Ezm 1.1 släpptes ju på brunt läderDetta måste vara kärlek på hög nivå! Skulle det vara helknasigt att bära en sådan på läder? Är ju lädersnubbe nämligen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ezm 1.1 släpptes ju på brunt läderDetta måste vara kärlek på hög nivå! Skulle det vara helknasigt att bära en sådan på läder? Är ju lädersnubbe nämligen.
Jag är spänd av förväntan om min och 857s kärlek klarar detta långdistansförhållande.Jag har ju vetat om EZM 13 länge men varit i förnekelse stadiet hela tiden. Kanske skulle byta bort 857 även om jag gillar den skarpt på Isofrane ?
Eller kanske lång-låna ut den åt @SpejsMan .
Näää, aldrig flippa något man fortfarande gillar och använder. 13.1 kommer ju garanterat finnas tillgänglig i sortimentet bra många år frammöver.Jag har ju vetat om EZM 13 länge men varit i förnekelse stadiet hela tiden. Kanske skulle byta bort 857 även om jag gillar den skarpt på Isofrane ?
Eller kanske lång-låna ut den åt @SpejsMan .
U50 på gummi ändå
Tips på andra gummiband som skulle passa? Jag vill ha fler alternativ!
Snyggt! Tror att ett slätt som Hirsch Pure också skulle kunna vara snyggt till U50. Finns i L, M och XL. Men det är lite tunt. Finns ett Formex med quick adjust på K&S men osäker om det passar då det är curved ends. Snodda bilder från nätet. Först Hirsch sen Formex.U50 på gummi ändå
Måste verkligen skaffa mig en UX framöver! Synd att de kommer ut på begagnatmarknaden så sällan
Barnsligt förtjust i Isofrane.
Även Borealisbandet som jag köpte är väldigt bekvämt.
Något i rött skulle kanske lira bra?U50 på gummi ändå
Något i rött skulle kanske lira bra?
Eller vitt om man känner sig riktigt busig.
Denna modell från watchwear tror jag skulle funka bra estetiskt (ursäkta OT-märke på klocka).
Smaksak såklart men jag gillar det oranga bandet till UX, låter ju som en dålig kombo rött/orange, men det blir somrigtLite skeptisk till rött/färgat faktiskt
Modellen finns i svart också om man är en fegisLite skeptisk till rött/färgat faktiskt
Och Cuda kan rekomenderas om man gillar Isofrane och lyckas få tag på ett. Bara hittat på Amerikanska siter. Bra finish och liiite stabbigare än Isofrane vilket blev ett + på 857 som sitter suveränt nu.
Barnsligt förtjust i Isofrane.
Även Borealisbandet som jag köpte är väldigt bekvämt.
Slår även ett slag för deep blues ISO-style. Något mjukare än cuda och schysst finish.Och Cuda kan rekomenderas om man gillar Isofrane och lyckas få tag på ett. Bara hittat på Amerikanska siter. Bra finish och liiite stabbigare än Isofrane vilket blev ett + på 857 som sitter suveränt nu.
Låter som Borealis!Och Cuda kan rekomenderas om man gillar Isofrane och lyckas få tag på ett. Bara hittat på Amerikanska siter. Bra finish och liiite stabbigare än Isofrane vilket blev ett + på 857 som sitter suveränt nu.
Keepers sitter riktigt bra på Cuda men lättare att montera än Isofrane. Isofrane sitter superstabilt.Låter som Borealis!
Keepern ser också ut som deras, liter fyrkantigt.
Keeper på Borealis sitter inte fast som Isofrane gör, är det samma sak med Cuda?
Jag gillar mitt Hirsch accent mkt. Oerhört bekvämt. Vid nästa beställning från waccex.de ska jag beställa ett svart HirschspänneU50 på gummi ändå
Hittar inte flex i svart. Bara massa olika färgerModellen finns i svart också om man är en fegis
Watchwear har rea nu också såg jag så de ligger bara på 149:-
"Flex" kallas modellen.
Är tyvärr försent..Sinn nr tio på g! Behöver jag kontakta vården nu?
Nej du har rätt, de måste vara slutsåldaHittar inte flex i svart. Bara massa olika färger
Köpte ett annat väldigt basic svart från watchwearNej du har rätt, de måste vara slutsålda
Är dock samma som dessa är jag ganska säker på:
Hochwertiges Vulkanisiertes FKM-Gummi-Uhrenarmband, 18 mm, 20 mm, 22 mm, 24 mm, Schnellverschluss-Uhrenarmbänder - AliExpress 1511
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Vården: "Du måste be-Sinna dig!"Sinn nr tio på g! Behöver jag kontakta vården nu?
Den var riktigt bra!Vården: "Du måste be-Sinna dig!"
Du: "Redan gjort"
Tyvärr är det nog så. De kommer konstatera att du är vanSINNigSinn nr tio på g! Behöver jag kontakta vården nu?
Sinnerligen vänligt skrivet av dig ☺Den var riktigt bra!
Barton har en del i olika färger som kan passaU50 på gummi ändå