Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltså standard 103 st måste vara den mest flexibla klockan i hela Sinn’s utbud (556 inkluderat). Existerar det ens något band, nato, länk eller tillfälle/aktivitet som den inte passar till?Det var dags att testa länken nu
Det ska vi fixa, inte hemma just nuDen där vill vi se i dagsljus!
Idag är det bättre.
Semestern i år blev skit. Först bråk med blivande svärmor och sedan bråk med blivande svägerskan på segelsemestern och sedan nu idag inställd fjällvandring på grund av luftvägsinfektion.
Nåväl. Det kunde varit värre.
103an på bund ser onekligen bra ut.. måste rota i lådorna och leta efter en 103 och något avlagt bund bara för att testaIdag är det bättre.
Nya bezelringen måste köras in på rätt sätt såklart .Dubbelpost i whisky sour
Do it!103an på bund ser onekligen bra ut.. måste rota i lådorna och leta efter en 103 och något avlagt bund bara för att testa
Men, den är rätt ny va? Illa!Tror det blir retur till Frankfurt...
Alldeles för mycket drink i klockan för att kallas tät...
Men oj vad trist.Tror det blir retur till Frankfurt...
Kanske för tidigt men... Jag skulle vilja se den händelsebeskrivningen. Kanske något servicepersonalen på Sinn får rama in. (försiktigt leende )Tror det blir retur till Frankfurt...
"Den tål vatten men inte drinkar"Kanske för tidigt men... Jag skulle vilja se den händelsebeskrivningen. Kanske något servicepersonalen på Sinn får rama in. (försiktigt leende )
Gäller mig med...Men oj vad trist.
Tål vatten men inte drink.
Lite OT men en kollega skulle testa sin nya mobil som skulle tåla vatten.Gäller mig med...
Inte så ny, men tillbaka från Sinn i förrgår. Undrar hur de trycktestade den...Men, den är rätt ny va? Illa!
Men gud vad deppigt!Tror det blir retur till Frankfurt...
Inget att oroa sig för.. Ett halvåt till hos SINN sen är den "kanske" som ny igenInte så ny, men tillbaka från Sinn i förrgår. Undrar hur de trycktestade den...
De är nog vana.Kanske för tidigt men... Jag skulle vilja se den händelsebeskrivningen. Kanske något servicepersonalen på Sinn får rama in. (försiktigt leende )
Ja precis...Inget att oroa sig för.. Ett halvåt till hos SINN sen är den "kanske" som ny igen
De är enligt uppgift mkt snabbare med garantiåtgärder?Ja precis...
Ja just de är snabba med garantier.. Bara 3 månader.De är enligt uppgift mkt snabbare med garantiåtgärder?
Det var väl därför de öppnade upp ett nytt servicecenter i Dresden. De hinner inte medJa just de är snabba med garantier.. Bara 3 månader.
Lite illa att en klocka som nyss varit på service inte klarar en blöt kväll. Får känslan av att de har lite problem på SINN.