Jo just ja, går den fortfarande ?
Jodå, hon tickar på fintJag sålde den vidare direkt efter service. Kom aldrig riktigt överens med den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo just ja, går den fortfarande ?
Jodå, hon tickar på fintJag sålde den vidare direkt efter service. Kom aldrig riktigt överens med den.
Kul att den fortfarande är kvar på forumet!Jodå, hon tickar på fint
KanonJodå, hon tickar på fint
Sjukt snyggt med MOP, posta gärna ngn bild i dagsljus vid tillfälle!Jag fortsätter rocka perlmutt.
Vi lever i olika tidszoner - nu är det dagsKlockan är alltid drink o clock!
Tack, ska bli! Har en annan klocka på mig nu, så det får bli nästa gång.Sjukt snyggt med MOP, posta gärna ngn bild i dagsljus vid tillfälle!
Sinn har helt klart de finaste flygarkronograferna! Måste nog testa en sådan någon dag. Kanske blir jag tvungen att bända på min regel om en-klocka-per-tillverkare, eftersom jag kommit fram till att jag inte klarar mig utan en 556:a i klocklådan. Hmm...Jodå, hon tickar på fint
Brunt gummi känns lite konstigt på nåt sättNy LE för nån juvelerare. Skoj med brunt gummi, passar perfekt för fredagar med extra stark chicken vindaloo.
Webbsidan (hittar inte klockan dock, bara pop-up reklamen för den): https://juwelieramschloss.de/goldschmiede/
Stiligt värreFörsta gången man testar Sinn men måste säga att den är riktigt bra!
Haha håller med, påminner om en varm bajstolleBrunt gummi känns lite konstigt på nåt sätt
Verkar som urmakaren gillar ----brunt.Haha håller med, påminner om en varm bajstolle
Jag gillar Sinn. Har ju tre själv.
Var det du som gjorde bytet mec @CVesper ?? Isf var du 15 sec före mig! Grattis! Väldigt fint ur! Nästa gång ska jag inte fundera så länge.....Första gången man testar Sinn men måste säga att den är riktigt bra!
Undrar om det skulle passa färgmässigt på U1SE kanske…Ny LE för nån juvelerare. Skoj med brunt gummi, passar perfekt för fredagar med extra stark chicken vindaloo.
Webbsidan (hittar inte klockan dock, bara pop-up reklamen för den): https://juwelieramschloss.de/goldschmiede/
NEEEEJ!Undrar om det skulle passa färgmässigt på U1SE kanske…
Vad fick du för bortavarande tid på den? 5 månader?'Det där bandet måste jag nog ha till min 356:a ... Den dag jag får den tillbaka det vill säga.
Inte hört nåt än . Erikson skulle ringa när de visste mer men nu har det gått ett bra tag. Jag har tänkt att jag ska ringa själv och fråga men glömmer jämt.Vad fick du för bortavarande tid på den? 5 månader?'
Det stämmer, är riktigt nöjd med den. Mycket mer rättvis i verkligheten jämt på bilderVar det du som gjorde bytet mec @CVesper ?? Isf var du 15 sec före mig! Grattis! Väldigt fint ur! Nästa gång ska jag inte fundera så länge.....
Visst är det så!Det stämmer, är riktigt nöjd med den. Mycket mer rättvis i verkligheten jämt på bilder