Ja lite samma faktiskt. Det känns att det är lite gammalt. Kanske hjälper att tvätta det?Mitt Erikas har blivit lite stelt?
Hur mår ditt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja lite samma faktiskt. Det känns att det är lite gammalt. Kanske hjälper att tvätta det?Mitt Erikas har blivit lite stelt?
Hur mår ditt?
Många som är däckade i min bekantskapskrets....lika bra att vänja sig med att bli sjuk i covid några gånger/år.Begynnande sjuka på gång. Får roa mig med sånt här.
Bra matchat! Vad är det för band?Bytte också om till resår
Och med det gråa bandetSommarklocka, hej hej, Sommarklocka
(Sommarklocka)
Jag känner det är nå'nting på gång
(Sommarklocka)
(Sommarklocka)
Kom och stanna ute natten lång
(Sommarklocka)
Snurra runt i en stad som glöder, som viskar: Bli min i natt
Årets varmaste dag och hämtade precis ut en rykande färsk 556:a hos alltid lika trevliga @ERIKSON URHANDEL.
Den röda färgen är outstanding!
Eller hur!? Vet inte än hur det funkar i värmen men det är snorfräckt!Och med det gråa bandet
oo la laa
Grattis!Eller hur!? Vet inte än hur det funkar i värmen men det är snorfräckt!
Japp. Rätt likt Rios1931 canvasband.Grattis!
Har det beiga och det är ju egentligen ett läderband med canvasyta.
….Jag vill ha dig(hmm…bandet alltså)Och med det gråa bandet
oo la laa
Japp. Rätt likt Rios1931 canvasband.
Jag hade gärna sett ett som är 100% canvas så man kan hoppa fallskärm rakt ner i havsdjupen* utan att oroa sig. Någon som hittat något schysst canvasband som pallar vatten?
* eller diska
Bengal?Verkar finnas ett par snubbar som tillverkar sådana på forumet… som håller till i Panerai-delen.
Jag beställde ett par stycken från en duktig kille på Cypern, www.kastantona.com
Obs! Blunda ni som inte pallar se nåt annat än Sinn!
Bifogar en bild från idag för att återställa ordningen
Bengal?
Underbart!
Jag hade gärna sett ett som är 100% canvas så man kan hoppa fallskärm rakt ner i havsdjupen* utan att oroa sig. Någon som hittat något schysst canvasband som pallar vatten?
* eller diska
Åfyfanvadtufft! Måste kolla in de där!Den stora tråden om Sinn
Hämtade ut denna idag 😍 Otroligt nöjd med klockan😊 Svårt att fånga urtavlan på bild men den är helt fantastisk. Så otroligt bra i verkligheten och kan tycka bilderna på nätet inte gör den helt rättvis. Tack @ERIKSON URHANDEL för möjligheten att få köpa denna och tack för ett fantastiskt...klocksnack.se
@R.Capac är gjort av fallskärmspåse
Från vänsterÅfyfanvadtufft! Måste kolla in de där!
Den stora tråden om Sinn
Hämtade ut denna idag 😍 Otroligt nöjd med klockan😊 Svårt att fånga urtavlan på bild men den är helt fantastisk. Så otroligt bra i verkligheten och kan tycka bilderna på nätet inte gör den helt rättvis. Tack @ERIKSON URHANDEL för möjligheten att få köpa denna och tack för ett fantastiskt...klocksnack.se
@R.Capac är gjort av fallskärmspåse
* eller diska
Vilken fantastisk missebild!Verkar finnas ett par snubbar som tillverkar sådana på forumet… som håller till i Panerai-delen.
Jag beställde ett par stycken från en duktig kille på Cypern, www.kastantona.com
Obs! Blunda ni som inte pallar se nåt annat än Sinn!
Bifogar en bild från idag för att återställa ordningen
Kommer få massor iår.En liten skörd.
Inte många band som inte passar på den där.Blev att kasta på ett water resistent Rios Albatros av nytech. Liknar sailcloth av bra kvalisort.
Riktigt fin kombo!Blev att kasta på ett water resistent Rios Albatros av nytech. Liknar sailcloth av bra kvalisort.