"Like a glove!"Vill självklart inte strö salt i såren eller så men så här ser en 857 UTC om du hunnit glömma .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"Like a glove!"Vill självklart inte strö salt i såren eller så men så här ser en 857 UTC om du hunnit glömma .
Gröna vore skoj att se den påSvåra val
Tur att du har din UX, läge att snorkla och se om närskyddet på sin vakt? ;-)Fin morgon i Stockholm, var tvungen att kolla in alla båtar som är på besök. Känns absurt på något sätt?
Ser fantastisk ut!En stor dag för mig! Blanka papper på sista besiktningen av första bilen.
Jo den är 50 år så den har varit veteran ett tag . Fixar lite bil och klock bilder senare .Ser fantastisk ut!
Sista besiktigningen? är den veteranbil sedan eller vadå?
Du får bjuda på foton av inredning och instrumentbrädan.
Men vad menar du med "sista besiktningen"- ska du sälja den eller?Jo den är 50 år så den har varit veteran ett tag . Fixar lite bil och klock bilder senare .
Besiktningsbefriad.Men vad menar du med "sista besiktningen"- ska du sälja den eller?
Sorry men lite trög idag
Men vad menar du med "sista besiktningen"- ska du sälja den eller?
Sorry men lite trög idag
Även bilen fyller 50 i årBesiktningsbefriad.
Har det redan gått två veckor sedan du åkte? Eller missuppfattade jag hur länge du skulle vara borta
Peter pan till gamla Sverige igen!
Nej du har helt rätt. Men vi förbehåller oss rätten att ändra oss . Div strul och totalt trafikkaos i Alperna gjorde att vi kortade ner resan.Har det redan gått två veckor sedan du åkte? Eller missuppfattade jag hur länge du skulle vara borta
AKA Pengarna tog slutNej du har helt rätt. Men vi förbehåller oss rätten att ändra oss . Div strul och totalt trafikkaos i Alperna gjorde att vi kortade ner resan.
Der kunde vara fallet, satan vad det har blivit dyrt så här efter covid.AKA Pengarna tog slut
Längesen Euron låg på rätt sidan 9:-Der kunde vara fallet, satan vad det har blivit dyrt så här efter covid.
Vägen till alperna passerar ju rätt nära Frankfurt am Main, så du kom nog rätt lindrigt undan nu.Der kunde vara fallet, satan vad det har blivit dyrt så här efter covid.
Grattis!
Grattis! Titta om du har en likadan triangel på boettlocket som på spännet.
Bezeln är tegimenterad på stålfärgade UX också.Grattis!
Min är inte tegimenterad, förutom den svarta bezeln som tydligen alltid är det.
Men om den är det borde väl märket vara synligt någonstans?
Fast den svarta är liiiite mer tegmineterad än den stålfärgadeBezeln är tegimenterad på stålfärgade UX också.
Näää. Med PVD:ad också och därmed stenhårdast.Fast den svarta är liiiite mer tegmineterad än den stålfärgade
Bild från nätet.
Men jag undrar om jag inte sett tegimenterad utan triangel också @JohlinBild från nätet.