• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Visst är det så!
Var eg aldrig lockad av 104. Köpte min mest för att det kliade ordentligt efter nyförvärv och den dök upp och låg rätt i pris (dessutom var jag sugen på tyska dagar 🙈)

Men den är så mycket bättre i verkligheten än på bild! Den har något särskilt i all sin enkelhet som är svårt att förklara. Precis som @Jamterik försökte förklara för mig men som jag inte hade vett till att lyssna på
Exakt, man läser om det mycket och ser att många uppskattar Sinn. Men den behövs absolut testas och upplevas i på riktigt 🤩
 

Chuck

Patek
2-Faktor
0EB89333-5F07-471B-ACA5-598A86121558.jpeg

Någon är ledsen ber om winding 😆
 

JoelD

Rolex
2-Faktor
Visst är det så!
Var eg aldrig lockad av 104. Köpte min mest för att det kliade ordentligt efter nyförvärv och den dök upp och låg rätt i pris (dessutom var jag sugen på tyska dagar 🙈)

Men den är så mycket bättre i verkligheten än på bild! Den har något särskilt i all sin enkelhet som är svårt att förklara. Precis som @Jamterik försökte förklara för mig men som jag inte hade vett till att lyssna på
Älskar 104:ns boett men när jag köpte en insåg jag att den såg för stor ut på mig :(
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Du har rätt tog mig friheten att studera baksidan 🤩

Kan se graverat ”SW200” men vad betyder den gula texten?
”DM22 1/166”

Nån sinnolog som vill bekräfta att de blå skruvarna är målade i blått och inte blånerade?

F7A48B95-D25B-405B-BA7C-DEA327A5E61B.jpeg
A8544A76-EF83-438A-940C-15F833BE0E1E.png
85C1DFCD-A48F-4334-BF2F-A84C0636EAF5.jpeg
2E2DAC52-232E-470F-9D98-0582BDDEC68A.png
Har tyvärr inga svar på dina frågor men undrar om du inte kunde ta lite macro på tavlan också ? :)
 

Jamterik

Audemars
2-Faktor
Det här med att jinxa.....104an.... krånglat med reserven ett längre tag, skrev ut service ordern till Sinn, efter det så går den PERFEKT i tre dagar! Tar kort på den på gymmet i morse, sen stannar den!😃😃. Nu ligger den hos Schenker!

What to wear now......
 

R.Capac

Audemars
2-Faktor
Det här med att jinxa.....104an.... krånglat med reserven ett längre tag, skrev ut service ordern till Sinn, efter det så går den PERFEKT i tre dagar! Tar kort på den på gymmet i morse, sen stannar den!😃😃. Nu ligger den hos Schenker!

What to wear now......
Tänkte säga slå tärningen men det är ju orättvist för då kan ju inte alla dina Sinn vara med 🙂.
 
Topp