Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar!wow snyggt
Redan till salu?? Vad är det som gör att ni inte klickar?Min första Sinn. Firas med garre o bandbyteslek
GSG9an på länk Så jäkla hård den därLaddat upp för beslutsångest imorgon
Jag trodde det var den perfekta Sinn men icke. Den är en aningen för hög för mig. Köpte på distans så man fick aldrig chansen att klämma innan. Så det var inte rätt helt enkelt. Men hört att det finns smalare versioner så om det finns tips eller bytesförslag så är jag öppen.Redan till salu?? Vad är det som gör att ni inte klickar?
Tack! Får välja lite mer casual klädsel imorgon dåGSG9an på länk Så jäkla hård den där
Casual is the way Måste testa en någon gång. Men kommer ju inte många chanser som den som såldes här på forumetTack! Får välja lite mer casual klädsel imorgon då
Jag förstår. Tyvärr är cal. 7750 (eller liknande kloner) inte så tunna så det är svårt att få en mycket tunnare klocka. Vanligtvis hamnar man alltid på 15mm+ Någon i tråden möjligtvis vet om det finns någon tunnare modell? Man skulle förmodligen behöva slopa automatuppdraget men det är inget Sinn gjort ännu.Jag trodde det var den perfekta Sinn men icke. Den är en aningen för hög för mig. Köpte på distans så man fick aldrig chansen att klämma innan. Så det var inte rätt helt enkelt. Men hört att det finns smalare versioner så om det finns tips eller bytesförslag så är jag öppen.
103 kanske känns tynnre då det är svart bezel. Blir lurad av ögonen trots att den är lika fet. Jag älskar dock designen och looken men det är någon millimeter för hög.
Sant, synd för det är en fantastisk design. Rugged med riktigt toolkänsla men samtidigt polerade delar som får den att höjas till en finare produkt. Gillar blandningen med att man kan ha gummi, nato, läder och länk. Ahhh bara liiiiite för högJag förstår. Tyvärr är cal. 7750 (eller liknande kloner) inte så tunna så det är svårt att få en mycket tunnare klocka. Vanligtvis hamnar man alltid på 15mm+ Någon i tråden möjligtvis vet om det finns någon tunnare modell? Man skulle förmodligen behöva slopa automatuppdraget men det är inget Sinn gjort ännu.
Jag högg den snabbt som fasen. Var bara två veckor gammal så blev glatt överraskad.Casual is the way Måste testa en någon gång. Men kommer ju inte många chanser som den som såldes här på forumet
Röstar UX, stenhård verkligen.Laddat upp för beslutsångest imorgon
Den längsttill höger.... sjukt finLaddat upp för beslutsångest imorgon
Supersnyggt!Är det UX dagen idag?
Okej!
Japp. Nationella UX dagen idag.Är det UX dagen idag?
Okej!
Köp 180an som ligger på K&S, den är tunn! 7750 är allt annat än tunna, du kommer inte att bli nöjd med 103an heller, den är oxå av det tjockare slaget. Tror dessutom att du måste vara beredd på att ge en klocka mer än 24 timmar på armen för att vara säker, men det är min uppfattning. Happy hunting!Jag trodde det var den perfekta Sinn men icke. Den är en aningen för hög för mig. Köpte på distans så man fick aldrig chansen att klämma innan. Så det var inte rätt helt enkelt. Men hört att det finns smalare versioner så om det finns tips eller bytesförslag så är jag öppen.
103 kanske känns tynnre då det är svart bezel. Blir lurad av ögonen trots att den är lika fet. Jag älskar dock designen och looken men det är någon millimeter för hög.
Snyggt och som vanligt är det de små detaljerna som gör det.
Ingen UX men väl en U1SE som skrivbordsdyker idag, svarta bandstift är inget att skämta över, det är bland det bästa jag köpt
Så sant. Tycker den modellen är häftig framifrån men med den infästningen av bandet ser den verkligen mkt högre ut än 16 mm. Ingen för mig tyvärrDet finns boetter och så finns det boetter.
Långa bild från Sinns instagram.
Det är ett rent verktyg.Så sant. Tycker den modellen är häftig framifrån men med den infästningen av bandet ser den verkligen mkt högre ut än 16 mm. Ingen för mig tyvärr
Vilken härlig tavla!Här syns strukturen i tavlan lite bättre, annars ser den oftast slät ut.
Förr eller senare ska jag ha en sån......Det finns boetter och så finns det boetter.
Långa bild från Sinns instagram.
Inse, du hör hemma här! Sluta kämpa emot!Dags för comeback i Sinn-träsket, numera med två stycken:
105 och 809