Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska kolla upp dessa modeller, tack!Hmmm då blir det nog 903 eller 6000. Fast då går ju priset upp betydligt.
En av de bättre vardagsklockorna jag ägt! GADA - Go Anywhere Do AnythingJag är jäkla glad för denna . Passar i de flesta sammanhang!
6000 är ju så jäkla fin!Ska kolla upp dessa modeller, tack!
En perfekt OWG-klocka som man kan ta från badet till festenEn av de bättre vardagsklockorna jag ägt! GADA - Go Anywhere Do Anything
Och med den kommentaren kom en fråga upp i skallen på mig.En perfekt OWG-klocka som man kan ta från badet till festen
Putsen gjordes på utsidan vill jag minnas. 556 har AR på både in och utsida.Och med den kommentaren kom en fråga upp i skallen på mig.
Ping @ERIKSON URHANDEL
När AdrianO hade klockan inne för puts av insida glas. Gjordes det något trycktest för att säkerhetsställa klockans täthet efter det?
Frågar då jag äger den numera
Det gjorde dem säkert.Och med den kommentaren kom en fråga upp i skallen på mig.
Ping @ERIKSON URHANDEL
När AdrianO hade klockan inne för puts av insida glas. Gjordes det något trycktest för att säkerhetsställa klockans täthet efter det?
Frågar då jag äger den numera
Håller med!En av de bättre vardagsklockorna jag ägt! GADA - Go Anywhere Do Anything
Snyggt! Du blev så sugen alltså?Skulle köpa en CWC av en kompis men han hade denna på armen...
Sinn 103
Snyggt! Du blev så sugen alltså?
Väldigt trevlig vän också!Spontanitet när den är som bäst
Tack själv för snabb och smidig affär, hoppas du blir nöjd med klockan .Nu har jag fått hem min Sinn som jag köpte av @Tinypope ! Tack för det . Jag har dock inga verktyg för att justera länken, vad har ni köpt för verktyg?
Väldigt trevlig vän också!
Kul att min gamla klocka finns kvar i tråden.
Vad tycker du om klockan då? Jämfört med din tidigare 103.
Det mörkbruna med vit sömm var nog det som fick min röst. Testade fram och tillbaka, men det kändes mest propert.Han är snäll
Snygg nyans och bra matchat med kronografzonerna. Burit den på läder större delen av dagen, dock för stort så jag vill inte uttala mig om känslan på läder än. Satte på länken precis och den gör sig bra ihop med klockan. Min plexi-103 kändes mer vintage på handleden medan denna blåa med sunburst på länk känns mer modern. Ska prova på läder i min storlek och några naton vid tillfälle. Första intrycken är bra!
Nja... den där affären var väl sådär va?Han är snäll
Snygg nyans och bra matchat med kronografzonerna. Burit den på läder större delen av dagen, dock för stort så jag vill inte uttala mig om känslan på läder än. Satte på länken precis och den gör sig bra ihop med klockan. Min plexi-103 kändes mer vintage på handleden medan denna blåa med sunburst på länk känns mer modern. Ska prova på läder i min storlek och några naton vid tillfälle. Första intrycken är bra!
Du har inte kvar din 103? Jag som började bli lite småsugen när jag såg att du skaffat en liknandeHan är snäll
Du skulle ha köpt färre band till pannan.Nja... den där affären var väl sådär va?
Hör av dig när du vill flippa.
@AdrianOTips för er U1-sugna..
https://klocksnack.se/threads/sinn-u1-2017-07.80424/
Hoppas att det är en SinnHar annat på G nu.
Såklart det är.Hoppas att det är en Sinn
Nja... den där affären var väl sådär va?
Hör av dig när du vill flippa.
Du har inte kvar din 103? Jag som började bli lite småsugen när jag såg att du skaffat en liknande
Du hintade om en 556 men jag håller ändå en tumme för en 104, tror den skulle passa dig braSåklart det är.
Du kan sluta hålla tummen.Du hintade om en 556 men jag håller ändå en tumme för en 104, tror den skulle passa dig bra
Kan inte riktigt bestämma mig för vilken som är hårdast?
Du har väl varit OWG hela tiden fast med ny klocka varannan vecka, så på det viset har du ju klarat detDu kan sluta hålla tummen.
Nu ska jag vara OWG ett tag och då är 556an bäst!
Vilka tror att jag klarar det?