Utomlands. Trevlig stad med gamla anor.Vi som inte är det får kanske veta det strax
Ledtråd?
Sverige eller utomlands?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Utomlands. Trevlig stad med gamla anor.Vi som inte är det får kanske veta det strax
Ledtråd?
Sverige eller utomlands?
Ingen kommer ihåg en fegis!! Eller??Ramlat fyra gånger i rad i samma kurva. Vägrar att sänka farten.
Japp, exakt.Ingen kommer ihåg en fegis!! Eller??
Hoppas som vanligt på ngn helt ny EZM.Apropå höst
Vad tror ni det kommer för nyheter i höst, nu är ju datumen spikade för släpp iallafall
Seriöst!Hoppas som vanligt på ngn helt ny EZM.
Och med en världsnyhet;
En bezel som kan användas som en äggklocka. När tiden gått ut, så plingar den till på armen
Du får maila Sinn och dra din önskan om en Eggsatzzeitmesser.Seriöst!
Vore ju så coolt!
Visst, kan ju använda kronograf eller bezel när jag kokar ägg/pasta-har nåt i ugnen.
Men ibland vore det kanon om det fanns larm så jag inte glömmer bort tiden.
Jag är skeptisk till att det kommer en ny EZM, men det vore häftigt. En med UTC/GMT. (Mindre U2 har vi ju spekulerat i…) - EZM2 reissue hade jag önskat…Hoppas som vanligt på ngn helt ny EZM.
Och med en världsnyhet;
En bezel som kan användas som en äggklocka. När tiden gått ut, så plingar den till på armen
90-talet! Hälsa Kurt från mig!Sitter och planerar för en liten weekend i höst. Den skarpsynte ser vart det lutar...
Dublin är trevligt, men kör Berlin!Monkey Bar Berlin - die Rooftop Bar mit Blick über den Zoo
Die Monkey Bar Berlin bietet als Hotspot einen perfekten Blick über den Zoo.www.monkeybarberlin.de
Check! Bra resa för en nybliven 80 taggare?? Alternativet är Dublin, vi får se.
Enig med dig.Dublin är trevligt, men kör Berlin!
Älskar den staden. Den har allt utom en bra badstrand.
VälkommenVälkomnar mig själv till tråden med en bild på mitt nyförvärv.
Behövs lite mer 556 ARS här i tråden
Slänger in en bild från förra året här i väntans tider.
Beklagade mig lite över två andra klockor jag har; lätt kupat glas och inget AR på utsidan.Har börjat uppskatta Sinn mer och mer under tiden.
Speciellt deras 556 och U50 då jag gillar mer avskalade klockor.
Dock har jag svårt för deras AR på utsidan som kan repas.
Vad har ni för tankar kring det Sinnägare?
Välkommen!Välkomnar mig själv till tråden med en bild på mitt nyförvärv.
Går att polera bort som @Dr. D säger, och i värsta fall kostar ett glasbyte bara 1000kr i samband med service.Har börjat uppskatta Sinn mer och mer under tiden.
Har börjat uppskatta Sinn mer och mer under tiden.
Beklagade mig lite över två andra klockor jag har; lätt kupat glas och inget AR på utsidan.
Min Sin 756, som jag haft sen 2009, har möjligen fått ngn liten repa på itsidan men absolut inget jag stör mig på.
Jag gillar verkligen AR på bägge sidor av glaset. Om man nu fått ngn repa så går det att ta bort det yttre AR men det kan @R.Capac berätta mer om
Kupad och utan AR på utsidan;
/SPOILER]
Går att polera bort som @Dr. D säger, och i värsta fall kostar ett glasbyte bara 1000kr i samband med service.
Trådens mest effektiva svar - EVER!
Du var modig när du höll på!Länkar till mitt tidigare inlägg där jag polerade bort yttre AR pga skada som jag inte stod ut med. Det satt ORDENTLIGT men slutresultatet blev bra..
Länk
Haha, jag hann komplettera med en förklarande rad .Trådens mest effektiva svar - EVER!
Jag blev rätt nervös när AR började släppa och glaset blev mjölkigt och jag han tänka, fuck jag har bränt fast skiten i glaset, men det lossnade rätt snabbt och resultatet blev bra.Du var modig när du höll på!
Beklagade mig lite över två andra klockor jag har; lätt kupat glas och inget AR på utsidan.
Min Sin 756, som jag haft sen 2009, har möjligen fått ngn liten repa på itsidan men absolut inget jag stör mig på.
Jag gillar verkligen AR på bägge sidor av glaset. Om man nu fått ngn repa så går det att ta bort det yttre AR men det kan @R.Capac berätta mer om
Kupad och utan AR på utsidan;
/SPOILER]
Det blev grymt ju, bra jobbat!Länkar till mitt tidigare inlägg där jag polerade bort yttre AR pga skada som jag inte stod ut med. Det satt ORDENTLIGT men slutresultatet blev bra..
Länk
Grattis! Och välkommenVälkomnar mig själv till tråden med en bild på mitt nyförvärv.