Förvisso!Det här är också en cool dykare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förvisso!Det här är också en cool dykare
Nu är vi långt off topic, men jag personligen vet inte.Ah, trist att läsa. På bild tycker jag den är helt underbar, en av de coolaste dykarna jag vet. Är Super PH500M bättre byggd? Den är också riktigt fin.
Jag läste musflygare....måste vara fredag.....Mysflygare idag.
Köp köp!Känner ett svårt villhöver komma krypande....
Det är så fint att se så genomtänkta och balanserade förslag i den här tråden.Köp köp!
Håller helt med. Varför göra något enkelt svårt? Bara köra på!Det är så fint att se så genomtänkta och balanserade förslag i den här tråden.
Vi tänker alltid igenom det noga.
"Är det rätt så är det lätt"Håller helt med. Varför göra något enkelt svårt? Bara köra på!
Buy nice, or buy twice!"Är det rätt så är det lätt"
Kan ju säga att reptilhjärnan var nära att köpa nått för några timmar sedan, trots brist på väg ekonomisk förankring. Men jag hejdade impulsen.Buy nice, or buy twice!
Varför??Kan ju säga att reptilhjärnan var nära att köpa nått för några timmar sedan, trots brist på väg ekonomisk förankring. Men jag hejdade impulsen.
+1 på den med addendum till ovanstående:Buy nice, or buy twice!
Så har jag tolkat det. Design av Ferdinand Porsche, tillverkad av OrfinaThe Chronograph 1 joins the regular collection with small updates
The updated Chronograph 1 All Black Numbered Edition is how Porsche Design makes the iconic design more widely available.monochrome-watches.com
Orginalet?
144:an jubileum är ju rena rama fyndet jmf med 8950€Så har jag tolkat det. Design av Ferdinand Porsche, tillverkad av Orfina
Tycker den är toppen och faktiskt rimligt prissatt. Men jag har ju redan en svart Sinn144:an jubileum är ju rena rama fyndet jmf med 8950€
Men inte en svart med klassisk designTycker den är toppen och faktiskt rimligt prissatt. Men jag har ju redan en svart Sinn
UX är väl snart klassiskMen inte en svart med klassisk design
100 procent sanning för mig också. Fast jag har kommit fram till att jag hellre har flera "affordable" klockor än en eller två dyra. Omväxling förnöjer, samtidigt som man slipper noja över slitage med mera. Så jag har faktiskt ingen dyr graal jag suktar efter längre. Sinn och Oris är mina favorittillverkare, de passar mig perfekt. Många modeller i deras kataloger är affordable, de håller otroligt hög klass, samtidigt som de är oberoende och går sina egna vägar. Jag ser många likheter mellan Sinn och Oris faktiskt.+1 på den med addendum till ovanstående:
1. Nice är (oftast) dyrt.
2. Dyrt innebär (oftast) längre tids sparande.
3. Ju längre tid, desto fler andra (billigare) frestelser kommer du exponeras för på köp & sälj.
Jag ångrar inget men har fallit dit 2 ggr nu under pågående vandring mot Graal (som är en Sinn ofc).
Håller helt med. Frestelsen är stor på k&s+1 på den med addendum till ovanstående:
1. Nice är (oftast) dyrt.
2. Dyrt innebär (oftast) längre tids sparande.
3. Ju längre tid, desto fler andra (billigare) frestelser kommer du exponeras för på köp & sälj.
Jag ångrar inget men har fallit dit 2 ggr nu under pågående vandring mot Graal (som är en Sinn ofc).
Så lät det inte när modellen lanserades, vill minnas att den låg länge hos erikson innan den blev såldKöp köp!
Haha tror det strider mot @Jamterik s principer att gå in i en affär och handla klockor. Har nog inte hänt och kommer troligen aldrig händaSå lät det inte när modellen lanserades, vill minnas att den låg länge hos erikson innan den blev såld
EDIT: Den finns fortfarande kvar hos erikson.. KÖP KÖP
Ja Eriksons fick rea ut sitt ex för någon tid sedan.Så lät det inte när modellen lanserades, vill minnas att den låg länge hos erikson innan den blev såld
EDIT: Den finns fortfarande kvar hos erikson.. KÖP KÖP
Sant.Haha tror det strider mot @Jamterik s principer att gå in i en affär och handla klockor. Har nog inte hänt och kommer troligen aldrig hända
Det är väl rätt datum?