Måste vara där jag ska be om en skiss på 856 I UTC destro med andra ord ;-)Kul tråd där du kan fä hjälp av folk med datakompetens att rita upp dina idéer.
Tycker den blev rätt fin med orange sekundvisare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste vara där jag ska be om en skiss på 856 I UTC destro med andra ord ;-)Kul tråd där du kan fä hjälp av folk med datakompetens att rita upp dina idéer.
Tycker den blev rätt fin med orange sekundvisare.
Du eller jag är förvirrad, 3je halvlek??Tidtagning 3e halvlek i knattefotboll
"knattefotboll"Du eller jag är förvirrad, 3je halvlek??
7 manna för 12 åringar. Spelar 3x20.Du eller jag är förvirrad, 3je halvlek??
Hur många "halvlekar" har man iden ligan?"knattefotboll"
7 manna för 12 åringar. Spelar 3x20.
För övrigt ett helsicke att hålla reda på hur långa matcherna är för respektive unge. Varierar varje år
Fredag med EZM3F!
CNS ribbat nato!Fantastisk klocka, och en osedvanligt lyckad kombo!
Vad är det för band?
Den myten har jag missat, jag anser att jag väljer klocka efter MITT humör och mindre klädsel, kan iof vara därför min fru ibland suckar djupt.....God måndag
Slår hål på myten att man inte kan ha kronograf till skjorta och kavaj
Ber om ursäkt för skärpan, inte trådens bästa fotograf med en av de sämsta mobilkamerorna är ingen bra kombo
Hur stark var den där drinken egentligen?Ur askan i elden.
Klockan fortfarande på köksbänken, nu med bubblig tavla och blå prickar och ett urverk som stannade efter tre sekunder.
Fick aldrig svar på mailet förra måndagen men hade inte tid att ringa under den veckan.
Nu är det gjort däremot, svar på första signalen ska Sinn absolut ha credd för.
Damen lovade att kontakta deras logistikavdelning direkt och få detta löst, och se till att den fixas så fort det bara går.
Jag är försiktigt optimistisk.
Om det vore alkohol som kommit in hade det nog varit betydligt bättre då inte urverket borde tagit stryk av det. Detta är nog klassisk korrosion orsakat av H2O.Hur stark var den där drinken egentligen?
Håller tummarna att de fixar den snabbt!
De måste väl byta allt i den eller?Om det vore alkohol som kommit in hade det nog varit betydligt bättre då inte urverket borde tagit stryk av det. Detta är nog klassisk korrosion orsakat av H2O.
Fått fraktsedel nu som utlovat, så läggs på lådan ikväll iaf.
Jag hoppas ju det. Visarna kan ju inte heller må bra i den fukten. Med tanke på att glaset immar igen så fort man håller klockan i handen är nog luftfuktigheten där inne över 90%De måste väl byta allt i den eller?
Staten naturligtvis... Tacka miljöparticklarnaOT;
På riktigt?
Vem tjänar pengarna??
Välkommen till Norrland och SE1-2 , där är elpriset anpassat så man kan fortsätta köpa Sinn-klockor..OT;
På riktigt?
Vem tjänar pengarna??
OT;
På riktigt?
Vem tjänar pengarna??
Imponerande tycker jag, under mina 56 år på jorden har jag avancerat från vinyl/kassetter till CD och vidare till Spotify. Inte helt utan ansträngning, så vi kan väl vara överens om att min musikaliska ådra är kraftigt begränsad..... men jag är snäll mot hundar och barn!Sist övade vi på keyboard. Idag blev det gitarr
Vi som inte är det får kanske veta det straxSitter och planerar för en liten weekend i höst. Den skarpsynte ser vart det lutar...