Osäker på om de finns längre, men såg dem för typ 8 år sedan på Liseberg. Helt jävla episkt!Jag tänkte att han skulle på konsert med bandet, men dom kanske inte finns längre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Osäker på om de finns längre, men såg dem för typ 8 år sedan på Liseberg. Helt jävla episkt!Jag tänkte att han skulle på konsert med bandet, men dom kanske inte finns längre
OT: Har kvar "keeper of the seven keys part 2" på LP. Måste lyssna när jag kommer hem .Osäker på om de finns längre, men såg dem för typ 8 år sedan på Liseberg. Helt jävla episkt!
Å där tappar du mig....OT: Har kvar "keeper of the seven keys part 2" på LP. Måste lyssna när jag kommer hem .
Skönt man skrev upp sig på listan i tidSnygg klocka där Nästa år fyller butiken 100 år och eventuellt släpper vi klockan innan årsskiftet eller därefter. Vi kommer, självklart, att berätta när det sker.
Snyggaste omslaget. LP skivans absoluta zenit.OT: Har kvar "keeper of the seven keys part 2" på LP. Måste lyssna när jag kommer hem .
tysk hårdrock när den stod som högst. Sent 80-tal.Å där tappar du mig....
103 ABE på rocka skulle ju vara asgrymt! (Men jag gillar allt med E-lume så jag kanske inte är representativ…)Länge sedan man ramlade in i värmen här...
Sinn är ju hemska, de släpper en aldrig om man fått reda på vad de går för....
Har i dagsläget funderingar på 103 SA BE (Alltså Safirglas och blåa modellen, med "gräddiga" händer)
Den på ett band av Stingrocka hade ju antagligen gjort att folk tror man har ihjäl människor som födkrok...
Bilden på en Tudor North Flag, men köra lite med blå stil och en 103:a hade ju vart badass.
(Bandet ovan av combatstraps.com i Montreal, Canada)
En fråga till @ERIKSON URHANDEL : Är det fortf 27v lev tid på en UX Tegimenterad?
Snyggt! Vad är detta för gummi?Diskklocka på
isofraneSnyggt! Vad är detta för gummi?
Det frågar jag säkert varje gång jag ser det. Ha överseende .isofrane
Gör sig på brunt läder!Fotboll igen. Missade starta tidtagningen så en riktig fail. Men uppehåll än så länge.
Typ värdens tjockaste mockaband. Kommer ta ett bra tag att bryta in det där.Gör sig på brunt läder!
Låna ut det till @KlockTotte ska du få se på bryta in.Typ värdens tjockaste mockaband. Kommer ta ett bra tag att bryta in det där.
Kan man lita på de mätarna?2x tysk ingenjörskonst. Tacksam bränsleförbrukning nu när bränslet är så dyrt trots 1,7 ton Passat med 250hk. De kan tyskarna!
Det vill jag påstå, i alla fall på den här bilen. Mätte så sent som i förra veckan när jag körde fram och tillbaka till Norge, totalt 90 mil. Tankade fullt innan jag körde och tankade igen när jag kom hem och det var bara någon enstaka procent fel. För övrigt drog den 0,51/mil då och det var 90% 110- och 120-väg.Kan man lita på de mätarna?
Betydligt snålare än 177/206Hk VW Alltrack. Med Sinn på armen såklart .Det vill jag påstå, i alla fall på den här bilen. Mätte så sent som i förra veckan när jag körde fram och tillbaka till Norge, totalt 90 mil. Tankade fullt innan jag körde och tankade igen när jag kom hem och det var bara någon enstaka procent fel. För övrigt drog den 0,51/mil då och det var 90% 110- och 120-väg.
Skoja bara såklart Tänkte på dieselgateDet vill jag påstå, i alla fall på den här bilen. Mätte så sent som i förra veckan när jag körde fram och tillbaka till Norge, totalt 90 mil. Tankade fullt innan jag körde och tankade igen när jag kom hem och det var bara någon enstaka procent fel. För övrigt drog den 0,51/mil då och det var 90% 110- och 120-väg.
Visst ja, den hade jag glömt bort.Skoja bara såklart Tänkte på dieselgate
Förträngt...Visst ja, den hade jag glömt bort.
Låna ut det till @KlockTotte ska du få se på bryta in.
Bättre än min 190hk (orginal iaf) 5-serie xDrive.Det vill jag påstå, i alla fall på den här bilen. Mätte så sent som i förra veckan när jag körde fram och tillbaka till Norge, totalt 90 mil. Tankade fullt innan jag körde och tankade igen när jag kom hem och det var bara någon enstaka procent fel. För övrigt drog den 0,51/mil då och det var 90% 110- och 120-väg.
Bahf, skattesmitare är ni allihopa! Kör AWD Bensin så får ni se....Bättre än min 190hk (orginal iaf) 5-serie xDrive.
6,2 körde jag på i somras, men då var det rätt mycket Autobahn-fart oxå.
Kommer som lägst ner till 5,5 om jag håller mig under 100-sträcket.
Eller V6 turbo automat från 2006Bahf, skattesmitare är ni allihopa! Kör AWD Bensin så får ni se....
Eller V6 turbo automat från 2006