NEJ!OK!
Ställde du om klockan i UK?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
NEJ!OK!
Ställde du om klockan i UK?
Vilket misstag att passera en tidzon utan att ha GMT
Klassiskt Juni-väder!Divers extension överflödig på 556? I think not
Snö!? Var tusan är du ens?Divers extension överflödig på 556? I think not
Jag tycker det ser ut som kortet är taget i VM8:an i Åre, så det är nog inte nu ;-) Men jag kan ha fel…Snö!? Var tusan är du ens?
Snö??Divers extension överflödig på 556? I think not
Det var skarpt observerat! Kortet har någon månad på nacken, det stämmerJag tycker det ser ut som kortet är taget i VM8:an i Åre, så det är nog inte nu ;-) Men jag kan ha fel…
Skulle nästan kunna säga mellan vilka stolpar stolen befinner sig också ;-) - har jobbat ”där” i många många år innan jag hamnade där jag är nu…Det var skarpt observerat! Kortet har någon månad på nacken, det stämmer
Sjukt bra ändå! Inte så mycket info i bildenatt gå på för en annan.Skulle nästan kunna säga mellan vilka stolpar stolen befinner sig också ;-) - har jobbat ”där” i många många år innan jag hamnade där jag är nu…
"Ge mig bebisen"
240stgz levererar även idag, perspektivet gör att den ser gigantisk ut, men den sitter fint på handleden…
Äkta dubbelpipigt, ingen side by side där inte. Högermontage för min del.
Vill självklart inte strö salt i såren eller så men så här ser en 857 UTC om du hunnit glömma .Nu ryckte jag plåstret och skickade 857an till äran och hjältarnas land.
Upptäckte att Erikson hade tipsat om att skicka klockan head only, men då hade jag redan packat in den så väl att Ace Ventura hade levererat den oskadd.
Nu är det bara en fråga om veckor, månader eller år.
Nu känner jag mig som en Loho seher...Vill självklart inte strö salt i såren eller så men så här ser en 857 UTC om du hunnit glömma .
Haha..........hmmm öhhh vad betyder det?Nu känner jag mig som en Loho seher...
Haha..........hmmm öhhh vad betyder det?
Jag är hellugn för att du inte gör bort dig!Svåra val