt är det ju liksom helt olika klockor. Om du har möjlighet och känner ett sug, så säger jag, go for it!
Vet vad den går för med länk hos eriksson? Har liksom köpt 2klockor där på 1månad dom måste tro att jag är galen om jag kommer in och köper en tredje Sinn haha!
 

Wydestream

Panerai
2-Faktor
Tycker det här verkar vara en trevlig klubb.

Smygläst tråden länge nu, och snart kanske man får vara med. Jag säger inte att jag har nåt inkommande paket eller så, jag bekräftar ingenting, men det kan vara så. Det kan vara ett paket på ingång. Kanske.

Men. Fram till dess att det eventuellt kommer ett paket som eventuellt innehåller ett tyskt ur som eventuellt är adresserat till mig... Patrick Swayze när han var som coolast i kultrullen Point Break säger hej!
point-break-1991-10-g.jpg
Hahahaha. :D
 

Yoko

Panerai
2-Faktor
Vet vad den går för med länk hos eriksson? Har liksom köpt 2klockor där på 1månad dom måste tro att jag är galen om jag kommer in och köper en tredje Sinn haha!
Vet inte vad de listar på men gissar någonstans mellan 17K och 18k med länk. Tror snarare att Erikson Urhandel ser dig som en mycket bra kund. Lite förhandlingsläge kanske? :)
 
Senast ändrad:

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Inne på Erikssons idag för att först och främst titta på en 358 och U1.
Fastnade istället pladask för en EZM13:D

Satans vad fin. Perfekt storlek.
Dum fråga kanske men finns det nån som sitter på en för försäljning? :cool:

@Jaggis hade en nyligen till försäljning men den står som avslutad nu. Du kan ju alltid fråga honom vem som köpte och skicka ett PM till den personen om att du är intresserad vid en eventuell flipp. De kommer inte ut så ofta till försäljning annars här på forumet. Grymt fin klocka förresten :)
 

skarpheden

Cartier
2-Faktor
Det gör du helt rätt i, skickar ett pm!
Sitter med den runt handleden just i detta nu och svävar handleden ovanför skrivbordet för att bevara det fina skicket inför försäljning, känns alltid blandat när man lägger ut en klocka man gillar.
Just nu sitter jag och kollar på youtube videos ang Sinn 103 ST och den är så jäkla smäcker, men den kanske är lite för lik 104an.

Känslan på handleden är ganska stor, till 103ans fördel. Har själv en 103 St på länk som jag gillar mer för var gång jag bär den. Måste säga att jag inte var imponerad av 104an. Kändes nästan fluffig på handleden.
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Tycker det här verkar vara en trevlig klubb.

Smygläst tråden länge nu, och snart kanske man får vara med. Jag säger inte att jag har nåt inkommande paket eller så, jag bekräftar ingenting, men det kan vara så. Det kan vara ett paket på ingång. Kanske.

Men. Fram till dess att det eventuellt kommer ett paket som eventuellt innehåller ett tyskt ur som eventuellt är adresserat till mig... Patrick Swayze när han var som coolast i kultrullen Point Break säger hej!
point-break-1991-10-g.jpg
Kommer ihåg att du försökte välkomna mig in i Oris-klubben men det blev inget med 65an.

Så jag får väl välkomna dig hit istället :) om, kanske, ev, möjligen det är på väg ett tyskt ur till dig :D
 

leiden

Rolex
Sådär, nu är jag redo att avslöja vad som fanns i lådan :D
Försöker ta det på tyska så kanske polletten trillar ner; håll i er nu!
Im ze box bist ein Massivarmband, Edelstahl; 2-gliedrig, satiniert.
Ja, jag hade underkänt i tyska men nu fattar ni väl ledtråden också :cool:
DSC_2813.JPG
DSC_2810.JPG

@Clark Kent hade rätt, typ ;)

(ursäkta de dåliga bilderna men hösten är mörk...)
 
Topp