Hur lyckas du få sån oskärpa??God morgon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur lyckas du få sån oskärpa??God morgon!
Det är en medfödd talang! Va fan har kameran fokuserat på tro??Hur lyckas du få sån oskärpa??
Ja, det är en bedrift bara det…Hur lyckas du få sån oskärpa??
Känns som att både kameran och jag glömt linserna....lovar bättring i afton.Ja, det är en bedrift bara det…
Aha- han har kvar plasten, populärt bland oss äldre har jag hört.Ja, det är en bedrift bara det…
Plasten kvar får en ny innebörd ;-)Aha- han har kvar plasten, populärt bland oss äldre har jag hört.
@perhog kom igen nu, hjälp mig!Aha- han har kvar plasten, populärt bland oss äldre har jag hört.
Han kan inte läsa - han har plasten kvar på sin lap top(från 2003).@perhog kom igen nu, hjälp mig!
Det är lättare om du köper en telefon med touchskärm så du kan klicka på det du vill ha i focusFoto är inte min grej... Men bättre än i morse...
Touchskärm??Det är lättare om du köper en telefon med touchskärm så du kan klicka på det du vill ha i focus
Serriös: det kan vara så att du försöker fota för nära så den inte kan fokusera på klockan.
Det blir nog klarare snart!Dålig skärpa här med
Jobbar på det. Inte helt nöjd änDet blir nog klarare snart!
Du vet att det fredag först imorgon va?Jobbar på det. Inte helt nöjd än
Står du o kör CNC maskin med klockan på dig inge oljigt med kylvatten!?Morrn! Äntligen fredag och helg
Förstår inte vad problemet är? Det är ju en Sinn jag har på armenStår du o kör CNC maskin med klockan på dig inge oljigt med kylvatten!?
Du kan dessutom nämna att klockan är tät till 12000m. Men att urverket kan stanna kan du ju utelämna.Fredag är besiktaredag….
Roligt när kollegor undrar ”vad i jösse namn är det där du har på armen!?”
En av dem vägrade tro på att vattentätheten är 5000m - Omega gör ju tegelstenar som är tumtjocka för att klara det ju…..så atte….
Kämpa!!!Kämpig fredag. Märks att man inte är purung längre. Tar hjälp av en tuffing till klocka.
Det missar man ju inte nämna …..Du kan dessutom nämna att klockan är tät till 12000m. Men att urverket kan stanna kan du ju utelämna.