• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Dags för comeback i Sinn-träsket, numera med två stycken:
105 och 809😊
8B7C2B41-72CE-4CF4-BE0E-08C3039634C7.jpeg
Vilka är dina första intryck då? Du som ändå har haft fler klockor på armen under ett år än många ens skulle kunna uppnå under en livstid (eller två) ? Flipp direkt eller stannar ändå några dagar?

Vilka är dina första intryck då? Du som ändå har haft fler klockor på armen under ett år än många ens skulle kunna uppnå under en livstid (eller två) ? Flipp direkt eller stannar ändå några dagar?
Haha ja det stämmer väl, tyvärr. Har blivit alldeles för många senaste tiden😁
105an var långt över förväntan, den var riktigt fin och trevlig size. 809an däremot, njaa den var under förväntan. Svincool att titta på, frän effekt med index på glaset. Men kändes lite för liten på handleden tyckte jag, mindre än vad måtten visar enligt mig.
8DDA0731-FF96-4242-9C27-7B2AA034E6D3.jpeg

Haha ja det stämmer väl, tyvärr. Har blivit alldeles för många senaste tiden😁
105an var långt över förväntan, den var riktigt fin och trevlig size. 809an däremot, njaa den var under förväntan. Svincool att titta på, frän effekt med index på glaset. Men kändes lite för liten på handleden tyckte jag, mindre än vad måtten visar enligt mig.
8DDA0731-FF96-4242-9C27-7B2AA034E6D3.jpeg
Känslan är att 105 har svårt att ”fastna” hos köparen och att den dyker upp på K&S. Hade varit riktigt kul om just du bevisar motsatsen 😘

Känslan är att 105 har svårt att ”fastna” hos köparen och att den dyker upp på K&S. Hade varit riktigt kul om just du bevisar motsatsen 😘
Jo den här har väl gjort rätt många vändor hos olika ägare. Men att jag skulle vara rätt man för att motbevisa det tvivlar jag starkt på, men man kan ju alltid hoppas😜
Tyckte jag hade EZM7 vääääldigt länge, vilken jag verkligen älskade allt med förutom yttre AR. Såhär i efterhand insåg jag att jag hade den i drygt 3 mån😂

Jo den här har väl gjort rätt många vändor hos olika ägare. Men att jag skulle vara rätt man för att motbevisa det tvivlar jag starkt på, men man kan ju alltid hoppas😜
Tyckte jag hade EZM7 vääääldigt länge, vilken jag verkligen älskade allt med förutom yttre AR. Såhär i efterhand insåg jag att jag hade den i drygt 3 mån😂
Vad gillade du inte med yttre AR?
Har ju några andra utan och jag önskar att alla hade även yttre 🙂

Vad gillade du inte med yttre AR?
Har ju några andra utan och jag önskar att alla hade även yttre 🙂
Det är fantastiskt med yttre AR ibland, när det är repfritt och utan kladd. Men störde mig så fruktansvärt mycket på små repor i yttre AR-coatingen som syndes i vissa ljus (ja jag måste ha nåt problem som fastnar vid sånt småskit)😂
Och att det lättare blir kladdigt och behöver torkas av oftare.

Ytterligare ett exempel på att dålig QA kostar i mer i längden.
Tror även på kombinatonen växtvärk och en pandemi som ställer till det överallt.
Sen ett krig i Europa som lök på laxen.
Arbetar i livsmedelsindustrin...en leverantör till oss har alla råvaror men saknar LIMMET till deras kartonger så de kan inte packa..

Jaha, får nog fasen köpa en ny 104:a...

. For chargeable repair and maintenance orders, we would like to ask you to be prepared for a period of up to half a year.

Min kommer nog tillbaks till 1:a advent iaf..... :-(
Försök tänka positivt. Hur länge var 356 borta? 4 månader?
Gick ju ändå bra tänker jag och du har väldigt fina alternativ ❤️

Tror även på kombinatonen växtvärk och en pandemi som ställer till det överallt.
Sen ett krig i Europa som lök på laxen.
Arbetar i livsmedelsindustrin...en leverantör till oss har alla råvaror men saknar LIMMET till deras kartonger så de kan inte packa..
Det är sånt man verkligen inte tänker på som vanlig konsument. Allt som krävs runt omkring en produkt. Typ reservdelar till en maskin eller...lim!

Det är sånt man verkligen inte tänker på som vanlig konsument. Allt som krävs runt omkring en produkt. Typ reservdelar till en maskin eller...lim!
Köpt en ny (el)cykel och hade tur att få tag i den sista som fanns på ett tag.
Shanghai hamn har stängd i 4-5 veckor.
Googla på Shanghai Harbour så fattar man hur mycket som stannade upp där...

Tillbaka
Topp