• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Bra band, men låsen kan vara lite svåra att få upp. Minimalt utrymme för ett finger i änden så man får ”bryta” upp dem med tummen och pekfingret på sidan liksom. I alla fall de band jag provat. Sen var tullen lika hög som kostnad för bandet….😢

Tull? :eek: Beställer man från Watchgecko (tror de ägs av samma bolag) så ingår tull/moms då de är momsregistrerade i SE. Dock är frakten svindyr om man beställer under 2k eller ngt sådant.
Har inte beställt här själv och de saluför inte banden som Bonetto utan man får söka på "Mybn". Inte samma spänne som Zuludivers dock.

Edit: Vet inte om citeringen blev rätt men, ja ni fattar 🥳 Man kan köpa bra band där i alla fall 😅

Senast ändrad:
Hur är Zuludivers annars? (gillar de där viklåsen)
1651910226097.png
Såg detta inlägg i Mikrotråden. Vet ej storlek men kanske värt att kolla upp?

Är det ingen som har slagit till på en EZM 9 än? 🙂 Den är ruskigt snygg men det känns som att 40 papp är lite i överkant...

@yonsson skrev en recension med ett gäng läckra bilder för något år sedan men jag har faktiskt aldrig stött på den igen efter det och antar att det är priset som avskräcker även den mest inbitne Sinnisten?

Screenshot_20220507-224131_Firefox.jpg

Är det ingen som har slagit till på en EZM 9 än? 🙂 Den är ruskigt snygg men det känns som att 40 papp är lite i överkant...

@yonsson skrev en recension med ett gäng läckra bilder för något år sedan men jag har faktiskt aldrig stött på den igen efter det och antar att det är priset som avskräcker även den mest inbitne Sinnisten?

Screenshot_20220507-224131_Firefox.jpg
Blir kort svar pga. många G&T denna lördag men personligen så är det lite väl störigt att länken är av annan kvalite av titan emellan boett och länk, så om du gillar länkar så är det rent lotto om du får en länk i någorlunda samma färgton som klockan.

Liten fånig detalj att gnälla om kanske men ska man langa fram 40 papp på en klocka så tycker jag nog man kan kräva att allt är 100%.

Senast ändrad:
14,5 hög, 41 bred och 45 lug till lug.

Funderar lite på om man ska våga sig på det här lädret vid nått tillfälle:
Flikar in. Kan nog passa din klocka med integrerade bandhorn. Jag köpte ett sådant men det blev aldrig att använda då det då formen inte alls passade 856 eller annan klocka jag hade. Synd att jag sålde det, hade varit roligt att skicka det till en Sinn. Di Modell håller generellt bra kvalité.

Tillbaka
Topp