Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den ser väldigt mycket större ut än 13.1.När jag köpte EZM13.1 funderade jag även på 936 som alternativ. 936 känns klossigare men superfin urtavla, den liksom lyfts mot glaset som UX.
![]()
![]()
Edit: Feltänk.24 clicks
Rätt ovanligt.
![]()
Avsaknad av bezel och det faktum att den är större 43mm gör sitt. Jag är nöjd med mitt val.Den ser väldigt mycket större ut än 13.1.
En bild till mer uppifrån. Det blänkte så jag var tvungen att anpassa vinkeln.Den ser väldigt mycket större ut än 13.1.
Fast ser inte så modern ut. Eller för att raljera, inte så ”urban contemporary” utHypermodern klocka.
Gillar verkligen 936 men tycker du valde rätt av de tvåNär jag köpte EZM13.1 funderade jag även på 936 som alternativ. 936 känns klossigare men superfin urtavla, den liksom lyfts mot glaset som UX.
![]()
![]()
Jag förstår och håller med. Tycker om den iaf vilket överraskar mig självFast ser inte så modern ut. Eller för att raljera, inte så ”urban contemporary” ut![]()
Men precis så är det. Jag har ju aldrig sett eller testat den irl. Kanske att den skulle överraska.Jag förstår och håller med. Tycker om den iaf vilket överraskar mig själv.
Sidan gjordes om helt för några veckor sedan så hoppas att det är lättare att hitta nu. Annars får ni gärna komma med tips på vad som hade kunnat vara bättre.![]()
Någon som har lite referensbilder med U1 på sin handled med mått?Som @R.Capac skrev så tycker jag inte man ska oroa sig för storleken, jag har ju en U1SE och även jag en inte alltför rejäl handled, beror mer på hur man bär den tycker jag. Var inte rädd för att prova U1!
Finns fler på ett annat forum så sök därNågon som har lite referensbilder med U1 på sin handled med mått?
Underbart!Vi dricker lådvin.
Hittat ny bild till Tinderprofilen - precis som jag ju!![]()
![]()
Eller hur?Underbart!
Tack! Hittar dock ingen där handledens mått står med.Finns fler på ett annat forum så sök där
Post in thread 'Sinn-Uhren Fotos'
https://uhrforum.de/threads/sinn-uhren-fotos.200771/post-7299082
Du kan säkert dra iväg ett pm där med.Tack! Hittar dock ingen där handledens mått står med.
Likt här på forumet, @Deemfo, min handled är 18.3- 18.5 beroende på dagsform och väderlek..Du kan säkert dra iväg ett pm där med.
Bruket köra med Google translate då tyskan är lite ringrostig.
De svarar alltid![]()
Tänker att det inte är så noga. Grannen har också en soptunnaHur gör ni när det är semester med att hålla koll på dagarna?
Har kopplat bort och haft time only klocka, missade att ställa ut soptunnan i torsdags så då åkte den här på.
Men det blir ju lite stressande att se dagarna räkna ner också.
![]()
Nu fanns knappast Tinder eller annan nätdating på min tid men skulle ett vin beskrivit mig på den tiden hade det blivit den här.Vi dricker lådvin.
Hittat ny bild till Tinderprofilen - precis som jag ju!![]()
![]()
Sånt stressar inte mig på det sättet och jag tror inte jag egentligen tittar på dagskivan överhuvudtaget heller.Hur gör ni när det är semester med att hålla koll på dagarna?
Har kopplat bort och haft time only klocka, missade att ställa ut soptunnan i torsdags så då åkte den här på.
![]()
Jag kollar på min mobilHur gör ni när det är semester med att hålla koll på dagarna?
![]()
EZM3, den har inte synts på länge?Välförtjänta droppar efter att ha rivit ut köket![]()
Inte ofta man ser @Jamterik använda EZM3. Men snart??
Plötsligt händer det! Men det var onekligen ett tag sedan...Inte ofta man ser @Jamterik använda EZM3. Men snart??