Spännande Ingen ledtråd?En dag, sen åkte länken på igen. Med lite tur trillar det in en "ny" Sinn imorgon som jag tror kan passa bra med det grå canvasbandet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spännande Ingen ledtråd?En dag, sen åkte länken på igen. Med lite tur trillar det in en "ny" Sinn imorgon som jag tror kan passa bra med det grå canvasbandet
Kan bjuda på en ledtråd, inte allt för svårt att gissa kanskeSpännande Ingen ledtråd?
Jag gissar på @Limeees 809:a!Kan bjuda på en ledtråd, inte allt för svårt att gissa kanske
Jag ser ett motsatsförhållande framför mig...Cyklar
Kallt ute så då blir bubblan större
Lite lustigt att den försvinner inom fem minuter när jag är inomhus igen eller sitter stilla - kroppsvärmen påverkar.Jag ser ett motsatsförhållande framför mig...
Ja, vätskan måste ju krympa rätt ordentligt för att skapa den bubblan.Lite lustigt att den försvinner inom fem minuter när jag är inomhus igen eller sitter stilla - kroppsvärmen påverkar.
Den saknar ju inte kontrastÄh vi tar en till
Bra för oss äldre med nedsatt synDen saknar ju inte kontrast
Riktigt bra! Denna tråd är farlig för plånboken, minst sagt.Skulle sätta på länken men körde på ett band istället. Så det här får bli cykelklockan imorgon.
Tack! Kul att du gillar både bilder och klocka. Den har blivit lite av en favorit, gör sig väldigt bra på H-länken. Inte minst i solskenet, där tavlan glittrar lite lagom.Du tar ruskigt bra bilder på en ruskigt snygg klocka. H-länken är en riktigt bra kombination med den blå tavlan!
Vi båda gick ju mer eller mindre all-in på MN band förra sommaren. Ska bli kul att se om det blir samma i år.Skulle sätta på länken men körde på ett band istället. Så det här får bli cykelklockan imorgon.
MN är min favorit ocksåVi båda gick ju mer eller mindre all-in på MN band förra sommaren. Ska bli kul att se om det blir samma i år.
Läste i någon tråd att MN är ”klockvärldens svar på mysbyxor”
Det är mysigt men ibland kan jag få lite kli, vilket inte är lika skoj.MN är min favorit också
Nej!!! Den ville ju jag köpaKan bjuda på en ledtråd, inte allt för svårt att gissa kanske
Din analys känns helt rimlig Är dock tacksam att @Limeee är en hejare på att flippa vilket möjliggör många trevliga klockor till oss andra för schyssta priser.
Bytte bort min 356a igår, trevlik kille på pu ben! Var det ett bra byte??