Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blir tungt med h-länk på ett positivt sätt. Så kände jag iaf med h-länk till UX.Är ny i Sinn-världen vilket hittills känns toppen . Har en U2 på silikon som är en ny bekantskap som hänger med som beater. Testat zulu, nato och läder men tycker nog silikonet är bäst. Någon som testat denna på H-länk? Blir det för tungt då eller är den vad jag tycker ganska modest prissatta (nåja)länken värd att köpa till?
Tack! och tack för svar. Jag får köra silikon ett tag tills det börjar kännas för lätt.Det blir tungt med h-länk på ett positivt sätt. Så kände jag iaf med h-länk till UX.
Edit: Välkommen
Har haft en u2 med länk för några år sedan. Är en rejäl klocka, men så den ska vara klart du ska komplettera med länk. Leta efter beggad så blir priset mer just.Är ny i Sinn-världen vilket hittills känns toppen . Har en U2 på silikon som är en ny bekantskap som hänger med som beater. Testat zulu, nato och läder men tycker nog silikonet är bäst. Någon som testat denna på H-länk? Blir det för tungt då eller är den vad jag tycker ganska modest prissatta (nåja) länken värd att köpa till?
Originalsilikonet är inte buslätt det heller. U2 är en tung klocka som kan må gott av en tung länk. U2 borde väga dryga 200g med h-länk beroende på handledsstorlek. Min UX är justerad för 175-180mm.Tack! och tack för svar. Jag får köra silikon ett tag tills det börjar kännas för lätt.
Ja jag tittade häromdagen och tänkteSkulle rekommendera ett Isofrane istället.
Tyckte om orginalet men dels en dammfälla och sen blir det lite hårt efter ett tag?
Samt priset...
Kul att se en U2 i tråden!Är ny i Sinn-världen vilket hittills känns toppen . Har en U2 på silikon som är en ny bekantskap som hänger med som beater. Testat zulu, nato och läder men tycker nog silikonet är bäst. Någon som testat denna på H-länk? Blir det för tungt då eller är den vad jag tycker ganska modest prissatta (nåja) länken värd att köpa till?
Sugen på ett original med svart spänne till min UX. Men 4,3 papp. Nä, så viktigt är det inteJa jag tittade häromdagen och tänkte
"Jag gillar ju gummi, kanske ska satsa på ett Sinn-gummi? Hur dyrt kan det vara?
"ojdå..."
Jösses! Snart över 5 papp då- börjar bli Omega/Tudor prislapp på Sinns remmar och länkar.Sugen på ett original med svart spänne till min UX. Men 4,3 papp. Nä, så viktigt är det inte
Där ser ju isofrane väldigt styvt ut, vill man inte ha det mjukare?Jösses! Snart över 5 papp då- börjar bli Omega/Tudor prislapp på Sinns remmar och länkar.
Här en utmärkt genomgång av olika gummin, får se om jag blir lika sur som @MaBr blev på det nyaste från Borealis..
Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"
Den ser riktigt trevlig ut i den undervattens-promotion bilden de har Jepp, verkligen. Hittar ingen info om hur stor den är, har du sett det någonstans? EDIT: 40mm är den, perfekt!klocksnack.se
När du har det på armen så upplever jag att den blir mjuk, möjligen av värmen.Där ser ju isofrane väldigt styvt ut, vill man inte ha det mjukare?
Kanon tätt mellan hålenNär du har det på armen så upplever jag att den blir mjuk, möjligen av värmen.
Den är inte för mjuk eller hård, helt enkelt spot on.
Köpte ett Borealis då Isofrane orange var slut och så hade Borealis 20% rabatt.
Passformen på spännet är sinnesjuk.
Ska bli kul och se hur Borealis är.
Edit;
Gillar modellen då det finns så många hål som sitter nära varandra så enkelt att få det att sitta perfekt. Lite stretch i materialet också. Det kändes inte som orginalsilikonet hade det.
Snyggt!Hur är Zuludivers annars? (gillar de där viklåsen)
Om du höjer armen 10000 gånger över huvudet så har du lyft 2 tonGillar att klockor väger lite. Ger ”närvaro” på armen.
Men bar en dag på höger arm för att testa. Då kändes det väldigt tungt.
Jag svarar Hirsch Accent.
Ja, en stor fördelKanon tätt mellan hålen
Bra band, men låsen kan vara lite svåra att få upp. Minimalt utrymme för ett finger i änden så man får ”bryta” upp dem med tummen och pekfingret på sidan liksom. I alla fall de band jag provat. Sen var tullen lika hög som kostnad för bandet….Hur är Zuludivers annars? (gillar de där viklåsen)
Svenska Royal Straps har ju haft dem. Men nu när jag kollade verkade typ allt utom blå i 22mm vara borta?Bra band, men låsen kan vara lite svåra att få upp. Minimalt utrymme för ett finger i änden så man får ”bryta” upp dem med tummen och pekfingret på sidan liksom. I alla fall de band jag provat. Sen var tullen lika hög som kostnad för bandet….
Tull? Beställer man från Watchgecko (tror de ägs av samma bolag) så ingår tull/moms då de är momsregistrerade i SE. Dock är frakten svindyr om man beställer under 2k eller ngt sådant.Bra band, men låsen kan vara lite svåra att få upp. Minimalt utrymme för ett finger i änden så man får ”bryta” upp dem med tummen och pekfingret på sidan liksom. I alla fall de band jag provat. Sen var tullen lika hög som kostnad för bandet….
Du kan få låna min under tiden . Nu på vaniljdoftande Isofrane.Borde ju verkligen skicka denna slitvarg på spa, men har så jäkla svårt att skilja mig från den!
Hur är känslan med det där bandet?Du kan få låna min under tiden . Nu på vaniljdoftande Isofrane.
Ja vete fan, jag åkte på till o alla fall….Tull? Beställer man från Watchgecko (tror de ägs av samma bolag) så ingår tull/moms då de är momsregistrerade i SE. Dock är frakten svindyr om man beställer under 2k eller ngt sådant.