• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Länge sedan man ramlade in i värmen här...

Sinn är ju hemska, de släpper en aldrig om man fått reda på vad de går för....:)

Har i dagsläget funderingar på 103 SA BE (Alltså Safirglas och blåa modellen, med "gräddiga" händer)

Den på ett band av Stingrocka hade ju antagligen gjort att folk tror man har ihjäl människor som födkrok...

Skärmavbild 2022-08-27 kl. 23.55.48.png
fZfdJbL-HKxJglTZmdQ-u5HeT7FiLF4RmoWxnMfum0w.jpg

Bilden på en Tudor North Flag, men köra lite med blå stil och en 103:a hade ju vart badass.
(Bandet ovan av combatstraps.com i Montreal, Canada)

En fråga till @ERIKSON URHANDEL : Är det fortf 27v lev tid på en UX Tegimenterad?

Länge sedan man ramlade in i värmen här...

Sinn är ju hemska, de släpper en aldrig om man fått reda på vad de går för....:)

Har i dagsläget funderingar på 103 SA BE (Alltså Safirglas och blåa modellen, med "gräddiga" händer)

Den på ett band av Stingrocka hade ju antagligen gjort att folk tror man har ihjäl människor som födkrok...

Skärmavbild 2022-08-27 kl. 23.55.48.png
fZfdJbL-HKxJglTZmdQ-u5HeT7FiLF4RmoWxnMfum0w.jpg

Bilden på en Tudor North Flag, men köra lite med blå stil och en 103:a hade ju vart badass.
(Bandet ovan av combatstraps.com i Montreal, Canada)

En fråga till @ERIKSON URHANDEL : Är det fortf 27v lev tid på en UX Tegimenterad?
103 ABE på rocka skulle ju vara asgrymt! (Men jag gillar allt med E-lume :) så jag kanske inte är representativ…)

Gällande UX så är det 1-2 veckor enligt sinn.de så jag tvivlar på att @ERIKSON URHANDEL är sämre…

Och på tal om E-lume så är det dags för UX E och UX S E!

Senast ändrad:
Kan man lita på de mätarna? 😉
Det vill jag påstå, i alla fall på den här bilen. Mätte så sent som i förra veckan när jag körde fram och tillbaka till Norge, totalt 90 mil. Tankade fullt innan jag körde och tankade igen när jag kom hem och det var bara någon enstaka procent fel. 😊 För övrigt drog den 0,51/mil då och det var 90% 110- och 120-väg. 👌

Det vill jag påstå, i alla fall på den här bilen. Mätte så sent som i förra veckan när jag körde fram och tillbaka till Norge, totalt 90 mil. Tankade fullt innan jag körde och tankade igen när jag kom hem och det var bara någon enstaka procent fel. 😊 För övrigt drog den 0,51/mil då och det var 90% 110- och 120-väg. 👌
Betydligt snålare än 177/206Hk VW Alltrack. Med Sinn på armen såklart :).

Skoja bara såklart ❤️ Tänkte på dieselgate

Bättre än min 190hk (orginal iaf) 5-serie xDrive.
6,2 körde jag på i somras, men då var det rätt mycket Autobahn-fart oxå.
Kommer som lägst ner till 5,5 om jag håller mig under 100-sträcket.

Tillbaka
Topp