Nice, men din första Sinn? Säker på det?Sinn 203 st, grym, och min första Sinn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice, men din första Sinn? Säker på det?Sinn 203 st, grym, och min första Sinn
Du har rättNice, men din första Sinn? Säker på det?
Eller vad fasen. Hittade att du köpt en av honom innan den ovan. Så typ den tredjeNice, men din första Sinn? Säker på det?
Är den så fräsch egentligen? Trots allt saknas kronograf funktionen, ingen panda tavla utan bara en urvattnad blekblå tavla. Dessutom ett skramligt plåtband istället för ett elegant alligatorband..
Haha, någon är avundsjukÄr den så fräsch egentligen? Trots allt saknas kronograf funktionen, ingen panda tavla utan bara en urvattnad blekblå tavla. Dessutom ett skramligt plåtband istället för ett elegant alligatorband..
Jasså är du avundsjuk på min panda med alligatorbandHaha, någon är avundsjuk
Hehe, helvete vad minnet är kort, helt rätt, den tredje är detNice, men din första Sinn? Säker på det?
Jo just ja, går den fortfarande ?
Du har väl haft så många klockor så jag förstår att du inte minns alla, hehe!Hehe, helvete vad minnet är kort, helt rätt, den tredje är det
Jag ägde den bara i två månader, sedan sålde jag den vidare till @Moorflax. Vart den tagit vägen sen vet jag inte, men jag vill minnas att han skickade den på service i alla fall.Jo just ja, går den fortfarande ?
Less is moreÄr den så fräsch egentligen? Trots allt saknas kronograf funktionen, ingen panda tavla utan bara en urvattnad blekblå tavla. Dessutom ett skramligt plåtband istället för ett elegant alligatorband..
Eller sälj den på bloket för 125000:-..... ;-)
Jag sålde den vidare direkt efter service. Kom aldrig riktigt överens med den.Jag ägde den bara i två månader, sedan sålde jag den vidare till @Moorflax. Vart den tagit vägen sen vet jag inte, men jag vill minnas att han skickade den på service i alla fall.
Härligt att du är nöjd!Sinn 203 st, grym, och min första Sinn
Ser ut som att vara helt ny den där rackarn!Man provar vintage ledur
Mycket bra kombo till och med! Har ett beige MN som gör sig bra på min 856 as well.Rätt bra kombo?
Va fan!Trevlig helg!
Ärligt; kanske är liiite för grovt?Mycket bra kombo till och med! Har ett beige MN som gör sig bra på min 856 as well.
Men nu behöver jag hjälp med smakråd av tråden, jag kan för mitt liv inte bestämma mig för huruvida jag tycker denna buffelstronk flyger eller inte.
Jag älskar både pilot och Sinn-DNA:t som återfinns i dessa band, och tycker de passar väldigt bra på lite kraftigare ur som exempelvis 857. Men är rädd att min 856 helt enkelt är lite för nätt för att bära upp det?
Landar nog i samma slutsatsÄrligt; kanske är liiite för grovt?
Love it, det bandet passar på nästan allt om man gillar stilen.Mycket bra kombo till och med! Har ett beige MN som gör sig bra på min 856 as well.
Men nu behöver jag hjälp med smakråd av tråden, jag kan för mitt liv inte bestämma mig för huruvida jag tycker denna buffelstronk flyger eller inte.
Jag älskar både pilot och Sinn-DNA:t som återfinns i dessa band, och tycker de passar väldigt bra på lite kraftigare ur som exempelvis 857. Men är rädd att min 856 helt enkelt är lite för nätt för att bära upp det?
Älskar verkligen stilen! Ska försöka ge det ett par dagar.Love it, det bandet passar på nästan allt om man gillar stilen.
Njaaaa, lite väl häftigt utifrån ett uppifrånperspektiv, en helt subjektiv bedömning så klart.Mycket bra kombo till och med! Har ett beige MN som gör sig bra på min 856 as well.
Klockan är alltid drink o clock!Va fan!
Är klockan verkligen så mycket?