CHA
Basic
7 år är ju väldigt bra, super snygg! Är den den helt tegmenterade versionen?Lättpåverkad som jag är så blev det UX idag. Kan tyvärr inte visa upp någon bubbla då vädret är för fint . Batteriet har tuffat på drygt 7år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
7 år är ju väldigt bra, super snygg! Är den den helt tegmenterade versionen?Lättpåverkad som jag är så blev det UX idag. Kan tyvärr inte visa upp någon bubbla då vädret är för fint . Batteriet har tuffat på drygt 7år.
Ja förefaller så, ska man slå till på den helt tegmenterade? Tycker det verkar vara värt någon extra tusenlapp att behålla den o bättre kondition över tid?Tror du blir nöjd med vilken som om du slår till. UX är lite tunnare.
U1;
Gehäusedurchmesser: 44,0 mm
Bandanstoßbreite: 22 mm
Gesamthöhe in Mitte der Uhr: 14,7 mm
Gewicht ohne Band: 113 Gramm
UX;:
Gehäusedurchmesser: 44,0 mm
Bandanstoßbreite: 22 mm
Gesamthöhe in Mitte der Uhr: 13,3 mm
Gewicht ohne Band: 105 Gramm
Tack! Det är inte den tegimenterade versionen. Vridringen är tegimenterad på alla. Idag skulle jag valt heltegimenterad om inte annat för att det är fränt.7 år är ju väldigt bra, super snygg! Är den den helt tegmenterade versionen?
Vad var det för BoR länk? Uncle Seiko?Nu får vi allt balansera tråden lite, batterier, vart är världen på väg?? 7750, thats the way to go! Trevlig helg på er!
Japp.Vad var det för BoR länk? Uncle Seiko?
Lättpåverkad som jag är så blev det UX idag. Kan tyvärr inte visa upp någon bubbla då vädret är för fint . Batteriet har tuffat på drygt 7år.
Då fick det bli UX här med.
Min hälsar!Nu får vi allt balansera tråden lite, batterier, vart är världen på väg?? 7750, thats the way to go! Trevlig helg på er!
Enda sättet att klara av en frestelse är att falla för den! Gammalt djungel ordspråk.Behöver nog lämna tråden ett tag, alla dessa UX gör mig så vansinnigt sugen på en
Jag biter mig i tungan och fortsätter leta en EZM2Behöver nog lämna tråden ett tag, alla dessa UX gör mig så vansinnigt sugen på en
Är det nya ”bättre” då? Känns ju lite mindre tooligt med paddingen dock…Hur är dom jmf. de gamla
Nya till vänster. Den gamla är helt platt, den nya har mycket mer padding i mitten. Annat mönster också.
Den är helt annorlunda, men jag tycker att den fortfarande är toolig. Det är ju ändå sailcloth och den nya känns som bättre kvalité än den gamla.Är det nya ”bättre” då? Känns ju lite mindre tooligt med paddingen dock…
Det kommer jag garanterat göra, men med min flippartakt så gör jag klokast i att invänta en begagnad (Även om just detta såklart skulle bli en keeper )Enda sättet att klara av en frestelse är att falla för den! Gammalt djungel ordspråk.
Det kommer jag garanterat göra, men med min flippartakt så gör jag klokast i att invänta en begagnad (Även om just detta såklart skulle bli en keeper )
Smart, det motiverar ju att alltid ha en extra klocka med sig!
Det är väl inte bara jag som använder klockan för att tydligt visa vem glaset tillhör?
Har klarat mig väldigt bra med bara 556an men när sommaren närmar sig får jag för mig att jag behöver minst en till.Smart, det motiverar ju att alltid ha en extra klocka med sig!
Inser nu varför 4 sinn inte räckerSmart, det motiverar ju att alltid ha en extra klocka med sig!
Är du på en sån där fest där damerna tar ett glas på måfå för att bestämma vem som följer med hem, eller är det fortfarande bilnyckeln som gäller vid dessa tillställningar?
Det är väl inte bara jag som använder klockan för att tydligt visa vem glaset tillhör?
Inte riktigt. Men delar i och för sig bilnyckel med tillställningens enda dam. Så kanske?Är du på en sån där fest där damerna tar ett glas på måfå för att bestämma vem som följer med hem, eller är det fortfarande bilnyckeln som gäller vid dessa tillställningar?
Vinst varje gång!Inte riktigt. Men delar i och för sig bilnyckel med tillställningens enda dam. Så kanske?
4? Alla vet att minst 7 Sin(n)s är det som gäller!Inser nu varför 4 sinn inte räcker
Ja jag vet, pinsamt.4? Alla vet att minst 7 Sin(n)s är det som gäller!