@Clark Kent
Vad landar den claspen på utan tegimentering? 1900 SEK?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Clark Kent
Skönt att den hittade hem till husse så snabbt! Tog en stund att komma in till klockan va?Måste säga att det känns otroligt bra att bli med Sinn igen.
Så snyggt med helsvart! Jag är såld på den där. Kommer bli en sån när jag skaffar sinn igen. Tills dess får jag nöja mig med två schweizare och två japaner.Hmmm, jag gillar den här. När jag gillar något efter >flera< dagars användning: BRA betyg.
Skoja inte! Fan vad svårt det var.Skönt att den hittade hem till husse så snabbt! Tog en stund att komma in till klockan va?
Hehe, det är inte för att jävlas dock. Litar inte på postens varsamma handSkoja inte! Fan vad svårt det var.
Förstår!Hehe, det är inte för att jävlas dock. Litar inte på postens varsamma hand
Tycker absolut att du ska slå till. Det är dessutom superenkelt att byta.Tror att jag måste köpa mig en svart bezel.
Är ju alltid skoj att kunna byta. Jag är sugen att köpa en grå att komplettera med. Vad kostar den?Tror att jag måste köpa mig en svart bezel.
Är ju alltid skoj att kunna byta. Jag är sugen att köpa en grå att komplettera med. Vad kostar den?
Ouch!Tar mig friheten att svara...den kostar ca 3´. Men annars kan ni ju bytlåna en vecka för att se om det är värt det
Ouch!
Det är så pass alltså...
Tack snälla! (Sinn-anda igen)Om du vill låna min grå så är det bara att säga till. Inte så kul att köpa en för 3´och sen inte gilla den så pass mycket att den inte kommer användas.
Tack snälla! (Sinn-anda igen)
Men jag tror jag lägger de där 3 laxarna på nåt annat skoj istället. Eller något oskoj kanske?
Försökte hitta en prisuppgift på den men de är inte vanliga precis. Hittade en på C24 för 13k. Det verkar vara en LE designad för brandmännen i Berlin, hyfsat coolt det ocksåPå Instagram hittar man mycket kul. Här är en Sinn jag aldrig sett tidigare. Riktigt trevlig design på den!
Sinn 809
Trevlig! Lite bananas att indexen är målade på insidan av glasetPå Instagram hittar man mycket kul. Här är en Sinn jag aldrig sett tidigare. Riktigt trevlig design på den!
Sinn 809
Ja, Sinn och sina udda påhittTrevlig! Lite bananas att indexen är målade på insidan av glaset
Den där blev jag lite sugen på!På Instagram hittar man mycket kul. Här är en Sinn jag aldrig sett tidigare. Riktigt trevlig design på den!
Sinn 809
Eller hur, den väcker lite ha-begär
Det var trevlig. Någon som vet pris?
Den tillverkas inte längre. Finns en för ca. 13k på Chrono.Det var trevlig. Någon som vet pris?
50mm ca. Alla i U-serien ska dela samma lug to lug. Tjockleken är skillnaden. UX är smalast med sina 13.3mm.Någon som vet måttet lug-lug på UX?
Thänks!50mm ca. Alla i U-serien ska dela samma lug to lug. Tjockleken är skillnaden. UX är smalast med sina 13.3mm.
U1:an är ju 50mm så jag skulle tro att Uxen är lika.Någon som vet måttet lug-lug på UX?