• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Chuck

Patek
2-Faktor

Dessa scalpers... 😡


Verkligen tvungen att skriva in "Liknande Rolex Tiffany blue" också.

Ja, det är så skamligt. Hoppas inte det är en KS:are.

Jag har haft liknande problem när jag för mitt företags räkning behövt uppgradera grafikkortet och storformatskrivaren. Pandemin har gjort att tillgången på dessa datordelar kraftigt minskat runtom i världen. Detta har lett till scalping och fantasipriser på högst mediokra kort. Så jag har fått klara mig utan vissa 3D-program i ett par år nu. Riktigt störigt beteende detta.

Man hade hoppats att detta beteende kunde stannat hos Rolex mfl men var och varannan limiterad upplaga blir helt plötsligt intressant.
100% säker på att det om några år dyker upp massor av 103 classic som är helt orörda för fantasipriser (dvs helt annat än de som redan kommit ut)
Kollade för ett tag sedan och då fanns det ca 15 st 103 grön på c24 varav flertalet var oanvända

De e verkligen tröttsamt att dessa Rolex fasoner sprider sig som pesten själv inom klockvärlden! Dessa tendenser ser man nu hos mer eller mindre alla klockmärken 😔. Tråkigt när det ska handla om att tjäna pengar istället för själva intresset för klockor!
Det är jag som är säljaren men anser oxo att jag kan sälja på det viset.
Varför ska inte jag kunna tjäna en slant? Anser mig värd det efter varit KS mest generösa Rolex säljare!


Sjukt tråkig attityd, vem är ni att döma mig?














































880AB6F4-BCD1-4968-999B-E5380FC9E3FF.jpeg

52E5E1D2-A466-4643-B2B6-7E60DBEEFBAB.jpeg

D2404C19-051F-46D6-BB28-6EC86C55D0D4.jpeg


Ni kan vara lugna Wisses 🤩🤣
 

JoelD

Rolex
2-Faktor
Det är jag som är säljaren men anser oxo att jag kan sälja på det viset.
Varför ska inte jag kunna tjäna en slant? Anser mig värd det efter varit KS mest generösa Rolex säljare!


Sjukt tråkig attityd, vem är ni att döma mig?














































880AB6F4-BCD1-4968-999B-E5380FC9E3FF.jpeg

52E5E1D2-A466-4643-B2B6-7E60DBEEFBAB.jpeg

D2404C19-051F-46D6-BB28-6EC86C55D0D4.jpeg


Ni kan vara lugna Wisses 🤩🤣

Du hade ju redan visat att du plastat av den 😁
 

Tipko

Breitling
100% säker på att det om några år dyker upp massor av 103 classic som är helt orörda för fantasipriser (dvs helt annat än de som redan kommit ut)
Kollade för ett tag sedan och då fanns det ca 15 st 103 grön på c24 varav flertalet var oanvända

En bekants flickvän förvånade honom med en 103 classic i födelsedagspresent. Jag sa att han ska skynda och gifta henne.
 

perhog

Audemars
2-Faktor
Man hade hoppats att detta beteende kunde stannat hos Rolex mfl men var och varannan limiterad upplaga blir helt plötsligt intressant.
100% säker på att det om några år dyker upp massor av 103 classic som är helt orörda för fantasipriser (dvs helt annat än de som redan kommit ut)
Kollade för ett tag sedan och då fanns det ca 15 st 103 grön på c24 varav flertalet var oanvända
Kan så vara så vidare inte kriget eller krisen kommer. Då kan man säkert byta en RÅLEX mot en ostsmörgås och en skvätt avslaget kokkaffe.
 

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Topp