Mäh! Jag bjöd ju 1100kr för den ju!!Han kanske sålde för 550 kr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mäh! Jag bjöd ju 1100kr för den ju!!Han kanske sålde för 550 kr
Jag hade liksom fingret på PM knappen när någon plötsligt startade en utlottning av denGillas å det grövsta!
Men det hade ju varit lättare om du köpt den av @Jaggis direkt!
Grattis till Pannan! Kul att det blev den du letade efter också.Lägger ned nyförvärvet och tar på mig sovklockan som vanligt.
Gillar Pannan men U1:an stannar såklart!
G'natt då sinneaster
Bästa Sinnister,
EZM1.1 finns mycket riktigt att beställa.
https://klocksnack.se/threads/sinn-556.80134/Någon som har en sinn som jag kan få köpa? Är öppen för det mesta! Kom igen nu!!
Jag har, jag har! https://klocksnack.se/threads/sinn-556.80134/ trycker in den här moderna klassikern om du är öppen!Någon som har en sinn som jag kan få köpa? Är öppen för det mesta! Kom igen nu!!
Någon som har en sinn som jag kan få köpa? Är öppen för det mesta! Kom igen nu!!
Rätt pris!Jag har, jag har! https://klocksnack.se/threads/sinn-556.80134/ trycker in den här moderna klassikern om du är öppen!
Jag tar den!Jag har, jag har! https://klocksnack.se/threads/sinn-556.80134/ trycker in den här moderna klassikern om du är öppen!
Helt rätt!Jag tar den!
Det gör du helt rätt i, skickar ett pm!Jag tar den!
Skulle snarare säga att de syns att de båda kommer från Sinn och att boetten, visuellt, är lika. I övrigt är det ju liksom helt olika klockor. Om du har möjlighet och känner ett sug, så säger jag, go for it!Just nu sitter jag och kollar på youtube videos ang Sinn 103 ST och den är så jäkla smäcker, men den kanske är lite för lik 104an.
Vet vad den går för med länk hos eriksson? Har liksom köpt 2klockor där på 1månad dom måste tro att jag är galen om jag kommer in och köper en tredje Sinn haha!Skulle snarare säga att de syns att de båda kommer från Sinn och att boetten, visuellt, är lika. I övrigt är det ju liksom helt olika klockor. Om du har möjlighet och känner ett sug, så säger jag, go for it!
Hahahaha.Tycker det här verkar vara en trevlig klubb.
Smygläst tråden länge nu, och snart kanske man får vara med. Jag säger inte att jag har nåt inkommande paket eller så, jag bekräftar ingenting, men det kan vara så. Det kan vara ett paket på ingång. Kanske.
Men. Fram till dess att det eventuellt kommer ett paket som eventuellt innehåller ett tyskt ur som eventuellt är adresserat till mig... Patrick Swayze när han var som coolast i kultrullen Point Break säger hej!
Vet inte vad de listar på men gissar någonstans mellan 17K och 18k med länk. Tror snarare att Erikson Urhandel ser dig som en mycket bra kund. Lite förhandlingsläge kanske?Vet vad den går för med länk hos eriksson? Har liksom köpt 2klockor där på 1månad dom måste tro att jag är galen om jag kommer in och köper en tredje Sinn haha!
Inne på Erikssons idag för att först och främst titta på en 358 och U1.
Fastnade istället pladask för en EZM13
Satans vad fin. Perfekt storlek.
Dum fråga kanske men finns det nån som sitter på en för försäljning?
Det gör du helt rätt i, skickar ett pm!
Sitter med den runt handleden just i detta nu och svävar handleden ovanför skrivbordet för att bevara det fina skicket inför försäljning, känns alltid blandat när man lägger ut en klocka man gillar.
Just nu sitter jag och kollar på youtube videos ang Sinn 103 ST och den är så jäkla smäcker, men den kanske är lite för lik 104an.
Ser jättebra ut!"One more thing..."
Det damp ner en liten sak till idag, nämligen ett NDC canvas strap från @Daniel1978 Funkar svinbra på min 356 Roberto
Tack @Daniel1978 som envisades med att skänka bort bandet. Skänker en slant till BCF istället
Grattis! Och välkommen till den här delen av forumet!Kul att få hem en Sinn för första gången! Jag har faktiskt inte ens klämt på en, men har alltid imponerats av deras modeller!
Tack så mycket! Jag har ju hängt här utan Sinn ganska längeGrattis! Och välkommen till den här delen av forumet!
Kommer ihåg att du försökte välkomna mig in i Oris-klubben men det blev inget med 65an.Tycker det här verkar vara en trevlig klubb.
Smygläst tråden länge nu, och snart kanske man får vara med. Jag säger inte att jag har nåt inkommande paket eller så, jag bekräftar ingenting, men det kan vara så. Det kan vara ett paket på ingång. Kanske.
Men. Fram till dess att det eventuellt kommer ett paket som eventuellt innehåller ett tyskt ur som eventuellt är adresserat till mig... Patrick Swayze när han var som coolast i kultrullen Point Break säger hej!
Du lär bli nöjd! Haft en tuff kväll med läggning av dotter och nu hänger jag lätt fuktig tvätt. Klockan håller måttetKul att få hem en Sinn för första gången! Jag har faktiskt inte ens klämt på en, men har alltid imponerats av deras modeller!