• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

IMG_2629.JPG
Godmorgon, har plöjt genom denna underbara tråd på rekordfart och efter ett besök på en uraffär igår har jag nöjet att kunna bidra med en bild på min första men inte sista Sinn.

Vad är som händer? Är alla här sjuka eller jobbar ni? (Gud föbjude)
Sinntråden är nere på sidan två... Det är INTE ok!
Länge sedan vi såg en 240 här inne....
Bild från i våras.
WP_20170607_09_28_37_Pro.jpg

Fullt frisk och till och med ledig idag :) Men för mig så gör allt tjafs och otrevligheter att jag går in mer och mer sällan på forumet. Trodde att jag skulle få lite nytändning efter ett längre uppehåll, men tyvärr så är det ingen större skillnad. Tanken har till och med slagit mig att sälja allt och lägga tid och pengar på annat...då är det illa.

IMG_20171006_185234.jpg

Fullt frisk och till och med ledig idag :) Men för mig så gör allt tjafs och otrevligheter att jag går in mer och mer sällan på forumet. Trodde att jag skulle få lite nytändning efter ett längre uppehåll, men tyvärr så är det ingen större skillnad. Tanken har till och med slagit mig att sälja allt och lägga tid och pengar på annat...då är det illa.

IMG_20171006_185234.jpg
Riktigt trist att du känner så. Dock kan jag förstå dig. Många trådar spårar tyvärr ur och själv har jag slutat läsa många av långkörartrådarna för att de bara stjäl energi. Sinntråden däremot är ett paradis i jämförelse :) Kobra Kai är också bra och därför håller jag mig till det så jag slipper påverkas av tjafset :)

IMG_20171006_185234.jpg
Förstår det fullt ut. Kände samma igår när en kille blev utsatt för ett drev pga ett missförstånd.
Men snälla Stålis, vi behöver dig i vårt Sinnrika kuddrum och dessutom är alla vänner här inne :) :heart:

Men för mig så gör allt tjafs och otrevligheter att jag går in mer och mer sällan på forumet. Trodde att jag skulle få lite nytändning efter ett längre uppehåll, men tyvärr så är det ingen större skillnad. Tanken har till och med slagit mig att sälja allt och lägga tid och pengar på annat...då är det illa.
Känner ungefär som dig. Jag tänker nog inte dra det så långt som att sälja allt. Har inte många poster men läser en hel del trådar och numera blir det mest denna tråden. Trist men så känner jag... Kudos för bra stämning här i alla fall! :) Vill också passa på att tacka dig @Clark Kent för alla dina bildande och informativa inlägg i den här tråden och andra, so far. Jag hoppas att du orkar fortsätta men har full förståelse för om du inte gör det. :heart:

Tillbaka
Topp