Barton har en del i olika färger som kan passa
Hittar tyvärr ingen bättre bild
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Barton har en del i olika färger som kan passa
Barton är så långt bort bara. Inte nog med att det tar lång tid att få grejer (beställde för länge sen, vill minnas att det tog flera veckor att få) det känns också lite groteskt att beställa ETT klockarmband från andra sidan JordenBarton har en del i olika färger som kan passa
Beställde barton canvas via amazon.se förra året. Gick väldigt snabbt vill jag minnas.Barton är så långt bort bara. Inte nog med att det tar lång tid att få grejer (beställde för länge sen, vill minnas att det tog flera veckor att få) det känns också lite groteskt att beställa ETT klockarmband från andra sidan Jorden
Aha, ja om Amazon har banden i sina närliggande lager så!Beställde barton canvas via amazon.se förra året. Gick väldigt snabbt vill jag minnas.
Måste nog använda min 556a någon gång framöver....ser ju rätt bra ut!Fullstitch läder på 556i
Ett nytt band fräschar upp det hela iblandMåste nog använda min 556a någon gång framöver....ser ju rätt bra ut!
Riktigt snyggt! Kan även tipsa om vintage-inspirerat gummi. Finns ju rätt många att välja bland, tror jag köpte från StrapsCo eller något sådant (se bild nedan). Vad tycker du om klockan?U50 på gummi ändå
Tips på andra gummiband som skulle passa? Jag vill ha fler alternativ!
Skarpa bilder! Snyggt!Inte mina men tog bilderna på en klockträff igår:
Mycket bra, mycket bra!Riktigt snyggt! Kan även tipsa om vintage-inspirerat gummi. Finns ju rätt många att välja bland, tror jag köpte från StrapsCo eller något sådant (se bild nedan). Vad tycker du om klockan?
Snyggt! Sinns canvas är ju konstruerade för att se ”ruggade” ut och fransa sig, så gillar man den looken så är det grymma.Börjar gilla canvas på 556an. Lyckades matcha byxorna med Haha! Är Sinns original canvas värda sina pengar? Bör man testa ?
Börjar gilla canvas på 556an. Lyckades matcha byxorna med Haha! Är Sinns original canvas värda sina pengar? Bör man testa ?
Är de styva/mjuka? Sköna att bära?
Jodå.Är de styva/mjuka? Sköna att bära?
Jasså du, jag får vibbar från Stephen Kings The Stand.....Ibland ser tavlan ut som en solnedgång!