• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Nu är det paus i klockintresset :)

1664170267444.jpeg
Fin hund

Tror på riktigt att alla band, oavsett hur stela de är, viker ner sig totalt när de hamnar ovanpå de tatuerade armarna 👊😘
Synd att det var stelt!
Det här har jag testat( i andra kulörer) och det är väldigt mjukt.

Synd att det var stelt!
Det här har jag testat( i andra kulörer) och det är väldigt mjukt.

Fast det är ju snyggt ju. No pain, no gain

23FB21A5-7C40-4B5A-90C3-464D0A5903F4.jpeg

Ruskväder ute, visst är det lustigt ibland. Äntligen släpper ett annat märke en efterlängtad klocka, men när man ser den känns det bara som ett magplask mot förväntningarna, men efter det känns det mer som en lättnad då man inte behöver flytta om i villhöver listan…. Och den efterlängtade EZM2 3H kan stå kvar överst…

Den är underbar. Gillar starkt att det är no-date på dessa.

Jag tröttnar heller aldrig på min MoP. Har lovat mig själv att slå mig själv i huvudet om flipparsjukan slår till, för den går ändå inte att ersätta med något bättre. Den här behåller jag!

IMG_20220929_083254_edit_729576392243881.jpg
Jag tycker du har en fullträff i denna 556. Nodate, MoP, applicerade index och i mitt tycke rätt storlek för en allroundare 👍.

Zuludivers canvasnato är nog fortfarande min absoluta favorit när det kommer till bekvämlighet. Som mjukisbyxor runt handleden. :)
DD17F7E8-D30C-451F-9929-CBBF07AF3FC2.jpeg
Vilka godbitar som visats och det är inte ens lunch ännu :). 756 Diapal har alltid varit med som en favorit. Var jättenära att köpa en ny på F-länk för x år sedan men just då släpptes 757 Diapal och jag högg en sådan på F-länk. Ångrar att jag släppte den... ovanlig.

Zuludivers canvasnato är nog fortfarande min absoluta favorit när det kommer till bekvämlighet. Som mjukisbyxor runt handleden. :)
DD17F7E8-D30C-451F-9929-CBBF07AF3FC2.jpeg
Vilka godbitar som visats och det är inte ens lunch ännu :). 756 Diapal har alltid varit med som en favorit. Var jättenära att köpa en ny på F-länk för x år sedan men just då släpptes 757 Diapal och jag högg en sådan på F-länk. Ångrar att jag släppte den... ovanlig.
Ja, helt klart en av de finaste kronograferna som gjorts. Avundsjuk på denna!

Tillbaka
Topp