Sinn 556 aquamarine limited edition ny https://www.blocket.se/annons/varmland/sinn_556_aquamarine_limited_edition_ny/100811755
20k bara, som hittat!
Dessa scalpers...
Tröttsamt.
Verkligen tvungen att skriva in "Liknande Rolex Tiffany blue" också.
Ja, det är så skamligt. Hoppas inte det är en KS:are.
Jag har haft liknande problem när jag för mitt företags räkning behövt uppgradera grafikkortet och storformatskrivaren. Pandemin har gjort att tillgången på dessa datordelar kraftigt minskat runtom i världen. Detta har lett till scalping och fantasipriser på högst mediokra kort. Så jag har fått klara mig utan vissa 3D-program i ett par år nu. Riktigt störigt beteende detta.
Man hade hoppats att detta beteende kunde stannat hos Rolex mfl men var och varannan limiterad upplaga blir helt plötsligt intressant.
100% säker på att det om några år dyker upp massor av 103 classic som är helt orörda för fantasipriser (dvs helt annat än de som redan kommit ut)
Kollade för ett tag sedan och då fanns det ca 15 st 103 grön på c24 varav flertalet var oanvända
Det är jag som är säljaren men anser oxo att jag kan sälja på det viset.De e verkligen tröttsamt att dessa Rolex fasoner sprider sig som pesten själv inom klockvärlden! Dessa tendenser ser man nu hos mer eller mindre alla klockmärken . Tråkigt när det ska handla om att tjäna pengar istället för själva intresset för klockor!
Varför ska inte jag kunna tjäna en slant? Anser mig värd det efter varit KS mest generösa Rolex säljare!
Avslutad - Rolex Oyster Perpetual 126000 novelty
Säljer min Rolex till listpris! Eller byter min OP mot din med Rosa Tavla i likvärdigt skick, dvs nyskick. Köpt hos Svensk Rolex AD Använd 2 helger av min fru så skicket är mint. Kan ladda upp fler bilder om så behövs. Fullset pris exl frakt (lägg till 400kr för värdefrakt) Endast byte mot...
klocksnack.se
Sjukt tråkig attityd, vem är ni att döma mig?
Ni kan vara lugna Wisses