• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Cyklat fyra mil 😅
D4EADCFA-05FB-4684-AB26-66EF4A818C3B.jpeg

God måndag
Slår hål på myten att man inte kan ha kronograf till skjorta och kavaj

1661150607043578160136615085047.jpg

Ber om ursäkt för skärpan, inte trådens bästa fotograf med en av de sämsta mobilkamerorna är ingen bra kombo
Den myten har jag missat, jag anser att jag väljer klocka efter MITT humör och mindre klädsel, kan iof vara därför min fru ibland suckar djupt..... :)

Ur askan i elden.
Klockan fortfarande på köksbänken, nu med bubblig tavla och blå prickar och ett urverk som stannade efter tre sekunder.
20220822_094519.jpg

Fick aldrig svar på mailet förra måndagen men hade inte tid att ringa under den veckan.
Nu är det gjort däremot, svar på första signalen ska Sinn absolut ha credd för.
Damen lovade att kontakta deras logistikavdelning direkt och få detta löst, och se till att den fixas så fort det bara går.
Jag är försiktigt optimistisk.

Ur askan i elden.
Klockan fortfarande på köksbänken, nu med bubblig tavla och blå prickar och ett urverk som stannade efter tre sekunder.
20220822_094519.jpg

Fick aldrig svar på mailet förra måndagen men hade inte tid att ringa under den veckan.
Nu är det gjort däremot, svar på första signalen ska Sinn absolut ha credd för.
Damen lovade att kontakta deras logistikavdelning direkt och få detta löst, och se till att den fixas så fort det bara går.
Jag är försiktigt optimistisk.
Hur stark var den där drinken egentligen?
Håller tummarna att de fixar den snabbt!

Sist övade vi på keyboard. Idag blev det gitarr :)
IMG20220823091237__01__01.jpg
Imponerande tycker jag, under mina 56 år på jorden har jag avancerat från vinyl/kassetter till CD och vidare till Spotify. Inte helt utan ansträngning, så vi kan väl vara överens om att min musikaliska ådra är kraftigt begränsad..... men jag är snäll mot hundar och barn!

Tillbaka
Topp