Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha. Ja där håller man kronan flytande, som man snackade -93.Bahf, skattesmitare är ni allihopa! Kör AWD Bensin så får ni se....
Zoomar man på den bilder ser man verkligen mitt ”battlescar” på glaset mellan 6 och 3, sved när det kom dit men nu är man van, lite synd bara att det knappt märks på vridringen…
EZM3F idag!
Skön inställningZoomar man på den bilder ser man verkligen mitt ”battlescar” på glaset mellan 6 och 3, sved när det kom dit men nu är man van, lite synd bara att det knappt märks på vridringen…
tror man trots allt måste ha det, klart att det gör ont när det sker, men det går ju inte att gräma sig i efterhand…Skön inställning
Håller med. Klockor ska användas och då är det oframkomligt att de slår i grejor. Det är därför jag inte vill ha vintage. En rejäl skada blir svår att åtgärdatror man trots allt måste ha det, klart att det gör ont när det sker, men det går ju inte att gräma sig i efterhand…
Därför jag gärna köper begagnat. Då har nån annan fått fälla första tårarna.Håller med. Klockor ska användas och då är det oframkomligt att de slår i grejor. Det är därför jag inte vill ha vintage. En rejäl skada blir svår att åtgärda
Bra där! Och kul att du fick hugg på en Klassik!Efter många års kikande på deras hemsida och suktande har jag min första Sinn. Blev svart skinnband i väntan på att Sinngummi ska anlända i postlådan
Fick en del inspiration som du vetBra där! Och kul att du fick hugg på en Klassik!
Det uttalandet firar vi med en arkivbild på SINN 104 St Sa A B ELäste detta i en artikel i Hodinkee.
Handlar om den nya ”medelklassen” bland klockmärken och bästa köp under 2.500 $
”I've also never heard anyone regret a Sinn 104 ($1,720) purchase.”
Aha, Isofrane .Färgglatt på cykeln idag
Jag ångrade iof min 104aLäste detta i en artikel i Hodinkee.
Handlar om den nya ”medelklassen” bland klockmärken och bästa köp under 2.500 $
”I've also never heard anyone regret a Sinn 104 ($1,720) purchase.”
Ingen regel utan undantag.Jag ångrade iof min 104a
Fick svar från Sinn på min fråga om 105-ans 12-h bezel passar på 103: "Unfortunately, I have to answer your new question about the rotating bezel of the 105 in the negative. It does not fit on the cases of the model 104 or 103.". Så, enda sättet att få till det här blir att spamma EriksonSista försök . Så här då?
@perhog har säkert en svarv i gömmorna. Skicka klocka och vridring til honom och håll tummarna för att han väljer att svarva i vridringenFick svar från Sinn på min fråga om 105-ans 12-h bezel passar på 103: "Unfortunately, I have to answer your new question about the rotating bezel of the 105 in the negative. It does not fit on the cases of the model 104 or 103.". Så, enda sättet att få till det här blir att spamma Erikson