Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltid nåtFast det är ändå kortare än ett halvår
Det är faktiskt sjukt att man fortfarande kan köpa den ny!Fasen vad den här är bra.
Fattar inte att fler inser vilket kap det är
Ca 60-70% av svenska priset. Helt ärligt, jag kan leva med servicen hos sinn. Det är en 10 år gammal klocka som behöver lite kärlek. Jag bär någon annan Sinn så länge, eller så köper jag den gråa 104an på k&s.På den positiva sidan är väl ändå även priserna. Sinns priser på service är väl lägre, eller iaf inte högre, än vad en vettig urmakare i Sverige tar?
E n i g!Fasen vad den här är bra.
Fattar inte att fler inser vilket kap det är
Det är ett bra betyg men också helt förståeligt! Grym klocka!556 tar upp all tid på handleden, dags att låta den vila efter snart sex dagar i sträck.
Glaset med limmade index är så galet skoj.Godnatt Sinnisters
Absolut, ska försöka ordna det under dagenGlaset med limmade index är så galet skoj.
Snälla, kan du inte ta ett foto så man ser läsbarheten från sidan?
Den är klassiskt snygg!Kanske inte den mest spännande Sinnen men troligen en av de mest stilrena och tidlösa!
Mycket bra. Den bilden gjorde mig inte mindre sugen direkt.103 st idag
Ett försök från olika vinklar, hade dock lite svårt att få till skärpan med telefonen Är en häftig effekt när index ”svävar” och sekundvisaren går bakom.Glaset med limmade index är så galet skoj.
Snälla, kan du inte ta ett foto så man ser läsbarheten från sidan?
Hmmm har du kanske fått tag på en gul 556?Vet ni vad som är värre än tortyr? Att behöva vänta en hel helg på ny klocka
Hoj?Så får det bli. Avfärd i morgon 1500 hrs. SEMESTER!!!!
Japp. 460mil planerat.
OooiiiJapp. 460mil planerat.
Ryktas att dessa 460 mil enbart är runt om i tyskland för att nå säljare på Uhrforum som vägrar frakta utrikesOooiii
Du kanske kan åka förbi lite sköna klockaffärer?
460/2= 230 milRyktas att dessa 460 mil enbart är runt om i tyskland för att nå säljare på Uhrforum som vägrar frakta utrikes
Klart grabben tar hojjen på släpet för att maximera rutten i tyskland!460/2= 230 mil
Till Frankfurt är det bara 140 mil från stockholm så bor man söderut är det ännu närmare
Manchester Manchester England England, cross the atlantic sea, for Im a genious genium.....and so on...får kanske hälsa på Steve?Klart grabben tar hojjen på släpet för att maximera rutten i tyskland!
Du måste ju testa nåt orange!Hade ett äkta tropic liggandes i bandlådan, drog på det på 105an. Tycker det blev riktigt bra!
Känner att den här kommer nog få åka med till Asien i sommar på lite äventyr med snorkling