Dyka med en flygare?Hade ett äkta tropic liggandes i bandlådan, drog på det på 105an. Tycker det blev riktigt bra!
Känner att den här kommer nog få åka med till Asien i sommar på lite äventyr med snorkling
Du behöver en UX för det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dyka med en flygare?Hade ett äkta tropic liggandes i bandlådan, drog på det på 105an. Tycker det blev riktigt bra!
Känner att den här kommer nog få åka med till Asien i sommar på lite äventyr med snorkling
Ja det måste jag verkligen, kanske måste beställa ett orange tropic också helt enkeltDu måste ju testa nåt orange!
Dyka och dyka, lär väl bli lite snorkling längs vattenytan Men med 20ATM ska den väl palla det. Lura inte på mig nån mer klocka nu, ni vet ju att jag faller dit allt för lättDyka med en flygare?
Du behöver en UX för det
OT: Du behöver köpa en plopp igenJa det måste jag verkligen, kanske måste beställa ett orange tropic också helt enkelt
Dyka och dyka, lär väl bli lite snorkling längs vattenytan Men med 20ATM ska den väl palla det. Lura inte på mig nån mer klocka nu, ni vet ju att jag faller dit allt för lätt
Måste erkänna att hur tuff jag än tycker UX är med olja, 500 atm, GSG och HAQ så är ändå en vintage plopp det hårdaste i klockväg genom tidernaOT: Du behöver köpa en plopp igen
Kan inte annat än att hålla medMåste erkänna att hur tuff jag än tycker UX är med olja, 500 atm, GSG och HAQ så är ändå en vintage plopp det hårdaste i klockväg genom tiderna
Nej så får du inte säga när jag har lyckats sälja två vintage PlopparMåste erkänna att hur tuff jag än tycker UX är med olja, 500 atm, GSG och HAQ så är ändå en vintage plopp det hårdaste i klockväg genom tiderna
Bara för att den är tuffast av de tuffa betyder det inte att den är till för, eller passar alla.Nej så får du inte säga när jag har lyckats sälja två vintage Ploppar
Har du testat en? De bärs sjukt smidigt trots storleken.Bara för att den är tuffast av de tuffa betyder det inte att den är till för, eller passar alla.
Önskar jag kunnat bära en men skulle aldrig funka.
Nej det har jag inte gjort.Har du testat en? De bärs sjukt smidigt trots storleken.
On topic: Ett orange tropic är beställt till 105an efter att @Dr. D tvingade mig
Ännu mer OT, Jag har dumt nog testat, och det står på önskelistan, brukar leta rätt på bilden och dreggla lite ibland…Nej det har jag inte gjort.
Testar iofs aldrig klockor jag köper men den hade jag nog velat känna på innan.
Tycker det finns mycket bra med den.Denna då? Totalt teggad, domat glas, krona på cool placering 56 PR och vettig lume
Sinn U50 Professional Fully Tegimented Limited Edition
Limited Edition 150 Pieces The most advanced U50 Sinn has createdwww.watchbuys.com
Sinn med Lume
Ja, den lär Sälja slut snabbare än vad vi hinner säga ezm1…Tycker det finns mycket bra med den.
Tyvärr endast 150 ex och släppet är på andra sidan av Atlanten.
Gjordes ju en del U1 professional tidigare och de är också fina.
Säkert.Ja, den lär Sälja slut snabbare än vad vi hinner säga ezm1…
Vet inte om 104 har samma men upplever att den håller sig bra under natten, även om den inte är någon ficklampa när den är nyladdad. Betydligt bättre än många andra av mina klockor åtminstone.Läste på något forum om lumen på Sinn. En kille som skrivit till Sinn och frågat.
Kontentan var att den lysmassa man använder är noggrant vald. Man har medvetet offrat den starkt lysande varianten och istället fokuserat på långvarig lume. Tex på UX och Ezm där det är viktigt att lumen håller en tid eftersom attackdykare osv inte kan ”ladda på” lumen med lampan i känsliga lägen.
Jag tänker att om GSG9 krävt starkare lysmassa så hade klockan haft det.
Jag förstår värdet för attackdykaren att hålla koll på sekunderna men personligen tycker jag att svart sekundvisare och nodate gör pro-modellen till en höjdare.De borde nog behållt sekundvisaren från orginalet
U50 Pro ´s blir rätt svår att se?
Med risk för stryk så är det där nog enbart pr-snack. Nu har jag iofs bara seikodykare att jämföra med men men de håller längre (och är starkare) än någon av mina Sinn.Läste på något forum om lumen på Sinn. En kille som skrivit till Sinn och frågat.
Kontentan var att den lysmassa man använder är noggrant vald. Man har medvetet offrat den starkt lysande varianten och istället fokuserat på långvarig lume. Tex på UX och Ezm där det är viktigt att lumen håller en tid eftersom attackdykare osv inte kan ”ladda på” lumen med lampan i känsliga lägen.
Jag tänker att om GSG9 krävt starkare lysmassa så hade klockan haft det.
Kan inte annat än hålla med, ibland får man ju faktiskt acceptera att tillverkade gör sina valKvittar lite iofs. tycker jag. Tycker man det är viktigt så är ju G-Shock med LED-lampa oslagbart.
Stryk får du inte av mig men håller inte med. Det är ju världens enklaste grej att trycka i pasta med kraftig lume. Standardprodukt på marknaden som finns tillgänglig för alla märken.Med risk för stryk så är det där nog enbart pr-snack. Nu har jag iofs bara seikodykare att jämföra med men men de håller längre (och är starkare) än någon av mina Sinn.
Fast å andra sidan så vill man nog inte ha en Seiko-lume på armen om man ska smyga runt i mörker så kanske finns någon tanke där…kanske.
Kvittar lite iofs. tycker jag. Tycker man det är viktigt så är ju G-Shock med LED-lampa oslagbart.
De borde nog behållt sekundvisaren från orginalet
U50 Pro ´s blir rätt svår att se?