• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Jag är jäkla glad för denna :). Passar i de flesta sammanhang!
IMG_1205.JPG

Senast ändrad:
Och med den kommentaren kom en fråga upp i skallen på mig.

Ping @ERIKSON URHANDEL

När AdrianO hade klockan inne för puts av insida glas. Gjordes det något trycktest för att säkerhetsställa klockans täthet efter det?

Frågar då jag äger den numera :)
Putsen gjordes på utsidan vill jag minnas. 556 har AR på både in och utsida.

Edit: Däremot är glaset bytt och om det föranleder att den har testats eller behöver testas låter jag vara osagt :)

Väldigt trevlig vän också! :)
Kul att min gamla klocka finns kvar i tråden.
Vad tycker du om klockan då? Jämfört med din tidigare 103.

Han är snäll :)

Snygg nyans och bra matchat med kronografzonerna. Burit den på läder större delen av dagen, dock för stort så jag vill inte uttala mig om känslan på läder än. Satte på länken precis och den gör sig bra ihop med klockan. Min plexi-103 kändes mer vintage på handleden medan denna blåa med sunburst på länk känns mer modern. Ska prova på läder i min storlek och några naton vid tillfälle. Första intrycken är bra!

Snygg nyans och bra matchat med kronografzonerna. Burit den på läder större delen av dagen, dock för stort så jag vill inte uttala mig om känslan på läder än. Satte på länken precis och den gör sig bra ihop med klockan. Min plexi-103 kändes mer vintage på handleden medan denna blåa med sunburst på länk känns mer modern. Ska prova på läder i min storlek och några naton vid tillfälle. Första intrycken är bra!
Det mörkbruna med vit sömm var nog det som fick min röst. Testade fram och tillbaka, men det kändes mest propert. :)

Nja... den där affären var väl sådär va? ;)
Hör av dig när du vill flippa.

Du har inte kvar din 103? Jag som började bli lite småsugen när jag såg att du skaffat en liknande :rolleyes:

Tillbaka
Topp