Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns inte till alla eller hur?Kolla oxå på uncle Seikos band till Sinn.
Bra sidor på nätet och beställa band?Finns inte till alla eller hur?
Har funderat länge på att skaffa en sån, var köpte du den någonstans?Nästan omöjligt att skifta mellan band och länk på vissa klockor utan rätt verktyg. Ett exempel som jag själv använder. Går från "omöjligt" till 3 minuter.
Ah, kollat på dem, hur känns bandet?Så, då har jag säkrat resa till 08-land den 25/10 så jag kan besöka Erikssons Sinnevent. Hoppas vi blir några fler där! Bjuder på en bild på CNS nya ”cotton”-nato på EZM3F!
Finns härHar funderat länge på att skaffa en sån, var köpte du den någonstans?
Oj jäklarFinns här
Bergeon bandstiftsverktyg 6825 (PF) - Watchwear.se
Det ultimata bandstiftsverktyget till dig som enkelt vill kunna lossa länken eller byta klockband utan att riskera att slinta och repa bandhornen på din klocka. PF (Fine tips) Bredd på gaffel: 1.1mm Verktyget kan låsas i fast bredd. Kapacitet: 10-30mm Gafflarna kan ställas i två olika...watchwear.se
Dyr men tror vi har 15% rabatt eller hur var det @Feskarn ?
Kanske lite mjuka för min smak och för överdimensionerat spänne, men annars matta och fina med trevlig struktur. Klickar inte 100% med det, tycker CNS ribbade naton är klart mycket bättre.Ah, kollat på dem, hur känns bandet?
Jag har den ”billiga” - funkar prima!Oj jäklar
Är den här billiga varianten något att ha eller ska man gå på den du länkade?
Bergeon bandstiftsverktyg 7825 - Watchwear.se
Ett alternativ till Bergeon 6825. Även med detta verktyg lossar ni länken eller byter klockband enkelt utan att riskera att slinta och repa bandhornen på er klocka. Bredd på gaffel: 1 mm Längd på gaffel: 2.5 mmwatchwear.se
Ja helt rätt, ”billig” bra då kör jag på en sånJag har den ”billiga” - funkar prima!
Fast 13.1 är väl 20 mm?Jag tycker det är coolt! Vill ha silikon till 13.1 tack vare det spännet så jag kan köpa ditt .
Finns här
Bergeon bandstiftsverktyg 6825 (PF) - Watchwear.se
Det ultimata bandstiftsverktyget till dig som enkelt vill kunna lossa länken eller byta klockband utan att riskera att slinta och repa bandhornen på din klocka. PF (Fine tips) Bredd på gaffel: 1.1mm Verktyget kan låsas i fast bredd. Kapacitet: 10-30mm Gafflarna kan ställas i två olika...watchwear.se
Dyr men tror vi har 15% rabatt eller hur var det @Feskarn ?
Edit: Sist på bollen.Har funderat länge på att skaffa en sån, var köpte du den någonstans?
Alltså jag är ju stentrög! Ja 13 är 20mm bara jag som inte fattar det.Fast 13.1 är väl 20 mm?
Ja, den har jag, funkar prima!Edit: Sist på bollen.
Jag köpte min beg här på k&S. Det är en billigare modell som fungerar ok. Finns betydligt dyrare som tex en 3k Bergeon. Skulle vilja testa Bergeons "pincettmodell" som kostar ca 2k. Någon med erfarenhet av denna?
Bra då köper jag en sådan. Gillar Bergeon .Ja, den har jag, funkar prima!
Ja vi hänger ju inte i detta forum för att vi hatar kvalité eller har förstånd för vad saker rimligtvis borde kosta.Bra då köper jag en sådan. Gillar Bergeon .
JaBra sidor på nätet och beställa band?
StämmerFinns inte till alla eller hur?
Bra sidor på nätet och beställa band?
Ett litet urval;
https://waccex.de/en. finns nån rabattkod men glömt
UHRENARMBAND-VERSAND - Riesige Auswahl Uhrenarmbaender
Uhrenarmband-Spezialist > Marken-Uhrenarmbaender aus Leder - Metall - Synthetik & Uhrenzubehoer von preiswert bis premium - viele Markenprodukte schnell + sicher online kaufenwww.uhrenarmband-versand.de
www.Watchwear.se finns rabattkod för oss KS:are men glömt
Watch Bands & Straps | World Wide Delivery | CNS Watch Bands
Discover the world's largest collection of watch straps and watch bands at unbeatable prices. Fast worldwide shipping and 100.000+ happy customerscnswatchbands.com
https://www.royalstraps.se/. finns rabattkod men glömt
Färjekö?I get är som väntans tider... God afton på er!
Riktigt jäkla bra Och jag satte precis min på Nato efter inspiration från trådenVäldigt länge sedan 103 satt på länk. Lite konstigt för den är väldigt bra med den på.
.
JappFärjekö?
Du får gå på tvären genom dörröppningenBund
Fan
Känner mig som Maximus