• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Missade tyvärr att kolla😔
24 clicks
Rätt ovanligt.
791ACB6E-72B1-48C7-87E7-4E218B4E4E59.jpeg

Sidan gjordes om helt för några veckor sedan så hoppas att det är lättare att hitta nu. Annars får ni gärna komma med tips på vad som hade kunnat vara bättre. :)

Det här är det första jag möts av när jag går in på sidan. Och min första tanke är "aha, här finns bara gummi och läder plus lite annat". Ja, jag ser att det även skymtar ett nato där nere under sommarnyheter, men mitt öga dras inte dit omedelbart.

1659192944318.png

Det är inte förrän långt senare jag inser att jahaaaaa det finns en pytteliten knapp långt ute i hörnet där den faktiska menyn är.
1659193093630.png

Eller så har jag just klickat mig in på nåt och där klickat in på "Klockband" och upptäckt att "jaha, det finns ju mer".
1659193149010.png

Så nu i efterhand inser jag att jag HAR hittat menyn förr men sen glömt bort den nästa gång. Så jag kan t ex tänka "just det, watchwear finns ju... vad finns där? Jaha, bara läder och gummi, men jag är ju på jakt efter...bla bla nåt annat" och så har jag kanske snabbt klickat bort sidan istället för att börja klicka runt och hitta menyn och allt det andra.

Så min feedback är nog att helt enkelt sänka tröskeln för potentiell kund genom att göra så att menyn är det första du möts av eller att den alltid finns på sidan. Typ överst under loggan eller just att varje stor bild-ruta på förstasidan faktiskt är den fullständiga menyn. Så att vi ser "gummi, läder, canvas, nato... " osv.

Hur gör ni när det är semester med att hålla koll på dagarna?

Har kopplat bort och haft time only klocka, missade att ställa ut soptunnan i torsdags så då åkte den här på.

Men det blir ju lite stressande att se dagarna räkna ner också.

71059916-ADF7-4D55-BE61-7028AAA7B5A9.jpeg
Tänker att det inte är så noga. Grannen har också en soptunna 😉

Hur gör ni när det är semester med att hålla koll på dagarna?

Har kopplat bort och haft time only klocka, missade att ställa ut soptunnan i torsdags så då åkte den här på.

Men det blir ju lite stressande att se dagarna räkna ner också.

71059916-ADF7-4D55-BE61-7028AAA7B5A9.jpeg
Sånt stressar inte mig på det sättet och jag tror inte jag egentligen tittar på dagskivan överhuvudtaget heller.

Tillbaka
Topp