Äsch, jag måste ju spara det till round twoDu missade kanterna på den gröna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äsch, jag måste ju spara det till round twoDu missade kanterna på den gröna
Kronografer är väl i alla fall ett mönsterMönster? möjligen oregelbundet och brokigt med tanke på olika märken, olika färger osv
Känns ju inte orimligt alls, men det kräver ju att det är en köpare som vill betala extra för att den är blästrad.I början på nästa vecka dyker min nästa Sinn upp, denna gång en 556 mop, ska bli väldigt roligt att testa Sedan är siktet inställt på en UX framöver.
Däremot går försäljningen av min blästrade 104a trögt. Ni som är experter på området: ligger jag för högt i pris eller bör jag bara ha lite is i magen?
Varit många 104r ute på kort tid det senaste. Det hjälper inte till i försäljningen.I början på nästa vecka dyker min nästa Sinn upp, denna gång en 556 mop, ska bli väldigt roligt att testa Sedan är siktet inställt på en UX framöver.
Däremot går försäljningen av min blästrade 104a trögt. Ni som är experter på området: ligger jag för högt i pris eller bör jag bara ha lite is i magen?
Känns ju inte orimligt alls, men det kräver ju att det är en köpare som vill betala extra för att den är blästrad.
Den som bara vill ha en 104a tycker nog den är för dyr.
Varit många 104r ute på kort tid det senaste. Det hjälper inte till i försäljningen.
Finns också en chans att villhöver-trycket på vittavlade klockor ökar om några veckor när och 🏖 kommer närmare…. (Edit: din var ju svart , men visst har det funnits en blästrad vittavlad 104 på forumet?)Ja, ni har nog rätt båda två. Att hitta en köpare som vill betala en slant för att den är blästrad kan naturligtvis ta lite längre tid. Samtidigt är det förhållandevis ovanligt att ett blästrat ex kommer ut och om köparen fanns på KS borde denne redan uppenbarat sig, så min slutsats blir att jag rimligen får prisbumpa igen framöver. Tack för er hjälp
Haha ja, det är nog knappast till min fördelFinns också en chans att villhöver-trycket på vittavlade klockor ökar om några veckor när och 🏖 kommer närmare…. (Edit: din var ju svart , men visst har det funnits en blästrad vittavlad 104 på forumet?)
Tänk vad lätt livet vore om man var begåvad med tålamodJa, ni har nog rätt båda två. Att hitta en köpare som vill betala en slant för att den är blästrad kan naturligtvis ta lite längre tid. Samtidigt är det förhållandevis ovanligt att ett blästrat ex kommer ut och om köparen fanns på KS borde denne redan uppenbarat sig, så min slutsats blir att jag rimligen får prisbumpa igen framöver. Tack för er hjälp
Ja, det där med tålamod har man hört talas om, men jag är osäker på om det finns på riktigt .Tänk vad lätt livet vore om man var begåvad med tålamod
Du kan ju testa blocket oxå, men risken för retinacancer och högt blodtryck är ju överhängande. Min 104a gick det ödet till mötes.
Har nog aldrig sett en vit.Finns också en chans att villhöver-trycket på vittavlade klockor ökar om några veckor när och 🏖 kommer närmare…. (Edit: din var ju svart , men visst har det funnits en blästrad vittavlad 104 på forumet?)
Det är ju typiskt, när ens sug efter en 103 St (blir den fjärde eller femte i ordningen) börjat komma. Självklart har den stuckit i pris på sistone. :/Varit många 104r ute på kort tid det senaste.
Känns som om mycket stuckit i pris. 103an är dessutom sällan ute på K&S så det hjälper inteDet är ju typiskt, när ens sug efter en 103 St (blir den fjärde eller femte i ordningen) börjat komma. Självklart har den stuckit i pris på sistone. :/
Är övertygad om att jag sett en, men det kanske inte var på KS som sagt. Ska leta lite och se om jag kan hitta igen var jag fann denHar nog aldrig sett en vit.
Finns en limiterad USA 104a som är blästrad men tror alla var grå eller möjligen svarta
Här var den! https://www.watchuseek.com/threads/...104-white-special-edition-matte-case.5259402/Är övertygad om att jag sett en, men det kanske inte var på KS som sagt. Ska leta lite och se om jag kan hitta igen var jag fann den
Florens?Trevlig resa med EZM 3F. En klocka i 6 dagar. Den skötte sig finfint. -1s sedan måndag morgon. Hade med ett badvänligt band som ombyte.
Minsann, dom ser man inte så ofta, speciellt inte i blått…Tips i Sinn tråden, tung dykare till sommaren?
https://www.bukowskis.com/en/auctio...000b-special-limited-edition-wristwatch-44-mm
Cool!Tips i Sinn tråden, tung dykare till sommaren?
https://www.bukowskis.com/en/auctio...000b-special-limited-edition-wristwatch-44-mm
Perlmutt är fantastisk! Hoppas du blir nöjd. Jag älskar fortfarande min. Ska bara komplettera med Sinns ypperliga gråa canvas så jag kan göra den lite mer fältig när andan faller på.I början på nästa vecka dyker min nästa Sinn upp, denna gång en 556 mop, ska bli väldigt roligt att testa Sedan är siktet inställt på en UX framöver.
Toskana semester, och yes poolbilden är från FlorensFlorens?