• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Det kan inte vara många. Med bara 400 tillverkade och några som säljs direkt av SINN är det knappt det räcker till en klocka per återförsäljare. Den som är sugen på på en 556 ljusblå bör nog slå till snabbt som attan innan den är slutsåld även hos @ERIKSON URHANDEL . vem vet de kanske får in 2 eller 3 men bara har en kvar 🤣
För övrigt kan jag inte begripa varför SINN inte släppte en 103 klassik i ljusblått med manuellt verk :p
En sådan fast manuell och Sinn. Mums.
1648801298401.png

Ja och det fattar ju vem som helst att om en klocka är bebisblå så försvinner dom omgående och får sedan ett sjukt bra andrahandsvärde. (Måste ju vara för att pastellblå klockor är så snyggt 🙄)
Det är för mig obegripligt att bäbisblå klockor är så poppis.. Ta tex stora märket R som lanserad en förra året. Snacka om hype. Nu ska alla göra en bebsi blå variant, men ingen med manuellt verk och kronograf 🥴

Mmm.... Den debatten brukar jag lyfta här ibland och får genast en massa skit för det. Dock vidhåller jag ett denna tråden innehåller långt fler garantifrågor än någon annan jag brukar hänga i..
Nåväl, har haft 4 Sinn och alla gått finfint, 1 vintage som sakta sig men det är nog kopplat till låååååång tid utan serVice. Kanske att det mer är kopplat till Selitta? Var det inte det SjoSandström också körde i sina klockor och hur många verk har inte de garantibytt?

Nåväl, har haft 4 Sinn och alla gått finfint, 1 vintage som sakta sig men det är nog kopplat till låååååång tid utan serVice. Kanske att det mer är kopplat till Selitta? Var det inte det SjoSandström också körde i sina klockor och hur många verk har inte de garantibytt?
Obs, det kanske var Soprod de körde, nu ska jag sluta svamla.

Tillbaka
Topp