Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Destro betyder höger på italienska. Lustigt att det betyder att kronan sitter på vänster sida men antar att det är kopplat till att man har klockan på höger armVad står destro för? Som jag fattat det betyder det kronan på vänster sida men varför heter det så?
Ger mig fan på att de har dåliga klockgener (släkten alltså)![]()
Semestern i år blev skit. Först bråk med blivande svärmor och sedan bråk med blivande svägerskan på segelsemestern och sedan nu idag inställd fjällvandring på grund av luftvägsinfektion.
![]()
Nåväl. Det kunde varit värre.![]()
100%Ger mig fan på att de har dåliga klockgener
Ajdå- vi håller på dig!![]()
Semestern i år blev skit. Först bråk med blivande svärmor och sedan bråk med blivande svägerskan på segelsemestern och sedan nu idag inställd fjällvandring på grund av luftvägsinfektion.
![]()
Grattis! Du kan nog ta av plasten
Du måste bara hoppa ner i närmaste vattendrag och kolla på den under vatten!Haha, inte hunnit.![]()
Fast tänk vad roligt du kommer ha när de draggar efter svärmor i fel sjö![]()
![]()
Annars kan @Okonomiyaki köpa en sån här robotdammsugare till henne, be henne bara trycka på den svarta knappen så kommer den städa bort det mesta i radie på 50 meter.Fast tänk vad roligt du kommer ha när de draggar efter svärmor i fel sjö![]()
Det är på gång.Du måste bara hoppa ner i närmaste vattendrag och kolla på den under vatten!
Ja... Ja, den enda klockan jag såg som inte var Apple-watch var svärmors quartz-Longines. Den var väl helt OK antar jag...Ger mig fan på att de har dåliga klockgener (släkten alltså)
Ajdå- vi håller på dig!
KRYA!![]()
Woosh!Fast tänk vad roligt du kommer ha när de draggar efter svärmor i fel sjö![]()
Fan, båda är ju sjukt finaHar ca 18,5-19 beroende på årstid
![]()
![]()
![]()
![]()
Du behöver såklart ha med alla fyra.Frugan vill att jag packar klart inför avresa till Helsingborg och fotbollscup. Jag tycker det är svårt att bestämma mig vad jag ska ha på mig säger jag.
Vissa har fått mer handledstid än andra i sommar så det gäller att försöka vara rättvis.
Ni lär märka vilken jag väljer
![]()
Du skulle graverat in det på baklocket. ”Ein auf eins” eller vad det nu skulle bli på tyska.356 special edition, en av en
![]()
Borde gjort det, helt klartDu skulle graverat in det på baklocket. ”Ein auf eins” eller vad det nu skulle bli på tyska.![]()
Den gula var mitt första val, men jag var inte snabb nog. Fick nöja med med den röda som är nog så vackerHämtade min första Sinn häromdagen.
Fantastik liten klocka och älskar den gula tavlan![]()
Den där vill vi se i dagsljus!Hämtade min första Sinn häromdagen.
Fantastik liten klocka och älskar den gula tavlan![]()