• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Nåväl, har haft 4 Sinn och alla gått finfint, 1 vintage som sakta sig men det är nog kopplat till låååååång tid utan serVice. Kanske att det mer är kopplat till Selitta? Var det inte det SjoSandström också körde i sina klockor och hur många verk har inte de garantibytt?
Njae dom hade problem med sina soprod verk som byttes ut i efterhand. Selitta eller ETA skall nog i normalfallet vara helt likvärdigt. Det är ju samma verk egentligen och Selitta har tidigare både levererat delar av och monterat kompletta ETA verk som underleverantör.

Gonatt tråden……syns imorgon!
A591C9C1-A2E2-4632-B0E8-33CB9DA0607A.jpeg

83812AF7-F858-40DF-A870-F1B9FCC2FB80.jpeg

Man är nog lite nörd ändå, råkade på denna story på Instagram, och var tvungen att spela om den några gånger, innan jag insåg att det inte var en ny EZM7 utan enbart att dom vänt den fel i montern, man kan ju undra över personalens kunskap… 🤔🤣

83812AF7-F858-40DF-A870-F1B9FCC2FB80.jpeg

Man är nog lite nörd ändå, råkade på denna story på Instagram, och var tvungen att spela om den några gånger, innan jag insåg att det inte var en ny EZM7 utan enbart att dom vänt den fel i montern, man kan ju undra över personalens kunskap… 🤔🤣
Såg den på insta nu också. Sinns egna story. Lite pinsamt 😉

Då var äntligen den där OWG-tråden låst.
Skönt att vara tillbaka här, vad har jag missat i mars? 😆
20220404_062026.jpg

God morgon!
Ptja, inte mycket 😝 - vi har försökt ägna oss åt någon typ av livsuppehållande åtgärder iform av bildpostande och allahanda tillrop och jag har tvingat mig själv att ignorera OWGM-tråden. Tycker vi kör OSM, Only-Sinn-Month här i tråden istället, skulle ju vara mycket mycket roligare!

Tillbaka
Topp