• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Okonomiyaki

Panerai
2-Faktor
IMG20220804160147.jpg

Semestern i år blev skit. Först bråk med blivande svärmor och sedan bråk med blivande svägerskan på segelsemestern och sedan nu idag inställd fjällvandring på grund av luftvägsinfektion.

IMG20220804160603.jpg


Nåväl. Det kunde varit värre. 🤷‍♂️
 

Okonomiyaki

Panerai
2-Faktor

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Frugan vill att jag packar klart inför avresa till Helsingborg och fotbollscup. Jag tycker det är svårt att bestämma mig vad jag ska ha på mig säger jag. 🤔
Vissa har fått mer handledstid än andra i sommar så det gäller att försöka vara rättvis.
Ni lär märka vilken jag väljer 😂
3D9B2B90-593B-494E-8E3D-D70C3C173E96.jpeg
 

Rizzie

Patek
2-Faktor
Frugan vill att jag packar klart inför avresa till Helsingborg och fotbollscup. Jag tycker det är svårt att bestämma mig vad jag ska ha på mig säger jag. 🤔
Vissa har fått mer handledstid än andra i sommar så det gäller att försöka vara rättvis.
Ni lär märka vilken jag väljer 😂
3D9B2B90-593B-494E-8E3D-D70C3C173E96.jpeg
Du behöver såklart ha med alla fyra.
En till första halvlek, en till andra halvlek, en till förlängning och en till straffläggning 🙄
 
Topp