• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

20220528_092857-01.jpeg

I början på nästa vecka dyker min nästa Sinn upp, denna gång en 556 mop, ska bli väldigt roligt att testa 😁 Sedan är siktet inställt på en UX framöver.

Däremot går försäljningen av min blästrade 104a trögt. Ni som är experter på området: ligger jag för högt i pris eller bör jag bara ha lite is i magen?

I början på nästa vecka dyker min nästa Sinn upp, denna gång en 556 mop, ska bli väldigt roligt att testa 😁 Sedan är siktet inställt på en UX framöver.

Däremot går försäljningen av min blästrade 104a trögt. Ni som är experter på området: ligger jag för högt i pris eller bör jag bara ha lite is i magen?
Känns ju inte orimligt alls, men det kräver ju att det är en köpare som vill betala extra för att den är blästrad.
Den som bara vill ha en 104a tycker nog den är för dyr.

Varit många 104r ute på kort tid det senaste. Det hjälper inte till i försäljningen.

Känns ju inte orimligt alls, men det kräver ju att det är en köpare som vill betala extra för att den är blästrad.
Den som bara vill ha en 104a tycker nog den är för dyr.

Varit många 104r ute på kort tid det senaste. Det hjälper inte till i försäljningen.

Ja, ni har nog rätt båda två. Att hitta en köpare som vill betala en slant för att den är blästrad kan naturligtvis ta lite längre tid. Samtidigt är det förhållandevis ovanligt att ett blästrat ex kommer ut och om köparen fanns på KS borde denne redan uppenbarat sig, så min slutsats blir att jag rimligen får prisbumpa igen framöver. Tack för er hjälp :)

Ja, ni har nog rätt båda två. Att hitta en köpare som vill betala en slant för att den är blästrad kan naturligtvis ta lite längre tid. Samtidigt är det förhållandevis ovanligt att ett blästrat ex kommer ut och om köparen fanns på KS borde denne redan uppenbarat sig, så min slutsats blir att jag rimligen får prisbumpa igen framöver. Tack för er hjälp :)
Finns också en chans att villhöver-trycket på vittavlade klockor ökar om några veckor när ☀️ och 🏖 kommer närmare…. (Edit: din var ju svart 😂, men visst har det funnits en blästrad vittavlad 104 på forumet?)

Tänk vad lätt livet vore om man var begåvad med tålamod😉
Du kan ju testa blocket oxå, men risken för retinacancer och högt blodtryck är ju överhängande. Min 104a gick det ödet till mötes.

Tänk vad lätt livet vore om man var begåvad med tålamod😉
Du kan ju testa blocket oxå, men risken för retinacancer och högt blodtryck är ju överhängande. Min 104a gick det ödet till mötes.
Ja, det där med tålamod har man hört talas om, men jag är osäker på om det finns på riktigt 🙄.

Blocket blir det inte, då säljer jag hellre billigare på KS 😅

Finns också en chans att villhöver-trycket på vittavlade klockor ökar om några veckor när ☀️ och 🏖 kommer närmare…. (Edit: din var ju svart 😂, men visst har det funnits en blästrad vittavlad 104 på forumet?)
Har nog aldrig sett en vit. 🤔
Finns en limiterad USA 104a som är blästrad men tror alla var grå eller möjligen svarta

Perlmutt är fantastisk! Hoppas du blir nöjd. Jag älskar fortfarande min. Ska bara komplettera med Sinns ypperliga gråa canvas så jag kan göra den lite mer fältig när andan faller på.

Edit: Måste ju slänga upp en bild också!

IMG_20220501_193612.jpg

Tillbaka
Topp