Tror att en Sinn 103 blir mitt nästa inköp! Ruskigt snygg klocka!103 st. Trevlig fredag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror att en Sinn 103 blir mitt nästa inköp! Ruskigt snygg klocka!103 st. Trevlig fredag
Just den där är ruskigt snygg!Tror att en Sinn 103 blir mitt nästa inköp! Ruskigt snygg klocka!
Bra val. 103 st var min första SinnTror att en Sinn 103 blir mitt nästa inköp! Ruskigt snygg klocka!
Man måste bara tokig för att göra sig av med en sån skönhetJust den där är ruskigt snygg!
Ja, hey what's new??Man måste bara tokig för att göra sig av med en sån skönhet
Det tycker jagTror att en Sinn 103 blir mitt nästa inköp! Ruskigt snygg klocka!
Samma här Och det var banne mig på tidenBra val. 103 st var min första Sinn
Avseende bubblor så kan du nog känna dig rätt trygg med att det inte uppstår så länge du köper en nyare än 2018 års modell. Det skedde uppdateringar runt krona och boettlock då.Ja förefaller så, ska man slå till på den helt tegmenterade? Tycker det verkar vara värt någon extra tusenlapp att behålla den o bättre kondition över tid?
Fast din Fortis är väldigt fin och bra nära i designenDet tycker jag
Samma här Och det var banne mig på tiden
Har aldrig varit där, är det värt ett besök?Tänk om man hade en flygare disponibel...
Aeroseum väl? I så fall flikar jag in med att jag tycker att det är väl värt ett besök, både pga farkosterna, miljön och historikenHar aldrig varit där, är det värt ett besök?
Snyggt!956 på Zulu i väntan på ABP band. Trevlig helg alla.
Var det den som låg ute på auktion? Snygg! Kul med lite ”nytt” i tråden!956 på Zulu i väntan på ABP band. Trevlig helg alla.
Snyggt!
Nyförvärv?
Japp, det var den som låg ute på auktion och nu hamnat i "det eviga slutförvaret". I mycket gott skick och typ nyservad så jag är nöjd. Hoppas att jag inte trampade någon annan i tråden på tårna... Den behöver verkligen ett nytt armband, så nytt på tillverkning hos ABPVar det den som låg ute på auktion? Snygg! Kul med lite ”nytt” i tråden!
Ah, såg den och hoppades någon i tråden skulle köpa den.Japp, det var den som låg ute på auktion och nu hamnat i "det eviga slutförvaret". I mycket gott skick och typ nyservad så jag är nöjd. Hoppas att jag inte trampade någon annan i tråden på tårna... Den behöver verkligen ett nytt armband, så nytt på tillverkning hos ABP
Evigt slutförvar sa Bill, slutförvar för evigt sa BullJapp, det var den som låg ute på auktion och nu hamnat i "det eviga slutförvaret". I mycket gott skick och typ nyservad så jag är nöjd. Hoppas att jag inte trampade någon annan i tråden på tårna... Den behöver verkligen ett nytt armband, så nytt på tillverkning hos ABP
Om man köpt och sålt den fyra gånger då?Man måste bara tokig för att göra sig av med en sån skönhet
Jag saknar ord för detOm man köpt och sålt den fyra gånger då?
Den är underbar!Annat nytt i lådan sedan jag senast var aktiv i tråden ...
En vacker dag händer det (eller inte så vacker)Den är underbar!
Nu behöver vi bilder på din fantastiska samligt
Inte den bästa bilden men något i alla fall.Den är underbar!
Nu behöver vi bilder på din fantastiska samligt
Magiskt!!Inte den bästa bilden men något i alla fall.
Fantastiskt!!Inte den bästa bilden men något i alla fall.
God kväll!Min första post här i tråden blev ju lite halvt OT men nu gäller det Sinn till 100%
Tänkte köpa min första Sinn som tänkt vardagsklocka både pga den förmodade kvalitén, utseendet och priset samt att det är ett hyfsat ovanligt märke med intressant historia.
Har siktet låst på en 104 St Sa I W med H-länk och hoppas den hyfsat städade urtavlan i vitt med en lite kraftigare länk kan göra den till en väldigt mångsidig klocka, så småningom även med ett svart läderband tror jag.
Men vill nog ändå höra lite andra åsikter innan jag köper. Är ni med 104 nöjda, eller är det någon annan som vill tipsa om något annat? Känner mig lite svårövertalad till annat än en vit 104 just nu men ska försöka ha Sinnet (pun intended) öppet.
Är på jakt efter en mångsidig klocka som jag inte behöver vara så rädd om men heller inte tröttnar på helt enkelt.
Trevlig helg på er