Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I att bli en samlande Sinnist? Eller mer high-end?Vad är nästa steg efter 556?
EZM3?I att bli en samlande Sinnist? Eller mer high-end?
103/104 alt 356/358 brukar vara det vanligaste folk köper känns det som, alternativt U50, kanske UX.
High end 556 med Ar, teg och annan Sinn-teknik är väl någon 856.
U1 ser man inte så ofta numera i tråden…
Ja, men det lite som många har den, men kanske intr ger den massor av handledstid ;-)
Sommaren/hösten -20 tyckte jag varannat inlägg var EZM3.Ja, men det lite som många har den, men kanske intr ger den massor av handledstid ;-)
Så var det nog, och går man ytterligare bakåt så hade alla en U1Sommaren/hösten -20 tyckte jag varannat inlägg var EZM3.
Den är ju riktigt häftig i titan och allt….Ingen som är sugen på en sån här?
![]()
Nypris var 2500€ + moms importavgift och frakt. Drog iväg för mycket för att jag skulle slå till. Var intresserad trots att jag vanligtvis är motståndare till onödig text på urtavlor.Ingen som är sugen på en sån här?
![]()
Ja, ska man köpa en sådan är nog bäst att ”ha vägarna förbi”Nypris var 2500€ + moms importavgift och frakt. Drog iväg för mycket för att jag skulle slå till. Var intresserad trots att jag vanligtvis är motståndare till onödig text på urtavlor.
På gymmet ser jag, bra jobbat! Här har hösten börjat göra sitt intåg. Kaffe och Netflixserie under filt eller gymGod mooooorning!![]()
Riktigt bra kombo !Canvas it is!
![]()
Tack! Får nog ha den kombon en stund.Riktigt bra kombo !
Snyggt!Känns som det var länge sedan man körde Sinn-kanvas.
![]()
Akrylglas repar hyffsat lätt men det tar inte alls många sekunder att själv gnugga till nyskick med en skvätt polywatch.Fråga till er Sinnbärare. Hesalite eller safir? Ser att prismässigt var det stor skillnad på 103:an som jag är intresserad av beroende på glasval.
Hur repkänsligt är hesalite? Lite fundersam då det är tänkt som den dagliga klockan.
Fråga till er Sinnbärare. Hesalite eller safir? Ser att prismässigt var det stor skillnad på 103:an som jag är intresserad av beroende på glasval.
Hur repkänsligt är hesalite? Lite fundersam då det är tänkt som den dagliga klockan.
Det är en del skillnader mellan 103 st (hesalit) och 103 st sa (safir).Fråga till er Sinnbärare. Hesalite eller safir? Ser att prismässigt var det stor skillnad på 103:an som jag är intresserad av beroende på glasval.
Ja de där blir en svår nöt för mig och välja. Jag kan störa mig ganska lätt på sådana småsaker. Risk finns att jag kommer putsa ihjäl migDet är en del skillnader mellan 103 st (hesalit) och 103 st sa (safir).
Utöver det självklara med glaset har Sa skruvade pushers och en annan vridring. Sa är lite högre och ganska mycket dyrare.
Jag hade personligen valt hesalit alla dagar i veckan. Kupolen är fantastisk och repor fixar man enkelt till med lite polywatch. Tror nytt glas (plast) inte kostar många kronor.
Det enda jag saknar med min är en tysk dagskiva. När det väl blir dags för service funderar jag på att byta.