Tack & bock! Stod mellan 104an eller en nyare begagnad Tudor BB, men efter att ha provat BB’n så kände jag inte så mycket för den som jag hade hoppats.Varmt välkommen och grattis till ett mycket bra klockval.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack & bock! Stod mellan 104an eller en nyare begagnad Tudor BB, men efter att ha provat BB’n så kände jag inte så mycket för den som jag hade hoppats.Varmt välkommen och grattis till ett mycket bra klockval.
Ska kolla detta på måndag och återkommerOch om ngn beställer en nu så gäller det nuvarande priset eller?
Även om leverans sker i mars ?
Handpenning så klart.
Ska kolla på måndag och återkommerAntar att det är så om man beställer via hemsidan? Förutom att handla via hemsidan så kan man även erlägga en handpenning direkt. Förmodar att då gäller priset när klockan levereras. Bra dock om @ERIKSON URHANDEL förtydligar.
Är det 356 eller 358Går i säljtankar.. för att köpa nåt annat
356Är det 356 eller 358
Redaktionens tillägg: 356 Great White Ltd Edt .
Icke-Sinn
Då måste det ju vara en CWC eller en Guinand eller kanske en Stowa, några andra märken finns väl inte…Icke-Sinn
CartierDå måste det ju vara en CWC eller en Guinand eller kanske en Stowa, några andra märken finns väl inte…
Cartier
Men U50 och 556 sitter säkra
Så är det (säger jag utan att bara jurist). Erbjuds klockan till ett pris på hemsidan och du beställer är det ett bindande avtal. Oavsett när leverans skerAntar att det är så om man beställer via hemsidan? Förutom att handla via hemsidan så kan man även erlägga en handpenning direkt. Förmodar att då gäller priset när klockan levereras. Bra dock om @ERIKSON URHANDEL förtydligar.
Fattar inte. Är det inte en vanlig 356?Redaktionens tillägg: 356 Great White Ltd Edt .
Nej, annan lume.Fattar inte. Är det inte en vanlig 356?
Jag överdriver lite @JoelD förklarar.Fattar inte. Är det inte en vanlig 356?
Jag mailade Sinn och specialbeställde med vit lysmassa istället för den vanliga som är lite gulgrön som jag inte gillade. Det är likadan lysmassa som t ex sitter på U50 och 556. Den är kritvit men lyser lite svagare.Fattar inte. Är det inte en vanlig 356?
Sjukt snygg!Fick lite höstvibbar idag. Då åker länken på.
Älskar f-länken, särskilt spännet, men den brukar aldrig stanna på särskilt länge pga avsaknad av justering.
Trevlig helg kamrater!
Alltid lika spännande att se vart dammkornet har tagit vägen
Kul tråd där du kan fä hjälp av folk med datakompetens att rita upp dina idéer.Snygg touch!